Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har merket en del klaging og drittslenging på menn som liker yngre damer. Er det rart da? En del kvinner som bikker over 35 år osv eldres mer. Det er vel en grunn til at vi leser om eldre menn som dater yngre damer. 

Anonymkode: a8d03...cfc

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bytt ut et ord i overskriften og du løser denne gåten. Trengs ingen tråd. 

Anonymkode: f13d3...def

• Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet

Noen menn heter det. 

Noen. 

Akkurat som att noen kvinner må ha en partner med ett ytre som ✔️ alle boksene. 

Anonymkode: e7bbb...7de

• Liker 1
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Har merket en del klaging og drittslenging på menn som liker yngre damer. Er det rart da? En del kvinner som bikker over 35 år osv eldres mer. Det er vel en grunn til at vi leser om eldre menn som dater yngre damer. 

Ikke sett drittslenging…

Menn liker det de ser og puler det de får🤔

Anonymkode: 9f4af...a0f

• Liker 5
Skrevet

Godt poeng. Etter jeg ble 35 ble jeg stygg, rynkete og skikkelig feit. Lukter vondt også. Kan ikke tvinge menn til å ville ha meg. Takk trådstarter, jeg sletter profilen min umiddelbart. Menn skal slippe å se at jeg er der. 

• Liker 14
  • Hjerte 6
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Ja for vi leser jo ikke noe om yngre menn som søker eldre kvinner 🥱 Er jo en ny tråd daglig omtrent…

Anonymkode: 5fe76...563

• Liker 6
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Handler mer om at noen menn opptrer ubehagelig og upassende ovenfor yngre kvinner som ser på dem som alt for gamle for dem.

Anonymkode: 00d94...a6c

• Liker 11
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ja for vi leser jo ikke noe om yngre menn som søker eldre kvinner 🥱 Er jo en ny tråd daglig omtrent…

Mange har syke fetisjer. Eldre damer er bare en av de…heldigvis et fåtall.

Anonymkode: ca0bf...885

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Shit, tenk det... at man eldes når man blir eldre. Sykt at man blir eldre når man runder et år.

Anonymkode: ab26d...332

• Liker 15
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Mange har syke fetisjer. Eldre damer er bare en av de…heldigvis et fåtall.

Ja, bare gå rundt og tro det du…

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noe problem eller unaturlig ved å synes de under 35 er mer attraktive enn de over. Jo større aldersforskjellen er jo mer unaturlig føles det. 

Det ingen kvinner liker og som vi gjerne sier høyt er de ekle mennene som ikke godtar ett nei, blir ufine og insisterer på å vise sin interesse selv når den ikke er ønsket. De som mener de har en rett til å vise sin interesse og mener jenter skal bare godta dette som hyggelig. 

Det er ikke hyggelig. 

Anonymkode: 40197...488

• Liker 13
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Handler mer om at noen menn opptrer ubehagelig og upassende ovenfor yngre kvinner som ser på dem som alt for gamle for dem.

Anonymkode: 00d94...a6c

Nei, det handler ikke mer om det.

Anonymkode: cfb43...a13

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Menn som bikker 35 "eldres" (eller eldes som det heter) også... Noen av oss voksne damer foretrekker en ung sprek mann, fremfor en gamling med hengeballer... 

Anonymkode: cd5f2...575

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Menn som bikker 35 "eldres" (eller eldes som det heter) også... Noen av oss voksne damer foretrekker en ung sprek mann, fremfor en gamling med hengeballer... 

Anonymkode: cd5f2...575

Ja ser ikke helt problemet. Vi menn vil heller ha en deilig stram kropp. Alt er øyet som ser. Damer 40+ ser ofte slitne ut.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn ser ikke bedre ut selv. Grunnen er at kvinner verdsetter andre kvaliteter over utseendet høyere. Og golddiggers da. Da kan du være 70 og finne ei på 20.

I min omgangskrets er mannen 1-6 år yngre ;) mannen min, søsteren min sin, moren, flere venninner ++

Anonymkode: 854c5...f09

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja ser ikke helt problemet. Vi menn vil heller ha en deilig stram kropp. Alt er øyet som ser. Damer 40+ ser ofte slitne ut.

Jeg tenker det er helt greit å ha slike preferanser. 
Men jeg blir stadig overrasket over hvor mange utrente menn som mener de bør ha sjansen på veltrente damer.
Har man sterke preferanser på en partners kropp, så forventer jeg at man gjør minst like mye innsats på å holde sin egen kropp like bra. 

Anonymkode: 03243...978

• Liker 8
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Men da må dere også forstå at utvalget blir begrenset, for det kan ikke finnes kvinner yngre enn 35 til alle menn i alle aldre. Og da får dere vær så god slutte å klage på ensomhet og at dere er evig single. Dere har jo valgt det helt selv, ved å mene at kun en liten andel av verdens kvinner er gode nok. 

Anonymkode: 8e88a...01e

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet

Vi er uheldigvis kommet i en tidsalder der treningsentre er blitt en tidstyv for mange. Treningen er en ting, så er det spisingen, og ikke minst hvilen som dei må ha. Men de må trene som de sier for det gir dem overskudd.

ser unge som får barn. Har store problemer med å få trene, hvile og spise rett og til rett tid.

eg sykler til og fra jobb. Ca 12km til dagen. Da blir det ingen tidstyv. Er det fint vær en dag kan eg gå i fjellet. Eller sykle en lenger tur, eller besøke noen venner.

men blir ikke store armer eller sixpack av dette da😅

• Nyttig 1
Skrevet

Ja det er derfor det florerer med incels og menn som er sinna fordi de ikke får pult. De burde heller være sinna på evolusjonen, som ikke gjore at alle kvinner så ut som modeller til de var 90.

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Er som regel fordi mannen er en latsabb og hun gjør det meste på hjemmebane.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...