Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

KAN VI HA DET BEDRE FOLKENS??!!!!! 

Det er så deilig!!! 

Anonymkode: 8bafc...5d8

• Liker 4
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er så deilig!!! 

Håper du snør ned i vinter.

Anonymkode: 651ad...c84

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er så deilig!!! 

Ja,vi har det deiligere i 15 minus!! Eller VI HAR DET DEILIGERE I 15MINUS!!!!!! (For å bruke din skrivemåte)

Anonymkode: 1db32...a6f

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er så deilig!!! 

Du er i feil tråd.

Anonymkode: 3c8b0...0e3

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Håper du snør ned i vinter.

Anonymkode: 651ad...c84

I love the pettyness🤣 

Siden jeg er redd for karma skal jeg ikke si noe mer om kommentsten din, MEN for å si det sånn: jeg gleder meg veldig til det ikke er varmt lenger.

Anonymkode: ae777...fe7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gleder meg over sommeren, den beste på mange år, er som min barndoms somre. Etter en kald og fuktig vår er det godt å ha endelig en "normal" sommer igjen 😀

Anonymkode: 31ccb...838

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for tull, avsporinger, brukerdebatt, latterliggjøring og svar til dette. 

Perelandra, mod. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er levelig her i Rogaland. Det tippet 30 grader i helga, men nå er det 20 grader og regn...så jeg nøt varrmen på stranda. Jeg brukte SUP`en som solseng, og veltet meg ut i havet når jeg ble for varm. Det var deilig. Men vi kjørte litt rundt og handlet når det var på det varmeste. Aircondition var deilig i bilen da.. 

Jeg har merket at matlysten er mindre. Men det er jo egentlig bare greit da :P ...samtidig er jeg glad jeg ikke bor i Oslo-området. Eller Tyrkia. 

Anonymkode: 96d77...6a3

Skrevet
bryllup 2025 skrev (På 20.7.2025 den 21.11):

hørt om aircondition?

Hørt om at det ikke er alle steder det er lov med aircondition? Bor man i blokk så kan man ikke bare begynne å installere på felles fasader. Disse med rør ut av vinduene kan bråke såpass kraftig og gå utover reglene om ro og støy, så er ikke alle steder man kan ha det heller. Det er heller ikke sikkert at alle har råd til å kjøpe sånt heller. Tenker du noe på det? 

• Liker 5
Skrevet

Det er FAEN MEG meldt 27 grader igjen fra onsdag-søndag! La oss få fred nå😒

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

I dag måtte jeg faktisk kle på meg på morgenen... er bare 22 grader jo! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
enkefru skrev (4 timer siden):

Jeg også, men så ble det betraktelig varmere utover dagen😑

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
enkefru skrev (7 timer siden):

Gi meg adressen din, nå! 

Jeg stryker med snart! Her er det 30 grader og full sol. Jeg gråt da jeg våknet opp i dag, for jeg er så sliten av dårlig søvn! Har nesten ikke sovet i natt, igjen. 

Anonymkode: db313...bd1

• Liker 2
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Gi meg adressen din, nå! 

Jeg stryker med snart! Her er det 30 grader og full sol. Jeg gråt da jeg våknet opp i dag, for jeg er så sliten av dårlig søvn! Har nesten ikke sovet i natt, igjen. 

Anonymkode: db313...bd1

Det tok seg opp etter hvert, men det var forfriskende at jeg måtte ta på mer enn singlett-kjolen jeg har vaset i den siste tiden 😅 samtidig som tempen steg, var det også litt skyer og en deilig bris i dag, så jeg har fått jobbet (bittelitt) i hagen 👏

AnonymBruker
Skrevet
enkefru skrev (8 timer siden):

Åååååh, kjenner jeg ble rent sjalu på deg! Mistet bussen i morges og holdt på å stryke med mens jeg ventet på den neste. Et kvarter i solsteiken ble for mye, svetten rant og beina begynte å skjelve. Har gått med en del resorb på jobb for å si det sånn. Gleder meg til helga når det endelig er meldt regn ❤️

Anonymkode: 9f13b...12a

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg også, men så ble det betraktelig varmere utover dagen😑

Ja, dessverre! 

Anonymkode: 1db32...a6f

AnonymBruker
Skrevet
TheLegendBellaGoth skrev (På 20.7.2025 den 20.50):

Hvis det er så ille, hvorfor ikke bare reise en plass til feks. Svalbard eller til Sveits, det er kaldere i Alpene. Så slipper du å klage :) 

Ja, hvorfor ikke bare trekke noen ekstra penger ut av ræva og kjøpe noen flybilletter? :ironi:Og hva med dem som ikke har ferie?

AnonymBruker skrev (På 20.7.2025 den 21.06):

Ikke medfødt her. Pleide å like det til jeg ble kronisk syk. Nå gjør temperaturen at jeg blir syk, alt blir verre, og bare temperaturen gjør at gjennomsnittspulsen min er 40 slag i minuttet raskere. Ikke rart en blir sliten da. :P 

Anonymkode: ad4b4...3f6

Jeg var ikke veldig glad i varme før heller, men etter å ha fått Graves og høyt stoffskifte, så tåler jeg varmen enda dårligere... Jeg må kjøle meg lenge ned før formen tar seg opp, og så varmt som det er nå blir det aldri så kjølig. Gleder meg til helga, selv om det er meldt regn. Hvis det fortsetter å regne i dagesvis, er det mulig jeg hiver meg med på klagekoret da også, men ved regn og kjølig temp kan jeg få gjort masse i huset, dra på shopping, gå tur, ha filmkveld eller spillkveld med vennene, osv osv. Vi har også noen prosjekter på hytta som vi ikke har sjans å få gjort i over 30 plussgrader.

AnonymBruker skrev (På 20.7.2025 den 21.07):

Satte stor skål med isbiter og vann under bordvifta og hadde iskaldt vann i en sprayflaske som jeg sprayet meg med jevnlig. Det hjalp, faktisk.

Anonymkode: 6b32e...763

Jeg dynket t-skjorta mi i kaldt vann og kledde den våt på meg i ren desperasjon. Har også svidd av en halv formue i nye vifter (som er nesten umulig å få tak i nå, siden hele Norge hamstrer vifter og AC). Det hjelper litt, men ikke nok. Alt av løsninger er så kortvarig...

AnonymBruker skrev (På 20.7.2025 den 21.52):

Det er noen få dager i løpet av noen år. Er det så himla vanskelig å la folk glede seg over varmen? 

Regn, snø, kulde kommer snart og preger store deler av hverdagen vår. Så la oss glede oss over noen fine og varme dager.

Makan til negativitet! 

Anonymkode: 15819...9d1

Hvorfor er du ikke ute og nyter varmen da? Hvem var det som tvang deg til å ikke bare gå inn på KG, men til og med inn i en tråd om hvor fælt det er med hetebølge? Du har altså oppsøkt denne tråden helt frivillig, og overskrifta var rimelig avslørende, så det burde jo ikke komme som noe sjokk at det er en tråd som ikke er for deg.
Pleier du alltid å oppsøke steder og situasjoner du ikke liker, for så å klage etterpå?

AnonymBruker skrev (På 20.7.2025 den 23.05):

Det er greit med varme ute på dagen, men kjenner at jeg er sliten etter over ei uke på rad med redusert søvn. Klarte ikke å fullføre joggerunden min i morges engang, hadde null energi til overs og fikk pusteproblemer underveis. Bruker utrolig mye energi selv ved lav fart.

Anonymkode: cc172...a6c

Jeg prøvde å bare gå en tur bortover veien. Holdt på å kveles i solen, og selv i skyggen kjente jeg kroppen stritte imot. I tillegg ble jeg forfulgt av en hel sverm med klegg. Jeg var småsvimmel når jeg kom hjem, og helt utslått og knalltrøtt i flere timer etterpå.
Jeg klarer ingenting i varmen uten å bli skikkelig trøtt og dårlig.

Kattene mine, som jo er ørkendyr fra naturens side, ligger rett ut på gulvet store deler av dagene.

photo-caption-tm-not-sayin-its-hot-outsi

69b897d8c425d2af46694330dc6c997f.jpg

phoenix-wind1.jpg

3595d19e57b5c7847080a9982d5965a6.jpg

Anonymkode: 01041...145

• Liker 6
  • Hjerte 2
Skrevet

I går fikk jeg luftet innendørs til det ble 23.6 grader. Nå er det 25.3🙁

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

33 varmegrader i NordNorge over flere uker er jo helt insane, som ho bæsta brukt å si😂

Får bare stå an av. Det er bare så uvant🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

Anonymkode: 0c985...60f

Skrevet

Vet ikke om det hjelper, men er desperat. Åpnet frysa og skrapet ut mye av isen (lenge siden jeg har iset av den). Samler all is i en stor bøtte/bolle og lar den stå ute i stua.

Om det hjelper på temperaturen gjenstår å se. Om ikke annet er det noe kaldt jeg kan ta på😆

• Liker 1
  • Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...