Gjest Gjesta Skrevet 25. mars 2006 #21 Skrevet 25. mars 2006 hva er egentlig krystallpeeling?? jeg har ikke så uren hud lengre,men føler jeg har endel arr eller merker liksom ikke fin hud så har veldig lyst å gå til hudpleier og gjøre noe med det.. jeg føler jeg må bruke foundation å sånn pga dette.. ← Det er en behandling der de "sandblåser" huden din med ørsmå krystaller. Som en avansert peeling.
Gjest Tristessa Skrevet 26. mars 2006 #22 Skrevet 26. mars 2006 Fant Total Turnaround på SN nå nettopp, så jeg slo til 250kr/50ml er jo nesten billig.
Gjest Gjest_SnartFru_* Skrevet 27. mars 2006 #23 Skrevet 27. mars 2006 På beautybridge.com får dere MD-produkter til halv pris ifht norsk pris! Løp og kjøp!
Lula Skrevet 27. mars 2006 #24 Skrevet 27. mars 2006 Men den er dyr da. Tror den koster cirka 650 i Norge. Jeg har kjøpt min på essentialdayspa, men etter de sluttet å skrive ned, er det ikke sikkert det blir så mye billigere. ← Jeg sverger ogsaa til MD Formulations Facial Lotion. Har vaert tom en stund naa, og holder paa aa bli gal av at det stadig dukker opp kviser. Bestilte varer paa Essential Day Spa og fikk hentelappen I dag. Maa betale MVA og tollbehandling paa 272 kroner . Det kommer 1 MD Formulations Advanced Hydrating Complex Cream og 1 MD Formulations Vit-A-Plus Intensive Anti-Aging Lotion. Totalt 740 NOK. Med MVA og tollbeh blir det 1012. Sparer fortsatt noe paa aa kjoepe fra EDS, men ikke saa mye som foer. Glemte aa bestille Facial Lotion (gaar det virkelig an....) Etter tips paa KG har jeg nettopp kjoept den fra BeautyBridge istedet. Med frakt kom Facial Lotion paa 292! Haaper jeg slipper mva og toll denne gangen. Uansett blir det billigere enn 650 som den koster I Norge. Ser frem til aa faa tilbake min fine hud!
Quirky Skrevet 27. mars 2006 #25 Skrevet 27. mars 2006 Glemte aa bestille Facial Lotion (gaar det virkelig an....) Etter tips paa KG har jeg nettopp kjoept den fra BeautyBridge istedet. Med frakt kom Facial Lotion paa 292! Haaper jeg slipper mva og toll denne gangen. Uansett blir det billigere enn 650 som den koster I Norge. Ser frem til aa faa tilbake min fine hud! ← 292 kr? Sikker på at du har regnet rett? Facial lotion koster jo 53 dollar + frakt på beutybridge..altså rundt 350 kr + frakt.
Gjest Binna Skrevet 27. mars 2006 #26 Skrevet 27. mars 2006 Burde jeg bruke den MD eller den turnaround- greia? Jeg har blandingshud, fet T-sone med hudormer, ellers tørr. Er dette produkter som er vennlige mot huden? Iogmed at jeg har sensitiv hud..
Lula Skrevet 27. mars 2006 #27 Skrevet 27. mars 2006 (endret) 292 kr? Sikker på at du har regnet rett? Facial lotion koster jo 53 dollar + frakt på beutybridge..altså rundt 350 kr + frakt. ← Jeg har bestilt Facial Lotion for sensitiv hud. Den koster 35$. Ser naa at det ikke blir helt rett aa sammenligne med norsk pris, da de 650 som ble nevnt sikkert gjelder den store krukken. FL for sensitiv hud har jeg kun sett i liten krukke. Men det blir uansett billigere enn i Norge Og naa har jeg aakurat renset huden og smurt meg in med min nye Anti-ageing lotion. Huden min foeles fantastisk akkurat naa Endret 27. mars 2006 av Lula
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå