Gjest Gjesta Skrevet 25. mars 2006 #21 Skrevet 25. mars 2006 Jeg har akkurat kjøpt meg en ny, den gamle svikter etter to år. Eller, den nye måtte sendes inn til oppgradering, så jeg har den gamle nå. Den får duge som reservetelefon, slår seg plutselig av om en ikke vil mer. Jeg har kjøpt telefon uten bindingstid. Så betaler jeg heller de telefonen koster med en gang, i stedet for å ta det "på avbetaling" i et år. For det er jo det man gjør om man kjøper telefoner til en krone med bindingstid. Nå står jeg helt fritt til å velge hvilket abonnement jeg vil.
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2006 #22 Skrevet 25. mars 2006 Bruker de til de ikke virker lenger. Hva er vitsen med å følge mobiltrendene hele tiden? Det eneste som virker tilfreddsstillende på en mobil er ringing og SMS når det kommer til stykke. Hvor mange er fornøyde kameraet? Hvor mange sender MMS veldig ofte? Hvor mange bruker 3G og er fornøyde med det?
Gjest Gjesta Skrevet 25. mars 2006 #23 Skrevet 25. mars 2006 Bruker de til de ikke virker lenger. Hva er vitsen med å følge mobiltrendene hele tiden? Det eneste som virker tilfreddsstillende på en mobil er ringing og SMS når det kommer til stykke. Hvor mange er fornøyde kameraet? Hvor mange sender MMS veldig ofte? Hvor mange bruker 3G og er fornøyde med det? ← Den nyeste min har mp3spiller også. Veldig greit å ha det i mobilen så man slipper å bære rundt på to sånne dingser. Samme med radio.
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2006 #24 Skrevet 25. mars 2006 Den nyeste min har mp3spiller også. Veldig greit å ha det i mobilen så man slipper å bære rundt på to sånne dingser. Samme med radio. ← De har ikke noe i nærheten av lagringsplassen mange vil ha. 64 MB er liksom litt i minste laget.
mixci Skrevet 25. mars 2006 #25 Skrevet 25. mars 2006 hm.. Første gang jeg bytta mobil, var fordi jeg hadde hatt min mobil i 2 år, en murklosse av en mobil, og jeg ville ha noe nyere. Etter det så har jeg hatt en del mobiler som ikke har holdt stand, så jeg har vært nødt til å få nye. Ofte har jeg fått pappa sin gamle og så har han kjøpt seg ny ettersom han jobber og har penger og jeg ikke hadde det på den tiden Men i den siste tiden så hadde jeg nokia7290 eller noe som jeg fikk av pappa, og så kjøpte jeg nokia3510i som jeg hadde i over 2 år før jeg kjøpte meg nokia6230i. Det er den beste telefonen jeg har hatt, og den har jeg hatt i snart 2 år og har ikke tenkt å bytte den med det første
Gjest Gjesta Skrevet 25. mars 2006 #26 Skrevet 25. mars 2006 De har ikke noe i nærheten av lagringsplassen mange vil ha. 64 MB er liksom litt i minste laget. ← Det kommer nok til min neste mobil. Og da er de også kommet såpass ned i pris at man har noe igjen for å kjøpe det.
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 25. mars 2006 #27 Skrevet 25. mars 2006 Jeg skifter mobil ca. hvert 3.dje år og er svært prisbevisst. Jeg gidder ikke å betale mange tusen for fancy nye greier når det samem selges for noen tusen rimeligere 1 år etterpå.
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2006 #28 Skrevet 25. mars 2006 Bruker de til de ikke virker lenger. Hva er vitsen med å følge mobiltrendene hele tiden? Det eneste som virker tilfreddsstillende på en mobil er ringing og SMS når det kommer til stykke. Hvor mange er fornøyde kameraet? Hvor mange sender MMS veldig ofte? Hvor mange bruker 3G og er fornøyde med det? ← Nå er det jo ganske vanlig å kunne kjøpe minnnebrikke på 2 GB til mobilen da, og det er jo mye større enn enn mp3-spiller.. Og ja, kameraene er nok tilfredsstillende for de fleste - like bra som dee digitalkameraene du kjøpte i butikken i fjor. Får MMS rett som det er og knipser innimellom på forskjellige anledninger..hvis jeg f.eks. ser noe morsomt på gate, i en butikk eller det skjer noe morsomt på fest, som kanskje er litt internt med en annen person og som jeg vet at vedkommende også ville synes var morsomt,, sender jeg det til han/henne. Og 3G er det mange som har bruk for! Nå er det kanskje mest folk som reiser en del i jobben som kan spare mye tid på å sitte og jobbe f.eks. på laptoppen med 3G (internett) hvor som helst..men tviler ikke på at det blir billigere og billigere og hastighetten bedre, og at flere folk kommer etter.
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2006 #29 Skrevet 25. mars 2006 Jøss, visste ikke at 2 GB var større på en mobil enn 20-30 GB på en mp3-spiller. Takk for info.
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2006 #30 Skrevet 25. mars 2006 bytter når jeg føler for det. dvs mellom 1 og 2 år med samme mobil. har hatt en panasonic, den var det noe feil med så jeg kjøpte en nokia5110, byttet inn nokiaen og betalte mellomlegg på en nokia3210, den byttet jeg igjen inn mot mellomlegg i en nokia3310 (kjekt med kjentfolk på butikk...). så hadde jeg den i et par år, og kjøpte meg en nokia6610. et år etterpå kom den nokiaen med kamera (6610i), så jeg kjøpte et abo og den nokiaen til 1.- og betalte i dyre dommer i et år. byttet abo og fikk masse gratis ringetid. så ca 1.5 år etter jeg kjøpte den siste kjøpte jeg en liten samsungSGH-X460 billig på nettet uten abo, det er denne mobilen jeg nå har. jeg har ingen av de andre mobilene jeg har hatt, har enten byttet inn, gitt bort eller solgt. lurer på en ny samsung, men det får bli til jeg finner et bra tilbud på en jeg vil ha.
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2006 #31 Skrevet 25. mars 2006 Jøss, visste ikke at 2 GB var større på en mobil enn 20-30 GB på en mp3-spiller. Takk for info. ← Nå surrer du nok litt 20-30 GB kommer nok ikke i mp3-spiller, gitt. Du tenker ikke på Ipod,da?? Det er noe annet, vettu!
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2006 #32 Skrevet 25. mars 2006 Takk for info. ← Bare hyggelig. hw.no er også er bra sted hvis du vil lære om sånt..
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2006 #33 Skrevet 25. mars 2006 Har bytta èn gang. Min første mobil fikk jeg i 1999 - en nokia 5110. Den funket fint til jeg mistet den på reise for to år siden. Etter det lånte jeg en nyere nokia med elendig batteri, inntil jeg kjøpte meg en nokia 6030 i høst. Enkel og helt fin mobil. Jeg trenger ikke mobil med kamera eller mp3-spiller; jeg bruker jo ikke mp3-spilleren jeg HAR engang... Når jeg tar bilder er det stort sett en plan bak dem; at de skal brukes til noe, jeg tar sjelden helt spontane bilder. Men jeg kommer iskkert til å kjøpe en "alt i ett" mobil den dagen det faktisk er noe vits. I mellomtiden gidder jeg ikke sponse selskapene ved å betale for uferdige hybridprodukter som utdateres før du har ladet opp batteriet omtrent.
Gjest Fantus Skrevet 26. mars 2006 #34 Skrevet 26. mars 2006 (endret) Jeg bytter mobil når den gamle går i stykker. Har hatt mobli i 6 år nå, og dette er min tredje mobil. Nå surrer du nok litt 20-30 GB kommer nok ikke i mp3-spiller, gitt. Du tenker ikke på Ipod,da?? Det er noe annet, vettu! ← Litt off topic, men en ipod er en mp3-spiller... Den spiller mp3-filer. Og Creative har mp3-spillere med 20GB lagringsplass Endret 26. mars 2006 av Fantus
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2006 #35 Skrevet 26. mars 2006 Nå surrer du nok litt 20-30 GB kommer nok ikke i mp3-spiller, gitt. Du tenker ikke på Ipod,da?? Det er noe annet, vettu! ← Okey, det viser hvor lite du burde prøve å leke ekspert. Det er ikke lagringskapasitet som avgjør om det er en mp3-spiller.
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2006 #36 Skrevet 26. mars 2006 Bare hyggelig. hw.no er også er bra sted hvis du vil lære om sånt.. ← Du mener det fjortisstedet hvor folk tror de vet hva de snakker om?
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2006 #37 Skrevet 26. mars 2006 Bruker de til de ikke virker lenger. Hva er vitsen med å følge mobiltrendene hele tiden? Det eneste som virker tilfreddsstillende på en mobil er ringing og SMS når det kommer til stykke. Hvor mange er fornøyde kameraet? Hvor mange sender MMS veldig ofte? Hvor mange bruker 3G og er fornøyde med det? ←
Tinken Skrevet 26. mars 2006 #38 Skrevet 26. mars 2006 Har tilsammen hatt fire mobiler. Hvorfor de ble bytta ut? Den første var en kembo-diger telefon, som var langt fra brukervennlig. Den var større enn vår trådløse telefon, og da ble det håpløst. Nummer to sluttet å fungere, nummer tre ble stjelt.
Gjest Virvel Skrevet 26. mars 2006 #39 Skrevet 26. mars 2006 Min første mobil var bursdaggave fra foreldrene mine, men ble stjålet etter bare en måneds tid. Kjøpte da en ny som varte i omtrent tre år. Den ble byttet ut ene og alene fordi jeg var lei av den. Neste telefon hadde jeg i to og et halvt år, tenker jeg. På den ble batteriet dårlig på slutten, så jeg kjøpte ny telefon heller enn nytt batteri. Denne gangen gikk det to år før jeg kjøpte ny, og det er den telefonen jeg har nå. Det var i grunnen ikke noe galt med den gamle, men jeg hadde lyst på telefon med kamera... Jeg må innrømme at jeg sjelden bruker mobilen til noe annet enn å ringe og sende sms, så denne gangen tror jeg nok telefonen kommer til å vare en god stund, forutsatt at det ikke skjer noe med den.
Gjest gjest1 Skrevet 26. mars 2006 #40 Skrevet 26. mars 2006 I gjennomsnitt skifter jeg vel en gang i året. Da er jeg som oftest rimelig lei av mobilen og har veldig lyst på en ny. Den siste jeg hadde måtte jeg imidlertid kassere etter 4-5 mnd siden skjermen ikke likte å bli badet i cola.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå