Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Bålkaffe skrev (3 minutter siden):

Hvorfor tror du at det betyr "gi meg reisetips"? Og er det vinter på stedene du anbefalte akkurat nå? 

Takk Bålkaffe. Jeg elsker deg🥰Dette "kjøler" godt i denne heten😄

Anonymkode: e561a...8c3

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Er det så himla vanskelig å la folk glede seg over varmen? 

Makan til negativitet! 

Anonymkode: 15819...9d1

Det er ingen som har prøvd å nekte noen å nyte  varmen😄 Hva gjør du egentlig i denne tråden? Klager over folk som klager?

Anonymkode: 9dfa8...4d9

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.7.2025 den 17.55):

Å ikke like varmen har da ingenting med fettvev å gjøre. Jeg er 170 og 57 kg, ikke så jævla feit at det gjør noe. Jeg tåler varmen dårlig og liker det derfor ikke. Vet om ei på 160 kg som eeeeeeeelsker varmen. Vet også om andre slanke folk som misliker varmen og feite folk som digger den. Vanlig misforståelse det at enkelte tror man må være feit for å ikke digge varme. 

Anonymkode: 3c8b0...0e3

Ja. Jeg er slank (175 cm, 58 kg), mora mi er slank, og barnet mitt er liten og tynn. Vi misliker varme alle 3. Får hodepine og blir kvalm og sover ikke. Verst for barnet som får i seg alt for lite mat i varmen og får lite energi. Det går i smoothie og isbiter. 

Anonymkode: 7a25e...a0d

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hørt om folk som ikke kan sitte i aircon hele tiden? Jobb, barn, forpliktelser etc? Hørt om det?

eh ja hva har det med saken å gjøre?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar gjerne vinter hele året i stedet for denne grusomme heten. 

Anonymkode: 651ad...c84

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er greit med varme ute på dagen, men kjenner at jeg er sliten etter over ei uke på rad med redusert søvn. Klarte ikke å fullføre joggerunden min i morges engang, hadde null energi til overs og fikk pusteproblemer underveis. Bruker utrolig mye energi selv ved lav fart.

Anonymkode: cc172...a6c

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er greit med varme ute på dagen, men kjenner at jeg er sliten etter over ei uke på rad med redusert søvn. Klarte ikke å fullføre joggerunden min i morges engang, hadde null energi til overs og fikk pusteproblemer underveis. Bruker utrolig mye energi selv ved lav fart.

Anonymkode: cc172...a6c

Du må være forsiktig! Denne varmen er ikke til å spøke med. Den tar jo utrolig mye energi uten at man gjør noe som helst.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.7.2025 den 17.52):

Den varmen kan ingen styre, det hjelper lite å klage. Så da kan vel de som liker det, få lov å kose seg. Det er mange måter å kjøle seg ned på. Om man ikke liker denne varmen, så er det å holde seg inne å skru på vifter, evt sette seg i kjelleren, om man har. Må vi virkelig bruke tiden på å synes synd på de som ikke liker varme, kan vi ikke få lov å nyte den i fred. Det er tross alt sommer. 

Anonymkode: b2107...cbf

Hvorfor går varmeelskerne inn i sånne tråder? 

Jeg går da ikke inn i tråden hvis noen oppretter en tråd og skriver "vinterværhelvete satans snøbye". Vi må få lov å klage vi som hater noe. Det betyr ikke at vi ikke unner andre glede.

Jeg synes det er supert at mange barn får glede seg og det er en ypperlig mulighet å lære seg å svømme. Helt supert det. Fint for iskremgeskjeften og solkremgeskjeften. Men så liker jeg virkelig ikke intens varme fra helvete eller strandliv. Og det må vi få lov å si. 

Har ikke kjeller. Byttet soverom så barnet mitt fikk det minst jævligste og ligger med våte kluter på meg men får veldig vondt i hodet likevel + mareritt og urolig søvn. Og nei, dere trenger ikke synes synd på oss. 

For dere behøver ikke gå inn i tråder dere vet virker provoserende på dere. Skal jeg gå inn i en tråd om noen som har fått nedsnødd bil og skrive "NYT DET MENS DU KAN; DET ER VINTER"??? 

Anonymkode: 7a25e...a0d

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er noen få dager i løpet av noen år. Er det så himla vanskelig å la folk glede seg over varmen? 

Regn, snø, kulde kommer snart og preger store deler av hverdagen vår. Så la oss glede oss over noen fine og varme dager.

Makan til negativitet! 

Du er vel den eneste som har tatt fra deg muligheten til å glede deg over varmen med å gå inn her, helt selv. 😅

Anonymkode: ad4b4...3f6

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.7.2025 den 0.39):

"Ååååååå så deilig og varmt!" I nyhetene. Helt fantastisk! Deilig, deilig, deilig...,bla, bla, BLÆH!!!!!

Er folk helt tullerusk?  Og hvorfor bor de i Norge i utgangspunktet?

Hva faen? Når ble 30 grader fantastisk???? Har folk det så varmt i stua si til vanlig eller??????

Faensjævlafuckings hete! 

Gleder meg til vinteren. Bare et par mnd igjen....

Vi mangler hetetilpassende vaner her i landet. Pkt 1: Jobb når det er kaldt nok. Fra klokka 4 til 11 om morgenen er greit. Etterpå  passer det best med siesta fram til klokka  23.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er egentlig veldig trøtt, men det er nå det er levelig. Og jeg vil ikke la alle vinduene stå på vidt gap når jeg sover. Så jeg er våken litt til. Har alt vidt åpent, og jeg kjenner de 20 gradene utenfor sive inn og sakte men sikkert erstatte de 29 som har vært her inne. Det er som at kroppen ikke rekker roe seg ned, før det er på an igjen om morgenen. Skal tro om det er noe en kan gjøre annet enn å finne mer kulde for at kroppen skal tåle det bedre? Kan ikke akkurat kurere kronisk sykdom på null komma svisj.

Elektrolytter skal jeg få tak i i morgen. 

Anonymkode: ad4b4...3f6

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

det er jo mye man kan finne på for og kjøle seg ned, tur på stranda, badeland, hvis du har bil så kan du ta en kjøre tur, vannspreder i hagen kan man gå igjennom, kald klut, men jeg vil nok anbefale en kald dusj 

Anonymkode: 5d5a8...58b

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

22 her nå i Ebeltoft, Danmark. 

Helt vindstille. 

Anonymkode: b8bf3...6c3

AnonymBruker
Skrevet

Dette er den beste sommeren vi har hatt i Norge. 🌴🌞✌️ Store og små, far og oldemor og alle andre i familien elsker varmen. Vi koser oss sånn! Bader hver dag i den deilige elva og spiser friske, deilige salater. Skravler til langt på natt i tropevarmen. Hurra!!!

Anonymkode: 0dc8e...ae2

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Dette er den beste sommeren vi har hatt i Norge. 🌴🌞✌️ Store og små, far og oldemor og alle andre i familien elsker varmen. Vi koser oss sånn! Bader hver dag i den deilige elva og spiser friske, deilige salater. Skravler til langt på natt i tropevarmen. Hurra!!!

Så fint, kos dere.

Hvis noen av dere oppretter en tråd om noen måneder, om at vinteren er tung psykisk, fysisk eller på andre måter, skal jeg komme en tur innom og juble over hvor fantastisk jeg har det da 🥳

Anonymkode: 2cbe8...c9d

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det er noen få dager i løpet av noen år. Er det så himla vanskelig å la folk glede seg over varmen? 

Regn, snø, kulde kommer snart og preger store deler av hverdagen vår. Så la oss glede oss over noen fine og varme dager.

Makan til negativitet! 

Det er da ingen som nekter folk å glede seg over varmen. De som elsker varmen kan jo bare la være å lese denne tråden.

Anonymkode: 6b32e...763

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Enig. Den beste sommeren jeg kan huske på mange år.

Anonymkode: 4b8f7...51a

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.7.2025 den 0.53):

De som syns det er deilig kan umulig ha hatt 28-35grader den siste uka+😂

Selv med varmepumpe på kjøling så fikk vi ikke ned tempen under 30. 

Anonymkode: 156b9...010

vært rundt 33 grader her, og godt å kjølig inne. Må være noe galt med pumpa di da, eller en svak modell...

Anonymkode: 2eed9...2f5

AnonymBruker
Skrevet

Det positive er at jeg ikke har spist på 3 dager, er nå på dag 4, og har gått ned 3,4 kg den siste uken. Eier ikke matlyst og jeg kommer meg ikke ut på butikken i steikvarmen, så huset er tomt. Synd for folk som ikke får se sommerkroppen min da, for ikke pokker om jeg går ut i denne varmen! 🙃

Anonymkode: db313...bd1

• Liker 1
  • Hjerte 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...