Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gikk meg en tur igår inn til et skogsvann i nærheten av der vi har hytte. Stekende sol og 27 grader. Gikk av turstien som går rundt vannet og tuslet ned til en liten odde som ligger helt i enden. Med falkeblikk speidet jeg langs vannkanten på begge sider. Ofte folk som går tur eller løper her, men konstanterte at kysten var klar, bokstavelig talt. Vrengte av meg klærne og la på svøm. Får da plutselig se et par som reiser seg og rusler rolig langs vannkanten bare 20-30 meter unna. De hadde nok sittet i ro da jeg kom og unngikk dermed scanningen min! Jeg svømmer tilbake og opp på tørr grunn. Ser at de tar det ganske pent da, så blir stående naken en liten stund "for å tørke"😁 De fortsetter etterhvert forbi meg og ute av syne. Mener selv jeg ikke har gjort noe galt. Det er vel ikke ulovlig å være naken i naturen? Mener også de smilte litt...

Anonymkode: 2ae04...561

• Liker 3
  • Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har ikke gjort noe galt. Fortsett å nyt ett og annet nakenbad når det endelig er mulighet 

Anonymkode: acec5...d5b

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Selv om du ikke har gjort noe galt, ser jeg ikke vitsen med å stå naken en stund for å tørke når du visste de var rett ved. Du kunne ha satt deg ned.

Anonymkode: 00b9f...7c8

• Liker 36
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

Første gang jeg har opplevd i sommer. Lå å solte meg på en brygge. Var kun meg på den. Men på land var det flere andre. Da kommer en ung kjekk mann på brygga å sier, unnskyld gjør det noe at jeg bader naken. Ble satt ut å sa neeeei. Men synes det ble kleint.  Er det på et sted slik du beskriver er det bedre.  

Anonymkode: 36c1e...f1f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt fint det du gjorde, TS. Høres deilig ut å være så fri, og det er helt lovlig slik du beskriver det.

Kona og jeg har også gjort tilsvarende. Vi liker å være på litt skjermede hytter i skog og mark og leve som naturister hele døgnet, ute og inne, men av og til skjer jo det at folk går på tur, så vi har flere ganger blitt sett nakne av folk som plutselig kommer forbi når vi sitter nakne i solveggen eller tar et nakenbad. Da er det bare å vinke og smile og så blir de mye mer flaue enn oss. 🙂 

Anonymkode: 77f5b...737

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Du gjorde noe galt jo. Du burde ha blitt anmeldt for blotting synes jeg. 

Anonymkode: 3f430...9ab

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Helt greit hvis du er kvinne. Hvis du derimot er mann er dette - iallfall den fullt bevisste og den uttværede «tørkingen» - straffbar blotting.

Anonymkode: d8273...151

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kunne du ikke badet i undertøy ? Sorry men det er så lite elegant med nakenbading. 

Anonymkode: 47103...c1f

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Du blottet deg for de som var i nærheten. Du kunne satt deg ned og vært litt anstendig.

Anonymkode: 81ab6...bcf

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei!

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Helt greit hvis du er kvinne. Hvis du derimot er mann er dette - iallfall den fullt bevisste og den uttværede «tørkingen» - straffbar blotting.

Anonymkode: d8273...151

Og atter nei!

Simpel nakenhet er tillatt i Norge.

Det er ikke blotting før hensikten med nakenheten er seksuell tenning eller nytelse overfor uvedkommende som ikke har gitt samtykke. ypisk blotting er en som plutselig viser frem sitt erigerte lem til tilfeldig forbipasserende på gata. Det er også paragrafer i lovverket som brukes dersom folk blir støtt av nakenheten selv om det ikke er seksuelle intensjoner med å være naken. Du kan f.eks. få problemer om du kler av deg og er eneste nakne på ei badestrand med masse folk, men det kommer an på settingen og hvordan folk og politi reagerer. En blotter blir nok tatt med inn på stasjonen, men i de fleste andre tilfeller vil nok politiet bare oppfordre deg til å dekke deg til før de forlater stedet igjen.

• Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Nakenhet er ikke blotting. Å vise frem en erigert penis er blotting.  

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Dette er ikke blotting...

Blotting er og bevisst oppsøke andre mennesker å vise seg fram for dem uten samtykke.

• Liker 10
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nakenbading er så egoistisk. De færreste er komfortable med å bade hvor andre er nakne. Så da okkuperer du stedet 

Anonymkode: af64a...5fd

• Liker 10
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Nei!

Og atter nei!

Simpel nakenhet er tillatt i Norge.

Det er ikke blotting før hensikten med nakenheten er seksuell tenning eller nytelse overfor uvedkommende som ikke har gitt samtykke. ypisk blotting er en som plutselig viser frem sitt erigerte lem til tilfeldig forbipasserende på gata. Det er også paragrafer i lovverket som brukes dersom folk blir støtt av nakenheten selv om det ikke er seksuelle intensjoner med å være naken. Du kan f.eks. få problemer om du kler av deg og er eneste nakne på ei badestrand med masse folk, men det kommer an på settingen og hvordan folk og politi reagerer. En blotter blir nok tatt med inn på stasjonen, men i de fleste andre tilfeller vil nok politiet bare oppfordre deg til å dekke deg til før de forlater stedet igjen.

Hjelpes , trenger ikke et foredrag, bare fordi noen svarer litt frekt. 

Anonymkode: ba69a...1d9

Skrevet

Hvorfor svømte du tilbake med en gang du så de reiste seg for å gå? Hvis de var 20 meter unna kunne du vel ventet i noen sekunder? 

• Liker 10
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor kunne du ikke badet i undertøy ? Sorry men det er så lite elegant med nakenbading. 

Anonymkode: 47103...c1f

Men hvorfor skal man bry seg med å være "elegant" i en slik situasjon?

Anonymkode: 7fbf8...69e

• Liker 3
Skrevet

Å vrenge av seg og bade i et skogsvann der det ikke er noe, er helt innafor. Normal nakenhet er bare sunt og bra. Men å stå og lufttørke foran andre, det er rimelig spesielt og jeg ville følt det påtrengende hvis jeg måtte gå forbi.

• Liker 14
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du gjorde ikke noe galt. Slapp av.

Anonymkode: 5790b...37d

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du ikke er en mann så er det vel innafor

Anonymkode: dfd7b...0e7

• Liker 4
Skrevet

Hadde blitt redd for å bli filmet. Alle har jo med seg mobil, og man vet aldri hvor videoen kan havne😞

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...