Gilette Skrevet 23. mars 2006 #1 Del Skrevet 23. mars 2006 Nå er jeg så utrolig lei av å være singel.. det er så trist iblandt.. kveldene blir som regel tilbragt foran pcn eller tvn... vennene mine er stort sett opptatt med ja: kjærestene/samboerene sine om kveldene. Vi går jo mye ut i helgene, så det er stort sett hverdagene det er ensomt.. Inatt var det så utrolig kaldt i senga så måtte stå opp for å hente et pledd å tulle rundt meg.. tenk hvor utrolig godt det hadde vært å snike seg under dyna til en varm og trygg kropp istedet Hva gjør dere som er singel på kveldene (og ellers selvfølgelig) for at det ikke skal føles så trist og ensomt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. mars 2006 #2 Del Skrevet 23. mars 2006 Hm... Jeg føler meg sjelden trist og ensom. Vel er jeg snart den eneste single igjen, men jeg ser foreløpig så mange fordeler med det at jeg ikke stresser. Moren min derimot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TNode Skrevet 23. mars 2006 #3 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) Nå er jeg så utrolig lei av å være singel.. det er så trist iblandt.. kveldene blir som regel tilbragt foran pcn eller tvn... vennene mine er stort sett opptatt med ja: kjærestene/samboerene sine om kveldene. Vi går jo mye ut i helgene, så det er stort sett hverdagene det er ensomt.. Inatt var det så utrolig kaldt i senga så måtte stå opp for å hente et pledd å tulle rundt meg.. tenk hvor utrolig godt det hadde vært å snike seg under dyna til en varm og trygg kropp istedet Hva gjør dere som er singel på kveldene (og ellers selvfølgelig) for at det ikke skal føles så trist og ensomt? ← Tja, pleier å lese Hitch-hikers guide for 'nte gang og/eller hører på hørespillet (har hele orginal serien på MP3). Blir alltid i godt humør av Douglas Adams (RIP). Terry Pratchett's Discworld serie er heller ikke å forakte. Eller så henger jeg på KG og humrer av provoserende gjester og Valentino :grine2: Endret 23. mars 2006 av TNode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 23. mars 2006 #4 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) etter at ungen er i seng kuler jeg`n med lit data, så gjør jeg minst mulig av det jeg burde gjort i huset før jeg driver på nett eller spiller lit. blir det kaldt og ensomt i senga så står jeg opp. men etter 7 år er det og blitt til en vane at du legger deg i sengen for og sove........................ Endret 23. mars 2006 av gotthard Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gilette Skrevet 23. mars 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 23. mars 2006 etter at ungen er i seng kuler jeg`n med lit data, så gjør jeg minst mulig av det jeg burde gjort i huset før jeg driver på nett eller spiller lit. blir det kaldt og ensomt i senga så står jeg opp. men etter 7 år er det og blitt til en vane at du legger deg i sengen for og sove........................ ← 7 år? oj jeg har vært singel mye kortere enn det da.. men føler at jeg takler det dårlig.. spesielt det å bo helt alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theka Skrevet 23. mars 2006 #6 Del Skrevet 23. mars 2006 Jeg er og lei av å være singel Singel på 4de året nå, og det er eeeensomt! Hvor er alle de snille mannfolka? Bor sammen med 3 andre jenter somer like søkke single som meg, så vi lager kake eller pizza og ser filmer de kveldene det er som værst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kålungen Skrevet 23. mars 2006 #7 Del Skrevet 23. mars 2006 Jeg har bodd alene i litt over en mnd nå, og syns det er ganske stusselig. Dagene går greit, kveldene er kjedelige!!! Annenhver helg har jeg ungefri så da MÅ jeg ut av huset. Tenker med gru på å være singel i flere år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 23. mars 2006 #8 Del Skrevet 23. mars 2006 et av de snille sitter her, men han treffer jo bare kvinnfolk som trenger oppusingshjelp eller på andre måter "utnytter". så jeg lurer da utrolig hvor hun jenta som skal vise meg at alle jenter ikke er slik er henn nå jeg da..... "når du minst venter det" langt oppi en tank full av møkk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gilette Skrevet 23. mars 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 23. mars 2006 Jeg er og lei av å være singel Singel på 4de året nå, og det er eeeensomt! Hvor er alle de snille mannfolka? Bor sammen med 3 andre jenter somer like søkke single som meg, så vi lager kake eller pizza og ser filmer de kveldene det er som værst. ← Høres koselig ut å bo sammen med venninner:) Er bedre det enn å bo alene da! Tenker med gru på å være singel i flere år ← jeg også et av de snille sitter her, men han treffer jo bare kvinnfolk som trenger oppusingshjelp eller på andre måter "utnytter". så jeg lurer da utrolig hvor hun jenta som skal vise meg at alle jenter ikke er slik er henn nå jeg da..... "når du minst venter det" langt oppi en tank full av møkk ← Finn meg? trenger ingen oppusningshjelp, bare en hand å holde i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 24. mars 2006 #10 Del Skrevet 24. mars 2006 Jeg er ganske heldig jeg da: trives veldig godt i mitt eget selskap. Og så har jeg igjen en god venninne som også er singel. Vi henger mye sammen, ligner mer og mer på et gammelt ektepar. Men når jeg er alene sitter jeg mye foran pc'en, chatter, surfer og driver med litt datascrapping. Ellers så kan jeg kose meg med en god bok, eller litt tv-titting. Men må innrømme at noen ganger så hadde det vært godt å hadde en armkrok å krøpet inn i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 24. mars 2006 #11 Del Skrevet 24. mars 2006 Jeg er og lei av å være singel Singel på 4de året nå, og det er eeeensomt! Hvor er alle de snille mannfolka? Bor sammen med 3 andre jenter somer like søkke single som meg, så vi lager kake eller pizza og ser filmer de kveldene det er som værst. ← Får jeg flytte inn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theka Skrevet 24. mars 2006 #12 Del Skrevet 24. mars 2006 Får jeg flytte inn? ← Tja, kanskje det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 24. mars 2006 #13 Del Skrevet 24. mars 2006 jeg og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theka Skrevet 24. mars 2006 #14 Del Skrevet 24. mars 2006 jeg og? ← Tja, vi klarer vel å skvise inn en til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 24. mars 2006 #15 Del Skrevet 24. mars 2006 Skal jeg være ærlig så ser jeg mye på film for å drømme meg bort en time eller to. Ellers gjør jeg andre ting jeg liker å gjøre, f. eks lese en bok osv, eller være litt sammen med venner osv. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TNode Skrevet 25. mars 2006 #16 Del Skrevet 25. mars 2006 Jeg er og lei av å være singel Singel på 4de året nå, og det er eeeensomt! Hvor er alle de snille mannfolka? Bor sammen med 3 andre jenter somer like søkke single som meg, så vi lager kake eller pizza og ser filmer de kveldene det er som værst. ← Du veit, jeg er her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 25. mars 2006 #17 Del Skrevet 25. mars 2006 et av de snille sitter her, men han treffer jo bare kvinnfolk som trenger oppusingshjelp eller på andre måter "utnytter". så jeg lurer da utrolig hvor hun jenta som skal vise meg at alle jenter ikke er slik er henn nå jeg da..... "når du minst venter det" langt oppi en tank full av møkk ← Du tuller? uffa, sånne jenter (eller gutter for min del) liker jeg ikke! Tror faktisk jeg aldri hadde turt jeg, -å bli sammen med en fyr bare for å utnytte ham mener jeg! Jeg trives greit som singel nå jeg, men det er vel fordi jeg akkurat er ferdig med et forhold og føler meg friiii nå! Jeg har faktisk gått på kino uten å spørre noen venner ol. om de vil bli med, bare fordi jeg synes det er så deilig å være alene litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theka Skrevet 25. mars 2006 #18 Del Skrevet 25. mars 2006 Du veit, jeg er her ← Hehe, du er nok litt for gammelfor meg TNode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 25. mars 2006 #19 Del Skrevet 25. mars 2006 Jeg har aldri vært i noe forhold og vet ikke om noe annet enn å være singel. Jeg bruker mye tid på selvutvikling. Jeg har et enormnt savn etter en kjæreste, og er desperat i den grad at det er usunt - så det prøver jeg å gjøre noe med, gjennom å finne min egen verdi, alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 26. mars 2006 #20 Del Skrevet 26. mars 2006 vi single her inne skulle tatt en fest sammen, en singelfest hvor vi utover kvelden blei utrolig seriøse og prata mye seriøst om ting vi vanligvis bare diskuterer her inne:-) jeg trur det ville hver utrolig morro, hadde sikkert hvert mange der som ville fåt nye venner og greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå