AnonymBruker Skrevet 18. juli 2025 #201 Skrevet 18. juli 2025 Er så kresen på temperatur. Mitt optimale er 15-20 grader. Hater både kulde og hete.... Anonymkode: 93846...c3d 1
Sinnanordlendig Skrevet 18. juli 2025 #202 Skrevet 18. juli 2025 Bor i nord Norge så mine favoritt sommere er de hvor det ikke blir varmere enn 17 grader og to kanskje tre dager med litt mere varme. Var faktisk ganske heldig for en stund siden og fikk noen kvelder hvor jeg kunne bruke ullgenser og det var fortsatt kaldt, åh det var deilig 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2025 #203 Skrevet 18. juli 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Og disse fordelene man bør nyte, hva er så de? Anonymkode: bdb04...9b6 Alt? D-vitaminer, energi, lykkefølelsen som bobler i kroppen av å se blå himmel og lys, ledd som ikke gjør vondt en liten periode, det er tørt og fint så man blir ikke skitten, man kan gå med lite klær, man kan få inn og ut uten å kle på seg ekstra, man har en unnskyldning for å spise is. Det eneste negative jeg kan komme på er at man ikke kan gå tur med hunden midt på dagen siden den svir potene på asfalten. Anonymkode: 83daf...ad0 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2025 #204 Skrevet 18. juli 2025 Har campet på hytta som ligger rett ved et vann. Så lenge jeg har muligheten til å bade går det helt fint. Vært inne i byen nå hadde blitt for varmt. Sover ute på terrassen om natten, men bor nord så det blir ikke ordentlig mørkt, men går greit når ikke morgendagen starter her på terrassen. Anonymkode: 67eaa...83e
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2025 #205 Skrevet 18. juli 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har campet på hytta som ligger rett ved et vann. Så lenge jeg har muligheten til å bade går det helt fint. Vært inne i byen nå hadde blitt for varmt. Sover ute på terrassen om natten, men bor nord så det blir ikke ordentlig mørkt, men går greit når ikke morgendagen starter her på terrassen. Anonymkode: 67eaa...83e Morgensola* Anonymkode: 67eaa...83e
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2025 #206 Skrevet 18. juli 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alt? D-vitaminer, energi, lykkefølelsen som bobler i kroppen av å se blå himmel og lys, ledd som ikke gjør vondt en liten periode, det er tørt og fint så man blir ikke skitten, man kan gå med lite klær, man kan få inn og ut uten å kle på seg ekstra, man har en unnskyldning for å spise is. Det eneste negative jeg kan komme på er at man ikke kan gå tur med hunden midt på dagen siden den svir potene på asfalten. Anonymkode: 83daf...ad0 Da kan du vel gå et annet sted med den stakkars hunden? Anonymkode: e561a...8c3 1
Flintis Skrevet 18. juli 2025 #207 Skrevet 18. juli 2025 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Im lovin it😎 fuck vinter Anonymkode: a6798...09a Huff ja, nå blir det snart kaldt og jævlig. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2025 #208 Skrevet 18. juli 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Alt? D-vitaminer, energi, lykkefølelsen som bobler i kroppen av å se blå himmel og lys, ledd som ikke gjør vondt en liten periode, det er tørt og fint så man blir ikke skitten, man kan gå med lite klær, man kan få inn og ut uten å kle på seg ekstra, man har en unnskyldning for å spise is. Det eneste negative jeg kan komme på er at man ikke kan gå tur med hunden midt på dagen siden den svir potene på asfalten. Anonymkode: 83daf...ad0 D-vitamin og blå himmel får vi med 15 grader og. Jeg har gått i shorts siden mai og is spiser jeg hele året. Anonymkode: 1db32...a6f 1 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2025 #209 Skrevet 18. juli 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Right back at you. Ser du ironien i innlegget ditt? Anonymkode: 416da...39d Nei, for jeg klager og syter faktisk over den jævla heten og folk som ber oss om å slutte å klage!!!!! Du forsto visst ikke at all ironi her var kun på deg🤣 La folk få klage i fred, for pokker! Igjen; scroll videre🤓 Anonymkode: e561a...8c3 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2025 #210 Skrevet 18. juli 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Å klage på varme på kvinneguiden er litt som å si man er frivillig barnløs og spørre er det flere av oss der ute. Det kommer alltid svar som "jeg har åtte barn og ingen er ordentlig lykkelig uten" 😄 Anonymkode: 897e2...4a5 Hva vil du ha? 11 sider med klaging og enighet? Nå var trådtittel "hetebølgehelvete" og ikke "Er det flere der ute som hater varmen?". Jeg elsker varme og har like mye rett til å skrive det som de som hater varmen. Free speech. Minner deg på formuleringen i HI: "Ååååååå så deilig og varmt!" I nyhetene. Helt fantastisk! Deilig, deilig, deilig...,bla, bla, BLÆH!!!!! Er folk helt tullerusk? Og hvorfor bor de i Norge i utgangspunktet? Hva faen? Når ble 30 grader fantastisk???? Har folk det så varmt i stua si til vanlig eller?????? Faensjævlafuckings hete! Gleder meg til vinteren. Bare et par mnd igjen.... Anonymkode: 0b29f...0d8 4
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2025 #211 Skrevet 18. juli 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Elsker varmen🤩. Har jobbet nattevakter og sovet på dagtid, definitivt varmt på rommet og dårlig søvn, men det tar jeg gjerne så lenge det er sånn vær og temperaturer. Anonymkode: c4c58...5df Har du små barn? Anonymkode: ae777...fe7 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2025 #212 Skrevet 18. juli 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Man tar med parasoll og så bader man. Man drar til badestedene for å kjøle seg ned. Anonymkode: 35e9b...305 Den parasollen hjelper forsvinnende lite når lufta rundt, når ALT rundt er 30 grader joda man slipper å sitte direkte i sola som gir en varme på langt over 30 grader når den får jobba litt, men man kommer jo ikke unna den jævla varmen uansett hvor man er. Anonymkode: ae777...fe7 5 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2025 #213 Skrevet 18. juli 2025 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Da kan du vel gå et annet sted med den stakkars hunden? Anonymkode: e561a...8c3 Jeg må nesten gå på asfalten for å komme meg noe annet sted, siden hverken jeg eller hunden har vinger Anonymkode: 83daf...ad0
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2025 #214 Skrevet 18. juli 2025 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Alt? D-vitaminer, energi, lykkefølelsen som bobler i kroppen av å se blå himmel og lys, ledd som ikke gjør vondt en liten periode, det er tørt og fint så man blir ikke skitten, man kan gå med lite klær, man kan få inn og ut uten å kle på seg ekstra, man har en unnskyldning for å spise is. Det eneste negative jeg kan komme på er at man ikke kan gå tur med hunden midt på dagen siden den svir potene på asfalten. Anonymkode: 83daf...ad0 Det med ledd kan jeg være enig i, men alle de andre plagene blir så intense at jeg heller tar ledd- og muskelsmertene. De vet jeg at ikke er farlige, bare vonde. Varme derimot, den kan være farlig. Is spiser jeg når jeg vil, inkludert når det er 30 minus ute. Lykkefølelse av å se sola? Den får jeg når sola VARMER for første gang i februar. Lykkefølelsen over sola er bort for lengst allerede i mai. Joda, den er ok da også, men ikke LYKKEfølelse. Anonymkode: ae777...fe7 5 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2025 #215 Skrevet 18. juli 2025 Her var det «kun» 25 grader i dag. Helt nydelig. Men i morgen er det påann igjen med 30++… Solen er ekstremt sterk også. Har blitt mer solbrent her i Norge denne sommeren en jeg noen gang har blitt i syden. Anonymkode: 1f9d5...c67 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2025 #216 Skrevet 18. juli 2025 Problemet er ikke nødvendigvis varmen, men att en ikke hadde nubbesjans til å avklimatisere seg LITT. Vi gikk fra 10 varmegrader og fyring i ovnen, til 32 varmegrader i skyggen på få dager, og da blir jo alt bare forvirrende. Idag var første dagen jeg ikke var konstant klam og varm og ekkel, så det går seg tydeligvis til. Anonymkode: 45b12...f93 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2025 #217 Skrevet 18. juli 2025 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Alt? D-vitaminer, energi, lykkefølelsen som bobler i kroppen av å se blå himmel og lys, ledd som ikke gjør vondt en liten periode, det er tørt og fint så man blir ikke skitten, man kan gå med lite klær, man kan få inn og ut uten å kle på seg ekstra, man har en unnskyldning for å spise is. Anonymkode: 83daf...ad0 Så fint at du føler det sånn i 30 plussgrader dagen lang, men jeg kjenner ingen lykkefølelse når jeg blir kvalm/uvel og få hodepine, og ikke aner hvor jeg skal gjøre av meg for å bli bedre. Problemet er ikke at jeg blir svett og varm, men at jeg føler meg konstant uggen. Det blir verre for hver dag, og vi har ifølge værmeldinga fremdeles ei uke til med oppimot 30 grader. D-vitaminer, lykkefølelse, lite klær og mulighet til å spise is får man i aller høyeste grad når det er 20 grader også. For min del blir lykkefølelsen mye større ved rundt 20 grader enn 30 grader. Når tempen bikker 25 grader klarer jeg ingenting annet enn å eksistere og vente på kjøligere vær. Samboeren min er revmatiker og har til tider dritvondt i ledd, men har ikke vært mindre plaget nå i varmeperioden, så mindre vondt i ledd er heller ingen garanti. Selvsagt ser du lyst på tilværelsen og bobler over av lykkefølelse når du ikke opplever plager ved høy varme, men det er veldig snevert å tro at alle er som deg. Det er som å forvente at alle, inkludert de som hater smaken av fisk, skal sette like stor pris på en fiskemiddag. Folk er forskjellige. Anonymkode: 01041...145 4 7
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2025 #218 Skrevet 18. juli 2025 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Å ikke like varmen har da ingenting med fettvev å gjøre. Jeg er 170 og 57 kg, ikke så jævla feit at det gjør noe. Jeg tåler varmen dårlig og liker det derfor ikke. Vet om ei på 160 kg som eeeeeeeelsker varmen. Vet også om andre slanke folk som misliker varmen og feite folk som digger den. Vanlig misforståelse det at enkelte tror man må være feit for å ikke digge varme. Anonymkode: 3c8b0...0e3 Nettopp! Er syltynn, 46 kg, og haater denne varmen!! Anonymkode: 18fd4...3c5 3 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2025 #219 Skrevet 18. juli 2025 Sinnanordlendig skrev (48 minutter siden): Bor i nord Norge så mine favoritt sommere er de hvor det ikke blir varmere enn 17 grader og to kanskje tre dager med litt mere varme. Var faktisk ganske heldig for en stund siden og fikk noen kvelder hvor jeg kunne bruke ullgenser og det var fortsatt kaldt, åh det var deilig Utflyttet nordlending her, til sør. Åaa som jeg savner nordnorske sommere med ullgenser ❤️ Anonymkode: 18fd4...3c5 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2025 #220 Skrevet 18. juli 2025 Vi har 2 vifter som står og blåser 24/7 men de blåser jo bare varm luft rundt 😂 Anonymkode: 40e84...c38 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå