Gå til innhold

hvor lenge på steppern?

treningsjenta

Anbefalte innlegg

stått på steppern min i 30 min nu, kjenner at pulsen øker, og at jeg blir varm, og bena litt stive etterpå... men jeg blir ikke sånn riktig svett mellom puppa, ryggen og panna... sånn ordentlig svett... man blir kanskje ikke det???

noen som vet??

forresten gruuusomtkjedelig å stå der i 30 min! hva gjør dere andre mens dere står sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har antagelig ikke stilt den inn på riktig intensitet. Bruker du stepmaskin som finnes på treningssenter eller ministepper? Dersom du bruker en sånn som finnes på treningssenter må du ikke henge over håndtakene. Spør noen av instruktørene som jobber der om de kan hjelpe deg med innstillingenge og guide deg gjennom de forskjellige programmene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ministepp har bare den nederste delen, altså de du står på og beveger opp og ned.

jeg bruker slik hjemme flere ganger i uka, den kan ikke stilles intensitet på.

jeg løper på den, passer på å bruke kroppen når jeg trener på den, altså at jeg strammer magemusklene, går langt ned og helt opp hvert steg, raskt.

trener i 40 + min på den når jeg bruker den.

jeg blir ikke søkkvåt jeg heller, og vet ikke om det er mulig på den typen jeg har, men det er heller ikke målet mitt, så det er greit.

man kan trene godt uten at det renner svette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ting som er viktig er å ikke bare stå å trippe, men å trå skikkelig opp og ned i høyt tempo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Prøv å ta i med armene mens du stepper. Løft armene strakt opp og ned i hurtig tempo. Garanterer effekt. Det er bevegelse av armene som virkelig guffer opp pulsen og gjør deg svett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...