Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2006 #1 Del Skrevet 25. mars 2006 Noras "nye" Juice sies å være full av antioxidanter. Noen av den inneholder vitamin C, kalsium og andre ting. tror dere på dette? de smaker jo godt og hvis de inneholdet vitaminer og antioxidanter på kjøpet så er jo det veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2006 #2 Del Skrevet 25. mars 2006 Jeg drikker appelsinjuicen med kalsium, for jeg drikkker utrolig lite melk. Syns de juicene er geniale jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 25. mars 2006 #3 Del Skrevet 25. mars 2006 Jeg drikker den med Granateplesmak. Kjempe god og sunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. mars 2006 #4 Del Skrevet 28. mars 2006 Sikkert bra de, men norske betegnelser på "stappfulle av vitaminer og antioxidanter" og sånt kan være litt i underkant. Norske "vitaminlover" anbefaler et minsteinntak per dag, et inntak som kun er til for å forhindre direkte mangler, og tar ikke hensynt til forebyggende effekter. men sånn er det bare. Men drikk i vei - usunne er de neppe. Ellers er det vel også gjerne sånn at ett glass juice om dagen holder, på grunn av syreinnholdet i frukt. Både med tanke på mage og tenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2006 #5 Del Skrevet 29. mars 2006 i tilegg er den jo proppfull av (frukt)sukker, som all annen fruktjuice. På den annen side er jo antioksidanter og vitaminer bra. http://www.fedonlindberg.no/page/index.php...4586&parentid=8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå