lillesky Skrevet 27. mars 2006 #21 Skrevet 27. mars 2006 Regner med at mange hadde blitt passe sure om det var bilde av barnet deres (med navn) i avisen dersom dere ikke ønsket det. ← Jo, men jeg er hverken kjendis eller medlem av kongefamilien. Da må de finne seg i rare ting som vi vanlige slipper.
Gjest Varg-Menja Skrevet 27. mars 2006 #22 Skrevet 27. mars 2006 Jo, men jeg er hverken kjendis eller medlem av kongefamilien. Da må de finne seg i rare ting som vi vanlige slipper. ← Mener du virkelig at kjendiser ikke bør ha de samme juridiske rettighetene som andre mennesker?
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2006 #23 Skrevet 27. mars 2006 Mener du virkelig at kjendiser ikke bør ha de samme juridiske rettighetene som andre mennesker? ← Nå er det vel ikkebevist noe overtramp her ennå? Og det er faktisk slik at en del folk må finne seg i ting andre slipper, bla fokus på privatliv.
lillesky Skrevet 27. mars 2006 #24 Skrevet 27. mars 2006 Mener du virkelig at kjendiser ikke bør ha de samme juridiske rettighetene som andre mennesker? ← Det var ikke det jeg skrev. Les gjest sitt svar ovenfor, det var det jeg mente. Og jeg mente generelt så må kjendiser tolerere mer enn vi vanlige. Og som gjest sier, så er det ingen dom i denne saken enda.
T.S Skrevet 27. mars 2006 #25 Skrevet 27. mars 2006 Jo, men jeg er hverken kjendis eller medlem av kongefamilien. Da må de finne seg i rare ting som vi vanlige slipper. ← ikke når det kommer til ungene deres. De er ikke kjendiser nemlig. Er ikke ofte media kommer unna med å "oute" barn...
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2006 #26 Skrevet 27. mars 2006 ikke når det kommer til ungene deres. De er ikke kjendiser nemlig. Er ikke ofte media kommer unna med å "oute" barn... ← Joda, det skjer støtt og stadig.
lillesky Skrevet 27. mars 2006 #27 Skrevet 27. mars 2006 ikke når det kommer til ungene deres. De er ikke kjendiser nemlig. Er ikke ofte media kommer unna med å "oute" barn... ← Men barna til ML kommer alltid å ha pressen rundt seg, enten de eller vi liker det...
T.S Skrevet 27. mars 2006 #28 Skrevet 27. mars 2006 Men barna til ML kommer alltid å ha pressen rundt seg, enten de eller vi liker det... ← Barn av kjendiser er oftest veldig godt beskyttet mot eksponering når det er ønsket av foreldrene.
T.S Skrevet 27. mars 2006 #29 Skrevet 27. mars 2006 Joda, det skjer støtt og stadig. ← Feil. De dømmes stadig og slipper sjeldent unna når det klages.
Gjest Varg-Menja Skrevet 28. mars 2006 #30 Skrevet 28. mars 2006 Men barna til ML kommer alltid å ha pressen rundt seg, enten de eller vi liker det... ← Bør vi bare godta det av den grunn? Jeg synes det er god grunn til å være prinsippfast fra starten av, så det ikke får enledning til å skli ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå