Gjest Shadowlyn Skrevet 22. mars 2006 #1 Del Skrevet 22. mars 2006 Kan noen hjelpe meg? Er på jakt etter en spesiell en jeg var på for noen mnd. siden. Husker ikke hva den heter i det hele tatt men layouten var helt rød og med gul tekst. Kunne være der for å finne venner, kjæreste eller bare være med på festene. Noen som vet hvilken jeg prater om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2006 #2 Del Skrevet 29. mars 2006 www.match.com? siden det sto match i topicen din.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shadowlyn Skrevet 29. mars 2006 #3 Del Skrevet 29. mars 2006 Nei.. det er ikke match. Rødt layout, gul tekst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. mars 2006 #4 Del Skrevet 31. mars 2006 SUKKER er vel en dating-side som arrangerer fester..? Men jeg husker ikke fargene på sidene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2006 #5 Del Skrevet 31. mars 2006 Ikke for å drive med reklame eller noe slikt, men www.okcupid.com er en ganske morsom 'datingside'. Selv om den er ganske international, er det endel norske brukere der også. Vil anbefale den kun fordi noen av testene er ganske morsome. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå