AnonymBruker Skrevet 6. august 2025 #41 Skrevet 6. august 2025 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Har man ikke egnede strender for det? Ikke alle som vil se gamle kropper løpende omkring. Anonymkode: d45bc...acb Så unge kropper er ok? Notert. Anonymkode: 717ae...266
AnonymBruker Skrevet 6. august 2025 #42 Skrevet 6. august 2025 AnonymBruker skrev (6 timer siden): TS her. Om jeg er mann eller kvinne, bør det spille noen rolle? Og vifte med snoppen eller dåsa 1-2 meter unna folk har det vel aldri vært snakk om? For moro skyld gikk jeg inn på kartet på finn for å måle. Viser seg at de to turgåerne var 94 meter unna på det nærmeste🤷♀️ Men men...jeg fortsetter uansett å bade jeg Anonymkode: 2ae04...561 Da så du heller ikke ansiktsuttrykkene til dette paret. Umulig uten hjelpemidler med den avstanden. Anonymkode: 5f2f3...014 1
Lur Venn Skrevet 7. august 2025 #43 Skrevet 7. august 2025 AnonymBruker skrev (På 4.8.2025 den 11.20): Gikk meg en tur igår inn til et skogsvann i nærheten av der vi har hytte. Stekende sol og 27 grader. Gikk av turstien som går rundt vannet og tuslet ned til en liten odde som ligger helt i enden. Med falkeblikk speidet jeg langs vannkanten på begge sider. Ofte folk som går tur eller løper her, men konstanterte at kysten var klar, bokstavelig talt. Vrengte av meg klærne og la på svøm. Får da plutselig se et par som reiser seg og rusler rolig langs vannkanten bare 20-30 meter unna. De hadde nok sittet i ro da jeg kom og unngikk dermed scanningen min! Jeg svømmer tilbake og opp på tørr grunn. Ser at de tar det ganske pent da, så blir stående naken en liten stund "for å tørke"😁 De fortsetter etterhvert forbi meg og ute av syne. Mener selv jeg ikke har gjort noe galt. Det er vel ikke ulovlig å være naken i naturen? Mener også de smilte litt... Anonymkode: 2ae04...561 Hvor var dette?
AnonymBruker Skrevet 10. august 2025 #44 Skrevet 10. august 2025 Lur Venn skrev (På 7.8.2025 den 16.14): Hvor var dette? hva slags "relevans" mener du egentlig at dette har?? spille vel ingen rolle om dette skjedde i for eksempel Oslofjorden. Eller om det skjedde i Hammerfest / Kirkenes, eller what ever... Anonymkode: 65f26...360
AnonymBruker Skrevet 11. august 2025 #45 Skrevet 11. august 2025 Jeg går ofte tur i et friområde der folk bader nakne. Det er ingen nudiststrand, men det er blitt sånn at det er et friområde hvor det er akseptert av en eller annen grunn, det er stort, fritt og man kan finne veldig usjenerte steder. Jeg liker området, og går mye tur der, sitter av og til også og leser og bader, men med badetøy. Det er det eneste stedet i mitt nærområde som ikke er fullt av folk, og det er også veldig fin natur. De fleste naturistene bader og soler seg og oppfører seg som vanlige folk på stranda. Det som er synd er slike herremenn som ts her. Kjenner igjen oppførselen. De liker at folk ser dem. Stiller seg opp for å lufttørke langs stien der folk går, eller vendt mot der man sitter. Flytter seg nærmere. snur seg i retning der folk sitter. Innleder samtaler. Har ofte på seg sokker, sko, og genser hvis det blir kaldt eller de skal rusle litt rundt, men aldri bukser.. kommer påfallende ofte midt i synsfeltet. Har lagt merke til dette i løpet av så lang tid at jeg bare kjenner igjen typen med en gang. Det er creepy, og det er blotting forkledd som naturlighet og frihet. Anonymkode: eee50...ddc 3
AnonymBruker Skrevet 11. august 2025 #46 Skrevet 11. august 2025 AnonymBruker skrev (På 5.8.2025 den 22.13): Har man ikke egnede strender for det? Ikke alle som vil se gamle kropper løpende omkring. Anonymkode: d45bc...acb Må de være gamle? Anonymkode: ba143...965
AnonymBruker Skrevet 11. august 2025 #47 Skrevet 11. august 2025 AnonymBruker skrev (På 4.8.2025 den 23.46): Men i himmelens navn, da, hva er greia her? Å bade naken er vel det mest naturlige som finnes, og så lenge man oppfører seg diskret avslappet når man kommer på land så er vel dette helt innafor. Er puritismen på vei tilbake i samfunnet for fullt? Og dere som synes det er ekkelt og plagsomt, kan dere ikke bare la være å glane da? Hva gjør folk i offentlige bad? Jo, de dusjer og vasker seg, i garderoben, før de går i bassenget, skulle dette også blitt gjort med klær på? Anonymkode: e288e...c41 En står ikke naken og viser seg frem. Anonymkode: 81ab6...bcf 2 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2025 #48 Skrevet 11. august 2025 Syns så lenge man ikke plager andre når man er naken så er det greit 😅 Anonymkode: a4832...cd0
Rhodiola Skrevet 13. august 2025 #49 Skrevet 13. august 2025 Tråden er ryddet for brukerdebatt, latterliggjøring, avsporing, tull og tilhørende svar. Rhodiola, adm.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2025 #50 Skrevet 14. august 2025 AnonymBruker skrev (På 4.8.2025 den 11.20): Gikk meg en tur igår inn til et skogsvann i nærheten av der vi har hytte. Stekende sol og 27 grader. Gikk av turstien som går rundt vannet og tuslet ned til en liten odde som ligger helt i enden. Med falkeblikk speidet jeg langs vannkanten på begge sider. Ofte folk som går tur eller løper her, men konstanterte at kysten var klar, bokstavelig talt. Vrengte av meg klærne og la på svøm. Får da plutselig se et par som reiser seg og rusler rolig langs vannkanten bare 20-30 meter unna. De hadde nok sittet i ro da jeg kom og unngikk dermed scanningen min! Jeg svømmer tilbake og opp på tørr grunn. Ser at de tar det ganske pent da, så blir stående naken en liten stund "for å tørke"😁 De fortsetter etterhvert forbi meg og ute av syne. Mener selv jeg ikke har gjort noe galt. Det er vel ikke ulovlig å være naken i naturen? Mener også de smilte litt... Anonymkode: 2ae04...561 Syns det er unødvendig å påtvinge andre din nakenhet. Lurer på hva folk hadde sagt om det var en mann...! Anonymkode: 63932...73f
Fru Uperfekt Skrevet 24. august 2025 #51 Skrevet 24. august 2025 AnonymBruker skrev (På 4.8.2025 den 14.51): Du gjorde noe galt jo. Du burde ha blitt anmeldt for blotting synes jeg. Anonymkode: 3f430...9ab Hva var seksuelt i det TS beskrev?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå