Dolly_WoW Skrevet 26. mars 2006 #21 Skrevet 26. mars 2006 World of Warcraft! Såklart! Ellers liker jeg veldig godt eventyrspill: *syberia *lengste reisen *runaway road adventure *sherlock holmes *monkey island *Jack the ripper *Nancy Drew + en haug andre spill... Ja, jeg spiller mye
Gjest Fantus Skrevet 26. mars 2006 #22 Skrevet 26. mars 2006 Heroes of Might and magic III. ← Å ja, det har jeg spilt myyyye *mimre* Ellers digger jeg "Den lengste reisen."
Gjest Gjesta Skrevet 26. mars 2006 #23 Skrevet 26. mars 2006 Jeg syns Civ er helt genialt! (har det kommet en ny versjon nå?)
Gjest FireFighter Skrevet 26. mars 2006 #25 Skrevet 26. mars 2006 medieval-total war. den lengste reisen. sub-hunter. med andre ord, strategi ← samme her
Gjest *Snart medlem* Skrevet 27. mars 2006 #26 Skrevet 27. mars 2006 Heroes of Might and magic III. ← Det er ikke noe å le av! Heroes-serien er kjempeartig, og særlig treeren er et godt spill! Er jo en femmer på vei, men etter å ha sett noen demotrailere, er jeg veldig skeptisk til innførelsen av 3D-grafikk. Ellers er det fryktelig vanskelig å si hva som er det beste spillet. Et real-time strategispill er jo vanskelig sammenlignbart med et mmorpg for eksempel. WoW får prisen min for beste MMORPG (så langt). Thief-spillene er suverene stealth-spill. Til tross for min skepsis viser Oblivion seg å overgå de tidligere Elder Scrolls-spillene, så det må med på listen Planescape: Torment er også et av de aller beste datarollespillene, men mest på grunn av tematikk og måten de har klart å få denne frem. For RTS er det mange gode, men tror jeg faller ned på Warcraft-serien og Command & Conquer.
Gjest pace Skrevet 27. mars 2006 #27 Skrevet 27. mars 2006 Spill messig sett har jeg likt Quest for Glory 1 best, aka Hero's Quest, i EGA format. Hvis ikke direkte spillmessig, så må jeg bare stemme Final Fantasy VII igjen
Gjest joje Skrevet 28. mars 2006 #28 Skrevet 28. mars 2006 World Of Warcraft! Tror aldri jeg kan bli lei av det spillet. ;D
Gjest FireFighter Skrevet 28. mars 2006 #29 Skrevet 28. mars 2006 (endret) edit Endret 28. mars 2006 av FireFighter
Dolly_WoW Skrevet 29. mars 2006 #30 Skrevet 29. mars 2006 Spilte et i går som var helt nydelig! Still Life! Prøv det! En blanding av Syberia og Jack the ripper...
Minnie27 Skrevet 29. mars 2006 #31 Skrevet 29. mars 2006 Favorittene mine (tv-spill da), Ikke pc. -Half Life -Silent Hill (1-4) -Gta San Andreas -Resident Evil 4 -Fahrenheit LIker action og horror jeg
Minnie27 Skrevet 29. mars 2006 #32 Skrevet 29. mars 2006 World of Warcraft! Såklart! Ellers liker jeg veldig godt eventyrspill: *syberia *lengste reisen *runaway road adventure *sherlock holmes *monkey island *Jack the ripper *Nancy Drew + en haug andre spill... Ja, jeg spiller mye ← He he jeg husker Monkey Island jeg også... Kjempespill! *mimre masse*
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2006 #33 Skrevet 29. mars 2006 Jeg er veldig glad i adventurespill, spesielt Lucas Arts -spill, som: - Monkey Island-spillene - Sam & Max - Grim Fandango
Gjest Havcard Skrevet 29. mars 2006 #34 Skrevet 29. mars 2006 Litt forsjellig... Age of Empires II - The Conquerors Expansion Command & Conquer Red Alert, Counterstrike, Aftermath Diablo II: The Lord of Destruction Duke Nukem 3D Atomic Edition
mocci Skrevet 30. mars 2006 #35 Skrevet 30. mars 2006 Everquest 2 og gode gamle baldurs gate! Rollespill er meningen med livet- nesten iallefall mocci
Donnie Darko Skrevet 30. mars 2006 #37 Skrevet 30. mars 2006 Battlefield 1942 Starcraft (gammelt spill som fortsatt er grisefett) MYST serien!! Har enda ikke fått prøve half life 2 eller doom3. regner med at disse vil komme høyt på lista
skrue Skrevet 30. mars 2006 #38 Skrevet 30. mars 2006 Har enda ikke fått prøve half life 2 eller doom3. regner med at disse vil komme høyt på lista Spill isåfall Doom 3 før Half Life 2. Den siste setter en standard som det er vanskelig å slå.
liv Skrevet 30. mars 2006 #39 Skrevet 30. mars 2006 Så mange som spiller wow her da! Gøy spill det. Hvilke servere spiller dere på? Linn3c og jeg er på Runetotem Er noen av dere der så send meg en pm da Ellers så spiller jeg litt Civ 4 om dagen. Morro!
Gjest 2324 Skrevet 30. mars 2006 #40 Skrevet 30. mars 2006 Så mange som spiller wow her da! Gøy spill det. Hvilke servere spiller dere på? Linn3c og jeg er på Runetotem Er noen av dere der så send meg en pm da Ellers så spiller jeg litt Civ 4 om dagen. Morro! ← Spiller på Emerald Dream 60- Warrior - mer eller mindre pensjonert. 60- Warlock, raiding char 40- Priest, bare for kosens skyld..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå