Fiola Skrevet 22. november 2002 #1 Del Skrevet 22. november 2002 Var det ekno i den flaska tro :o Jeg ble så rar. Her var det ikke mange gitt. Hva er det som ligger slengt her tro ? Et hådkle. Hvem har glemt et håndkle? Ååå gamle bamsemums, æsj. En halv flaske pærebrus, den var det ikke mye fres i. Nei se, her er en sko. Hmmmm. Det var en fin sko. Går det ann å gå med så høye hæler da? Å, nå hvet jeg hvem det er som eier den Jeg setter den på basengkanten slik at eieren ser den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 26. november 2002 #2 Del Skrevet 26. november 2002 Bassengkanten var ikke så lurt! sko med høye hæler synker så altfor fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 27. november 2002 #3 Del Skrevet 27. november 2002 Kanskje det kunne vært min? Hvis det er en sånn jeg har på avataren min? Jeg lusket meg innom skjønner dere.. fordi atte.. jeg er ikke engel.. men bare lurte på hvordan dere hadde det der skjønner dere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2002 #4 Del Skrevet 27. november 2002 Jeg lusket meg innom skjønner dere.. fordi atte.. jeg er ikke engel.. men bare lurte på hvordan dere hadde det der skjønner dere.. Pass deg nå xeyes, kanskje du blir tvangsdøpt for sniktitting..... Kunne gjerne tengt meg en engel som kunne pusse skoene våre jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 27. november 2002 #5 Del Skrevet 27. november 2002 Ang "mangler" en sko. Kom bare til å tenke på søsteren min når hun var rundt 16 år og hadde vært leeenge ute en kveld. Det vanket noen mistanker om alkohol, og jeg glemmer ikke da mamma spurte om hun hadde drukket alkohol kvelden før...nei....svarte søsteren min. Ja, kan du forklare dette da...spurte mamma? I gangen stod en hennes sko...str. 37 og en lik sko i str. 44...... ikke helt lett å bortforklare...at man faktisk har gått hjem slik....hehehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 28. november 2002 #6 Del Skrevet 28. november 2002 Pass deg nå xeyes, kanskje du blir tvangsdøpt for sniktitting..... Kunne gjerne tengt meg en engel som kunne pusse skoene våre jeg!! Hehe, skal jeg bli engel så skal det jaggu-meg-ikke være noen skopusser-engel xeyes (som løper ganske fort i sine høye hæler) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2002 #7 Del Skrevet 28. november 2002 (som løper ganske fort i sine høye hæler) He he og jeg løper enda fortere med nyinnkjøpte joggesko...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly Skrevet 29. november 2002 #8 Del Skrevet 29. november 2002 Synes absolutt at du skulle blitt Skopusseengel Xeyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 29. november 2002 #9 Del Skrevet 29. november 2002 :ler2: Mobber dere meg og elle?? Skopussere skal sitte på karl Johan og mase. JEG er aldeles ikke en av dem! Rampe jenter! xeyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2002 #10 Del Skrevet 29. november 2002 :ler2: Mobber dere meg og elle?? Skopussere skal sitte på karl Johan og mase. JEG er aldeles ikke en av dem! Rampe jenter! xeyes Hva har du lyst til å være du da? Min tjener kanskje.......... Ikke å forakte det heller..... Må bestemme deg snart vettu, hvis ikke blir det tvang........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 29. november 2002 #11 Del Skrevet 29. november 2002 Lurer på om væren skrev feil jeg Merete: Snill engel: Merete Det skal vel heller være rampe-engel! Hehe Tja hva skulle jeg ha blitt for noe..? Hmmm.. Hva trenger dere da? Sko-gal engel? Jåle engel? Fotografengel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 29. november 2002 #12 Del Skrevet 29. november 2002 Pup...ehe...nei kanskje ikke. (sorry bare måtte) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 29. november 2002 #13 Del Skrevet 29. november 2002 Du er så snik middis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 29. november 2002 #14 Del Skrevet 29. november 2002 *ler* Egentlig ganske så fornøyd med forslaget! Så det så! hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 29. november 2002 #15 Del Skrevet 29. november 2002 Hehe jasså ja, så du mener jeg er ei puppeguri du Ja for da blir jeg tatt seriøst *LER* -x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 29. november 2002 #16 Del Skrevet 29. november 2002 Puppeguri-engel!! *weee* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2002 #17 Del Skrevet 29. november 2002 Puppeguri-engel!! *weee* Å JAAAAAA!!!!!!!!!! Det hadde vært noe det. Kanskje det blir noe Action nå da.....HEHE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 29. november 2002 #18 Del Skrevet 29. november 2002 Så slemme dere ææær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2002 #19 Del Skrevet 29. november 2002 Så slemme dere ææær! Ække slemme vi vettu... Vil bare så gjerne at du vil bli med i klubben vår! Vi er så snill atte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 29. november 2002 #20 Del Skrevet 29. november 2002 Så snille jenter daaa :D Må finne ut åssen engel jeg kan være da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå