Gjest Bøllefrøet Skrevet 30. mars 2006 #41 Skrevet 30. mars 2006 Jeg spiller på Shadowsong. Har en 60 NE druid og en 41 human rogue.
Gjest du Skrevet 30. mars 2006 #42 Skrevet 30. mars 2006 Det blir mange. Liker best rpg og strategi. På topplisten må det bli Age of Empires (I og II + expansion, III var så som så) Might and Magic (har spilt fra IV-IX. VI er den aller beste i verden) Crusaders of Might and Magic Ultima (Ascension best) Morrowind (tror det er eneste av elderscroll jeg har spilt) Age of Mythology Warcraft (III + expansion er favoritten) gamle Doom og Quake videre ganske bra: Hereos of Might an Magic (I-IV) Diablo Mange i Forgotten Realms-serien (Baldur's Gate og Neverwinter Nights favoritt kanskje?) Settlers Civilization Theme Hospital No one lives forever Spycraft
Dru Skrevet 30. mars 2006 #43 Skrevet 30. mars 2006 Det er ikke noe å le av! Heroes-serien er kjempeartig, og særlig treeren er et godt spill! Er jo en femmer på vei, men etter å ha sett noen demotrailere, er jeg veldig skeptisk til innførelsen av 3D-grafikk. ← Jeg ler ikke av spillet, men av meg selv som aldri klarer å legge det fra meg. Kjøpte complete edition her en dag, den kostet meg den nette sum av 75 kroner. Fireren likte jeg ikke i det hele tatt, femmeren regner jeg med å ikke teste engang. Neste prosjekt er å oppgradere den stasjonære pc-en, og gå til innkjøp av Oblivion.
Gjest Fantus Skrevet 30. mars 2006 #44 Skrevet 30. mars 2006 Neste prosjekt er å oppgradere den stasjonære pc-en, og gå til innkjøp av Oblivion. ← Oblivion ser sykt bra ut!! Fantastisk grafikk i hvertfall.
Gjest gjesta Skrevet 30. mars 2006 #45 Skrevet 30. mars 2006 Jeg liker best simulatorspill som the Sims, The Movies, Restaurant Empire jeg
Gobi Skrevet 31. mars 2006 #46 Skrevet 31. mars 2006 Ohhh.. spill ja. Har maaange favoritter der, men nå om dagen er det ett spill som står i sentrum, og det har det gjort i snart 2 år... Jeg snakker selvfølgelig om "Battlefield 1942 og Battlefield 2". Bedre spill skal man lete leeenge etter. Alle FPS'ere blir bare kjipt å spille når man først har satt sine bein i BF2. Andre spill / spilltyper som er gjeldende for tiden: * Flatout (www.flatoutgame.com) (Racing) * AOE II og III (Rts) * F.E.A.R (Fps) * Halo (Fps) * Rise of Nations (Rts) Gamle klassikere: * Transport Tycoon Deluxe (Simulator) * Toon Struck (Cartoon/syk-i-hodet spill) * Quake II og III Arena (Fps) * Return to Castle Wolfenstein (Fps) * Warcraft II / Starcraft (Rts) * Team Hospital (Sim) * Leisure Larry 1-7 (minus nr 6 som var for j***vligt dårlig) * Medal of Honor: Allied Assault (Fps) PS! Dersom det er noen av forumets deltakere som spiller Battlefield 2, og som enten spiller i en klan eller bare sammen med gode venner (som kan klare å stable ett lag på beina) så tar jeg gjerne i mot utfordringer for ett slag eller to. Vi er drøyt 10 stk som kan mønstre for match med 1-2 dagers forvarsel. Interessert?: mail: [email protected] (mitt brukernick på BF2 er: [Pnzrwx]Banzai ). .
Gjest joje Skrevet 31. mars 2006 #47 Skrevet 31. mars 2006 Så mange som spiller wow her da! Gøy spill det. Hvilke servere spiller dere på? ← Jeg spiller på Khadgar og Silvermoon. Lvl 26 Human Paladin og lvl 16 Tauren Shaman. ;D Har bare spilt siden jul, så jeg har ikke kommet så veldig langt enda.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå