Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, det er over nå. Jeg har totalt mislykkets i dette forholdet, og syns hele opplegget er flaut og skammelig. Tenk å flytte ut igjen så raskt etter å ha flyttet sammen, snakk om å ikke tenke seg godt nok om før jeg flyttet inn. Men det blir til det beste for meg og barnet mitt, jeg ser den nå.

Anonymkode: 014f3...4c2

Er ikke du som har mislyktes, men han ❤️. Godt du tar steget videre. 

Anonymkode: 30458...51d

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan tok han det?

Anonymkode: a6f05...9f2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvordan tok han det?

Ts skrev for fem timer siden at hun skulle flytte ut igjen. Det vil si midt på natten. Hun har antagelig ikke kommet så langt som å fortelle han dette ennå, så spørsmålet ditt er noe prematurt.

Anonymkode: b78ca...f97

Skrevet (endret)
Verbena skrev (På 15.7.2025 den 10.29):

Jeg ville kommet meg ut av det samboerskapet så fort som mulig.

Jeg har vært i et slik forhold. Jeg var gift med en slik person i mange år.

Det gikk så gradvis at jeg ikke merket det selv, men nå i ettertid kan jeg ikke skjønne at jeg holdt ut så lenge.

Jeg gikk konstant på nåler, og alt dreide seg om å ikke få han sint. Også for barna.

Syrlige kommentarer hele tiden, og han mente jeg var så heldig Og at jeg aldri ville finne en som var like snill og bra som han hvis jeg gikk.

Det endte med to barn med dårlig selvtillit i tillegg til meg.

Ordentlig psykisk mishandling, som jeg brukte mange år på å komme over.

Ingen skal trenge å ha det sånn hjemme hos seg selv.

Så kom deg bort derfra snarest.

Enig med Verbena. Har akkurat blokkert min eks. Terrorisering et år etter at forholdet var over, konstant bråk fordi jeg valgte ferie og opplevelser med mine barn og ikke ham.

det begynte med små episoder der han klagde. Det eskalerte inn i kjefting, til utskjelling og latterliggjøring og til slutt knuste han bilder og ting han hadde gitt meg og kasta ting på meg så jeg fikk blåmerker. 

Finnes ikke greit i det hele tatt, så mitt råd er kom deg vekk snarest mulig, før du og ungene tar skade av miljøet. Lån penger om du må for å flytte. 
Både du og barna dine fortjener bedre. 

Endret av Tullebassa
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvordan tok han det?

Nektet egentlig for omtrent alt han har sagt og gjort, og noe lagde unnskyldninger for, slik at det virket som at det var jeg som var dum og dramatisk. Han prøvde også å legge skylden over på meg, at det var min feil fordi jeg ikke hadde sagt i fra tidligere om ting (men det har jeg jo gjort flere ganger, uten at han på noe som helst måte har tatt til seg det). Jeg er knust, og det er iskaldt hjemme. 

Anonymkode: 014f3...4c2

• Hjerte 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...