Gå til innhold

syns dere dette er mye?

Gjest gunda

Anbefalte innlegg

Gjest gunda
Når du beskriver ting som du gjør, er jeg nesten litt redd du kan komme til å gå på en smell pga. stress, trening, for lite og ensidig matinntak, sammen med det negative forholdet til mat. Å ha et dårlig forhold til mat og sin egen kropp handler ikke bare om å kunne spise en sjokolade i ny og ne, men det å kunne innse at kroppen faktisk trenger allsidig næring for å holde kjøret, er enda viktigere. Og når du i tillegg beskriver at du ikke klarer å sitte i ro eller slappe av, blir jeg betenkt.

Jeg sliter med mye av det samme selv. Har i perioder jobbet altfor mye, spist lite regelmessige måltider, sovet lite, trent for mye....Det som skjedde til slutt, var at jeg slet ut immunforsvaret, og fikk forkjølelse på forkjølelse. Så jeg håper du ikke er kommet DIT enda.

Dessverre få råd å gi... :sjenert:

Nja..har slitt med magetrøbbel som kommer og går når det passer seg en stund nå..

Er konstant sliten, det er TRENINGEN som gir meg energi.

Definitivt, uten den hadde jeg vært en skikkelig slappfisk. Feit og 'slæskete' :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gunda

I dag veide jeg 61,5 kg :)

Uten at jeg slanker meg en gang..

hmm...

Nå skal jeg virkelig trene mer og regelmessig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Er livredd for å legge på meg.. :sjenert:

Veier ca 63 kg og er 168cm høy..

Var nede i 60 kg ved juletider, grunnet mye stress og slitenhet.

Men det har kommet på igjen gitt...  :sjenert:

Trener nesten hver dag!!!!!

Virker på meg som du har en spiseforstyrrelse. Det er ikke normalt å spise så lite og trene hverdag om ikke du har psykiske problemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gunda
Virker på meg som du har en spiseforstyrrelse. Det er ikke normalt å spise så lite og trene hverdag om ikke du har psykiske problemer

Har verken sp.f. eller psykiske probl.

Men jeg klarer virkelig ikke spise mer..

Frokost, lunsj og middag..det holder da i lange baner det...? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...