Gå til innhold

Hvor ofte skifter du mobil?

Anbefalte innlegg

Gjest kattekwinnen
Skrevet

Jeg synes alle rundt meg skifter mobil hele tiden. Jeg prøver å ikke henge med, og holder ut med min nå fire år gamle Samsung E710. Før det hadde jeg SE T68i, Nokia 3310 og en Motorola.

Hvor ofte skifter dere? Hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg har fremdeles min første mobil.

Gjest Shadowlyn
Skrevet

Jeg har bare hatt to mobiler. Nokia 3210 og Nokia 5100. Må kanskje kjøpe ny nå da 5100 har dødd.

Skrevet

Skifter når den jeg har ikke virker lenger. Ikke et sekund før.

Gjest Gjesta
Skrevet

Samme her

Skrevet

Samme her også.

Skrevet

Jeg har hatt mobiltelefon i 9 år og har skiftet 3 ganger. Nå har jeg en Samsung E100 som jeg har hatt i snart 2 år.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har skiftet 1 gang i året til nå..Fordi jeg bruker den hver dag, og da blir man jo fort lei..Blir på en måte som å ha på seg det samme hver dag..Også går utviklingen relativt raskt også,da. har med tiden også byttet ut kamera og mp3-spiller med mobilen..

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har byttet mobil to ganger på grunn av tyveri. Begge gangene gikk jeg tilbake til min første mobil. Og så har jeg byttet en gang fordi jeg ville ha en nyere telefon.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg bytter mobil når den jeg har ikke funker lenger......

Gjest Donna
Skrevet

Jeg skifter når jeg får ny av jobben.

Gjest vimse
Skrevet

Mobiltelefon er en av de få tingene jeg unner meg selv, så det kjøper jeg hvis jeg får lyst, og når det passer i forhold til videreføring av abbonement... Har hatt mobiltlf i åtte år, og hatt syv telefoner.... Jadda...

Skrevet

En gang i året, for da går bindingstiden på abbonomentet ut og det er lettere å finne en bra mob. uten at det koster skjorta! Bruker den mye hver dag, så den er som regel rimelig utslitt til hver jul! ;)

Gjest Aloha
Skrevet

Jeg skifter ganske nøyaktig en gang i året. Da går bindingstiden ut, jeg kjøper en ny og mer fancy telefon til kr 1,-, og binder meg til ett nytt år.

Ser ikke poenget med å beholde en gammel telefon når jeg kan få en ny omtrent gratis. Forandring fryder!

Gjest gjest1
Skrevet (endret)

Skifter stort sett i takt med utgående binnings tid, bortsett fra nå da. Hele telefonen min streika etter at lillebror kasta den hardt i gulvet :sur: jaja, sånn er det å ha mindre søsken :ler:

ellers så bytter jeg fordi dem er sliten og koster stor sett lite pga vidreføring av abbo..

edit: skrivefeil

Endret av becca
Gjest Gjesta
Skrevet

Skifter ca en gang i året - fordi det da har kommet nye, finere modeller og bindingstida på abonnementet er gått ut! ;)

Skrevet
Mobiltelefon er en av de få tingene jeg unner meg selv, så det kjøper jeg hvis jeg får lyst, og når det passer i forhold til videreføring av abbonement...  Har hatt mobiltlf i åtte år, og hatt syv telefoner....  Jadda...

Skifter ca en gang i året - fordi det da har kommet nye, finere modeller og bindingstida på abonnementet er gått ut! ;)

Dette hørtes veldig kjent ut... Har hatt mobil i 8-9 år og har sikkert hatt like mange forskjellige... Akkurat nå har jeg en som jeg bruker og 3 som ligger i skuffen i tilfelle jeg har lyst til å bruke dem...

Gjest gjest1
Skrevet

Har hatt den jeg har nå i 7-8 år nå. Men det må nevnes at jeg fikk ny til jul, og den er på reparasjon nå siden jeg sølte kjøttkatesaus på den. 3310 er min reservevenn i nøden.

Gjest Gjest
Skrevet

Frem til nå har jeg byttet en gang i året. Det er da jeg mener at den gamle blir litt sliten, og attpåtil har dette passet bra med utgående bindingstid. Så jeg har fått en fin mobil til en grei pris + ny bindingstid.

Nå har jeg imidlertid vært smart, å skiftet til et billig abbonement, så har ikke den goden noe mere. Så nå kommer jeg nok til å skifte litt sjeldnere, når jeg føler jeg har råd til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...