Gjest Jalileh Skrevet 23. mars 2006 #1 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) Ja. Jeg forstår jo hvorfor alle disse slanketrådene dukker opp nå når våren er på vei. Man vil se bra ut til sommer'n. Ingenting galt i det. Men...hvorfor ikke spise sundt og trene regelmessig hele året da? Hvorfor akkurat bare nå før sommer'n? :klø: Kan da umulig gagne "dere" på sikt. Endret 23. mars 2006 av Jalileh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. mars 2006 #2 Del Skrevet 23. mars 2006 Du vet, det er ikke før bikinien ligger og kremter etter oppmerksomhet at alvoret melder seg. Og da setter mange plutselig sjokoladen og pizzaen i vrangstrupen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest camillo Skrevet 23. mars 2006 #3 Del Skrevet 23. mars 2006 Det er vel gjerne sånn at det sklir ut, spesielt hvis man ikke har kommet inn i en vane, eller rett og slett ikke liker å trene... Jeg skjønner det, men nei det er jo ingen tvil om at det hadde gitt mye bedre resultater å leve sunt 'på heltid', enn å satse alt på innspurten før sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 23. mars 2006 #4 Del Skrevet 23. mars 2006 Du vet, det er ikke før bikinien ligger og kremter etter oppmerksomhet at alvoret melder seg. Og da setter mange plutselig sjokoladen og pizzaen i vrangstrupen. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 23. mars 2006 #5 Del Skrevet 23. mars 2006 Det er vel gjerne sånn at det sklir ut, spesielt hvis man ikke har kommet inn i en vane, eller rett og slett ikke liker å trene... ← Joda... tviler ikke, men jeg tror at hvis man fortsetter å trene til tross for at man syns det er skikkelig møkk innimellom så vil man til slutt begynne å like det. Det kan mest sannsynlig bli en vane man virkelig liker. Tror jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest camillo Skrevet 23. mars 2006 #6 Del Skrevet 23. mars 2006 Joda... tviler ikke, men jeg tror at hvis man fortsetter å trene til tross for at man syns det er skikkelig møkk innimellom så vil man til slutt begynne å like det. Det kan mest sannsynlig bli en vane man virkelig liker. Tror jeg da.. ← Joa, for mange, så. Jeg kan bare ikke kritisere skippertakstrenere så lenge jeg sjøl f.eks. ikke klarer å lese så jevnt som jeg burde til eksamen... Er jo samme greia, bare at jeg synes det er morsommere å trene, og derfor er flinkere til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. mars 2006 #7 Del Skrevet 23. mars 2006 Og så er det usannsynlig mye lettere å skli ut av gode vaner, enn inn i dem. Det har jeg selv opplevd da jeg hadde treningsopphold i forbindelse med jobbkjør i høst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FireFighter Skrevet 23. mars 2006 #8 Del Skrevet 23. mars 2006 Joa, for mange, så. Jeg kan bare ikke kritisere skippertakstrenere så lenge jeg sjøl f.eks. ikke klarer å lese så jevnt som jeg burde til eksamen... Er jo samme greia, bare at jeg synes det er morsommere å trene, og derfor er flinkere til det. ← sammenligner du eksamen og trening? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2006 #9 Del Skrevet 23. mars 2006 Jeg er helt enig med trådstarter. Jeg er ikke på slankern nå på våren, men jeg går jo gjerne litt opp i vekt på vinteren. Hvorfor? jo, jeg driver med løpetrening, og jeg synes det har vært spesielt vanskelig i år å løpe ute nå med all snøen. Selvsagt kunne jeg gått på treningsstudio, men siden det er et stykke til det nærmeste, har jeg rett og slett ikke kunnet sette av så mye tid til å reise dit og trene. Og så blir jeg vinterdeprimert som så mange andre, og spiser mer sjokolade enn på sommeren. Nei, nå gleder jeg meg til all isen forvinner også, så skal jeg ut på 20 kms løpeturer igjen Og er det ikke bare naturlig at man trenger litt mer spekk på kroppen når det er så kaldt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 24. mars 2006 #10 Del Skrevet 24. mars 2006 Og er det ikke bare naturlig at man trenger litt mer spekk på kroppen når det er så kaldt? ← Hmm...mye mulig. Nå ble jeg skikkelig nysgjerrig på dette også. Lurer på om vi mennesker som lever i land med kalde vintre legger på oss om vinter'n for å holde på varmen. Mon tro om deichmanske.no har svar på dette? *vurderer å sende mail* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 24. mars 2006 #11 Del Skrevet 24. mars 2006 Og så er det usannsynlig mye lettere å skli ut av gode vaner, enn inn i dem. Det har jeg selv opplevd da jeg hadde treningsopphold i forbindelse med jobbkjør i høst. ← Jepp...vært der selv jeg. Hadde et opphold på nesten et år, og da ble det jo vanskeligere å skli inn i de gode vanene igjen som du skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 24. mars 2006 #12 Del Skrevet 24. mars 2006 Joa, for mange, så. Jeg kan bare ikke kritisere skippertakstrenere så lenge jeg sjøl f.eks. ikke klarer å lese så jevnt som jeg burde til eksamen... Er jo samme greia, bare at jeg synes det er morsommere å trene, og derfor er flinkere til det. ← Du har et poeng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 24. mars 2006 #13 Del Skrevet 24. mars 2006 sammenligner du eksamen og trening? ← Kverrulant skal sjøl ha bank...eh ja. For noen så er eksamen kanskje morsomt, tenk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #14 Del Skrevet 24. mars 2006 Enig med deg TS, så er jo disse skippertak-kurene ofte særdeles lite sunne også, type "nå spiser jeg en pizza og en sjokolade i dag - og så spiser jeg ingenting mer, så kanskje jeg går ned et par gram"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest camillo Skrevet 24. mars 2006 #15 Del Skrevet 24. mars 2006 sammenligner du eksamen og trening? ← Nei, jeg sammenligner motivasjonen bak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå