Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2006 #1 Del Skrevet 23. mars 2006 Hei, jeg får besøk av to nysingle venninner på 29 og 31 år som bor utenbys i helgen. De vil gjerne gå på et utested i Oslo der de kan møte noen, eller i alle fall lett kan komme i kontakt med noen. Jeg er veldig ute av det kjøret og har egentlig ikke så veldig peilig lenger. Noen tips? Fortrinnsvis Oslo vest eller sentrum? Heidi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2006 #2 Del Skrevet 23. mars 2006 Johns.....under Onkel Donald. Det er byens definitive kjøttmarked for den aldersgruppen. Det blir i alle fall ikke problem med å komme i kontakt med noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mint Skrevet 16. april 2006 #3 Del Skrevet 16. april 2006 Tja, jeg vil vel si at Onkel Donald i seg selv er et skikkelig kjøttmarked Har aldri hatt problemer med å komme i kontakt med folk der. Prøv også Fridays litt lenger ned i gaten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 16. april 2006 #4 Del Skrevet 16. april 2006 Hvor som helst, egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advokaten Skrevet 17. april 2006 #5 Del Skrevet 17. april 2006 Tja, hva med å prøve Smuget, Lorry, Odeon, Underwater Pub, Apotheket, livekonsert på Herr Nilsen eller et av de bra stedene på Frogner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 17. april 2006 #6 Del Skrevet 17. april 2006 Skriver under på John's og Onkel Donald! Skal du ha noe litt mer fancy, så er det mange som drar hjem med folk fra Kamikaze og Stravinsky også. Ellers så er det vel som GrønnSky sier: Over alt går. Er det folk, kan man sjekke. Styr unna homseklubbene bare, det kan gå dårlig å sjekke på heterovis der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2006 #7 Del Skrevet 22. april 2006 Dra på Elmers og Harrys, eller Amerikalinjen Der kan dere danse på bordene og drikke dere ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 22. april 2006 #8 Del Skrevet 22. april 2006 Mono og Internasjonalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2006 #9 Del Skrevet 26. april 2006 Mono og Internasjonalen. ← Huff, der er det bare menn som går med jakke på inne og drikker øl etter midnatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 27. april 2006 #10 Del Skrevet 27. april 2006 Drikker de øl etter midnatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christian Fredrik Skrevet 27. april 2006 #11 Del Skrevet 27. april 2006 Apotheket på St.Olavs plass og Bar Bristol: stedene for dannede mennesker med sans for vin, dempet musikk, flørt og ville eventyrferder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2006 #12 Del Skrevet 29. april 2006 Drikker de øl etter midnatt? ← Jeg synes et er dårlig stil å gå med jakke på inne og drikke øl etter midnatt. Men det er meg, da. Vi er alle forskjellige, og jeg liker mannfolk i skjorter som kjøper drinker til seg selv og til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Charlotte-Celina Skrevet 30. april 2006 #13 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg synes et er dårlig stil å gå med jakke på inne og drikke øl etter midnatt. Men det er meg, da. Vi er alle forskjellige, og jeg liker mannfolk i skjorter som kjøper drinker til seg selv og til meg. ← Helt enig med deg! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2006 #14 Del Skrevet 23. mai 2006 Jeg støtter Onkel Donald som Oslos største sjekkested, men ikke på en positiv måte. De fleste av den desperate gjengen der viser seg å være øst-europeiske kroppsarbeidere. Men hvis det er det man vil ha.... Jeg ville heller tatt meg en tur på Palace Grill og Skaugum hvis det er fint vær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2006 #15 Del Skrevet 23. mai 2006 Jeg støtter Onkel Donald som Oslos største sjekkested, men ikke på en positiv måte. De fleste av den desperate gjengen der viser seg å være øst-europeiske kroppsarbeidere. Men hvis det er det man vil ha.... Jeg ville heller tatt meg en tur på Palace Grill og Skaugum hvis det er fint vær. ← Bra forslag, enig. Ine Marie, 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2006 #16 Del Skrevet 24. mai 2006 Gloria Flames er et veldig bra sjekkested. .........selv om man kan risikere å møte på den utrolig skumle gjengen menn som drikker øl etter midnatt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå