Gå til innhold

Hvor ofte skifter du mobil?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet (endret)
Okey, det viser hvor lite du burde prøve å leke ekspert. Det er ikke lagringskapasitet som avgjør om det er en mp3-spiller.

Det er så utrolig bra når man gjentar det andre sier :ler: Jeg har da aldri sagt at det er lagringskapasiteten som avgjør.., bare at du ikke får en mp3-spiller på 20-30 GB! Det er nok en forskjell på mp3-spillere og ipod,gitt.

Du mener det fjortisstedet hvor folk tror de vet hva de snakker om?

også kan du sitere fra flere innlegg i samme post vettu..

Så viddt jeg vet er det ikke lov med barnearbeid i norge. da er du nok på feil plass igjen,gitt. Anbefaler deg å lese på guidene og testene f.eks. Trodde du skjønte det.

Innlegg endret. Reglene Orakel - moderator

Endret av orakel
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet (endret)
Det er så utrolig bra når man gjentar det andre sier :ler: Jeg har da aldri sagt at det er lagringskapasiteten som avgjør.., bare at du ikke får en mp3-spiller på 20-30 GB! Det er nok en forskjell på mp3-spillere og ipod,gitt.

også kan du sitere fra flere innlegg i samme post vettu..

Sitat endret. orakel - moderator

Jeg så ikke hva de andre hadde skrevet. Hvorfor er ikke en iPod en mp3-spiller? Den spiller mp3 og andre musikkformater.

Så viddt jeg vet er det ikke lov med barnearbeid i norge. da er du nok på feil plass igjen,gitt. Anbefaler deg å lese på guidene og testene f.eks. Trodde du skjønte det.

Man må ikke være fjorten år for å være fjortis, men jeg regnet med at du ikke forstår det

Endret av orakel
Gjest Gjest
Skrevet

Noen interessante utsagn fra ditt kjære nettsted:

Video, lyd, radio, USB-hub og mer. X5 fra iAudio er en av de mest funksjonsrike MP3-spillerne på markedet i dag. Vi har testet hva multikunstneren er god for.

http://www.hardware.no/tester/mp3-spillere/iaudio_x5/18749

iPod har i løpet av sin levetid blitt selve symbolet på MP3-spillere. Spilleren fremstår nå i ny drakt med fargeskjerm og mulighet for bildevisning. Er dette den nye slageren?

http://www.hardware.no/tester/mp3-spillere...pod_photo/13694

Du får sende en mail til kjære hardware.no ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Man må ikke være fjorten år for å være fjortis, men jeg regnet med at du ikke forstår det

Åh er det mulig! :ler: Du skjønte at jeg mente guidene f.eks. gjorde du ikke?

Noen interessante utsagn fra ditt kjære nettsted:

http://www.hardware.no/tester/mp3-spillere/iaudio_x5/18749

http://www.hardware.no/tester/mp3-spillere...pod_photo/13694

Du får sende en mail til kjære hardware.no ;)

Ja, der fikk jeg! :ler: Bra du har brukt tid til å søke info der, men du har enda ikke skjønte poenget frøken. Hva med å kalle en ipod en ipod når det er det det er og ikke en mp3-spiller? Og hvor sier jeg at jeeg har stedet så kjært? :klø: Jeg mister bare respekt for innleggene dine når du drar det så lang..Blir bare dumt.

Gjest Gjest
Skrevet

Så hvis man kan spille av wma, så er det ikke en mp3-spiller?

Gjest Gjest
Skrevet

Hele siste innlegget mitt ble slettet?!?

Gjest Gjest
Skrevet

Okey, da skriver jeg på nytt.

Hvorfor kan man ikke kalle en iPod for en mp3-spiller? Jeg har ennå ikke hørt gjesten med de mange utslitte hersketeknikkene, forklare det.

Gjest Gjest
Skrevet
Okey, da skriver jeg på nytt.

Hvorfor kan man ikke kalle en iPod for en mp3-spiller? Jeg har ennå ikke hørt gjesten med de mange utslitte hersketeknikkene, forklare det.

Snakker du om deg nå? :klappe: Nei, si det du -trodde du heller ville snakke om andre ting, jeg. ;) Morsom,du =)

Skrevet

Mobilfon...

Tja, bruker vel ca i løpet av en ukke 120 forskjellige typer..

På hjemmebane, bruker mobil til kun to ting og det er å sjekke e-post og høre på MP3 - har abbonement som gjør at ingen kan ringe til meg, tilogmed.

Har akkurat kjøpt meg en i-mate SP5 - kommer vel til å ha den i ca ett år før jeg bytter. Ellers så har jeg vel egentlig ikke brukt mobil personlig de tre siste åra... Får nok på jobb ;P

Gjest Gjest1
Skrevet
har abbonement som gjør at ingen kan ringe til meg, tilogmed.

Hvorfor i alle dager har man et slikt abonnement?

Skrevet

Fordi man ikke vil at andre skal ringe til seg?

Skrevet
Men hvorfor har man da mobil?

For å ringe?

Skrevet

En gang i halvåret ca.

Rett og slett fordi mine mobiler sjelden lever så veldig lenge før en eller annen nødvendig funksjon slutter å virke, jeg har en tendens til å miste de i gulvet.

Jeg er litt slepphendt, eller de hopper ut av brystlomma på jakka eller andre årsaker som gjør at den ikke fungerer tilfredsstillende og er til mer irritasjon enn noe annet.

+ det faktum at jeg kjapt går lei ting.

Men, jeg kjøper aldri dyre telefoner, kanskje derfor de ikke varer så lenge...

Skrevet

Omtrent en gang i året, fordi da er mobilen enten utslitt eller ødelagt.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg bytter ca 1 gang i året. Nå er det så mange på markedet, at det blir vanskelig å velge

:overrasket:

Gjest Gjest
Skrevet

Dette var en morsom og skremmende tråd.

Morsom fordi:

-noen virkelig kan mene at en iPod ikke er en MP3-spiller. Hva skulle det ellers være? Mer korrekt burde man kanskje kalle det en AAC-spiller (siden det er det formatet man vanligvis bruker på iPod), men den går altså inn under kategorien MP3-spiller

-Noen er godt fornøyd med et abonnement, siden ingen kan ringe til telefonen? For meg ville dette vært en svakhet med abonnementet, men det er bra noen er fornøyd med et halvgodt produkt!

Skremmende fordi

-så mange skifter mobiltelefon så ofte, bare fordi de har lyst. Snakk om bruk og kast samfunn vi lever i. Mobiltelefonene forsvinner jo ikke selv om vi kaster dem, de inneholder jo mange miljøfiendlige stoffer. (de skal forresten ikek kastes i søpla, men leveres i elektrobutikk). Desverre oppfordrer butikkene til slikt bruk og kast når det bare koster 1 kr å kjøpe en ny telefon hvis man uansett har abonnement.

Jeg har min 3. mobiltelefon nå: den første ga jeg til min far, siden han ville ha en telefon som han hadde blitt kjent med (han hadde lånt den noen ganger av meg). Den andre ble nettopp stjålet, så da måtte jeg kjøpe ny. den var tre år gammel, og jeg hørte nesten ikke hva som ble sagt i den andre enden så det var uansett på tide med en ny.

Min nye telefon har både kamera og mp3-spiller. Men det digitale kameraet jeg hadde fra før er jo mye bedre (selv om det er 2 år gammelt), og min iPod er mye bedre enn den innebyggede mp3-spilleren i mobilen.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg synes alle rundt meg skifter mobil hele tiden. Jeg prøver å ikke henge med, og holder ut med min nå fire år gamle Samsung E710. Før det hadde jeg SE T68i, Nokia 3310 og en Motorola.

Hvor ofte skifter dere? Hvorfor?

Har min første ennå. En lilla/orange nokiasak, skifter ikke før den eneten er ødelagt, eller forsvinner for godt.

Gjest Havcard
Skrevet

Har aldri hatt mobiltelefon, føler ikke behovet, man kan jo sende e-post :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...