Gå til innhold

OJ er i bunn og grunn snill

Nala

Anbefalte innlegg

Jeg synes gårdagens Torsdagsklubben viste at OJ i bunn og grunn er en snill gutt, jeg. For i går hadde torsdagsklubben en gjest som nærmest ba om å bli latterliggjort. Marion Ravn. Huff, stakkars jente. Syntes neste litt synd på henne. Hennes opptreden i Torsdagsklubben var rett og slett pinlig. Tror redaksjonen gjorde en stor bommert ved å ha henne med. For hun hadde jo ingenting å bidra med, og de få kommentarene hun kom med ble bare malplasserte. Eksempelvis buet jo publikum da hun sa at hun hadde jo tjent 20 millioner kroner, så å sitte i kassa på Rema ville nok aldri bli noen reell problemstilling...

Men OJ, han redda Marion et par ganger, synes jeg. Slang på et par morsomme kommentarer i etterkant av det hun sa. Så det ikke skulle virke så altfor tørt. Som da han fleipa lett med det å få sminlebørsten stukket i øya.

Og for all del, dette innlegget er ikke ment som kritikk overfor Marion Ravn. Hun var rett og slett feil person i dette programmet, noe redaksjonen burde ha skjønt leeeeenge før de gikk på lufta. Og når den andre gjesten var Espen Eckbo ble det ekstra ille. For fyren er jo superfestlig (synes jeg)! Dermed kom Marion enda mer i skyggen av de andre.

Ja ja, hva ville jeg med dette innlegget? Jo. Egentlig bare påpeke at OJ ikke griper enhver sjanse til å hogge løs på forsvarsløse personer. For i går hadde han muligheten. I stedet gjorde han sitt for at inntrykket av personen ikke skulle bli fullt så ille som det kunne ha blitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Faktisk så jeg torsdagsklubben i går (siste del) og merket at OJ var litt spakere enn han pleier. Gikk løs på grupper i stedet for enkeltpersoner.

Er enig i at frk. Ravn var temmelig malplassert. Og det blir jo ikke noe særlig bedre av at Gjertsen brukte enhver anledning til å påpeke at hun var veldig ung (les: et barn).

Og Eckbo er jo morsom. Han burde egentlig være den eneste gjesten når han først er med. Det var pga ham at jeg valgte å se programmet i går.

Fikk først med meg "the Osbournes" jeg da. Må nesten innrømme at denne serien får meg til å le. Huff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg er enig i at Marion Ravn i Torsdagsklubben var en kjempetabbe. Hun passer ikke inn i ett program med såpass oppegående mennesker som panelet i Torsdagsklubben og ikke minst Espen Eckbo som er råmorsom. Marion viste seg bare som nok en tåpelig fjortis uten noe å komme med.

Synes OJ virkelig viste seg fra en meget sympatisk side da han backet up Marion.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som kjenner ham sier jo han er veldig snill...

Og med en gjest til i samme liga som Espen E, ... det hadde vel blitt for mye kanskje..? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hvor gammel er hun da stakkars? hun er 18 er hun ikke? (nevnte på at hun var født i 1984 på programmet ihvertfall)

Hvem av oss ville passet sammen med en gjeng, voksne (jaja, i alder ihvertfall... :lol: ), erfarne humorister i ett program som Torsdagsklubben i det hele tatt?

Som "populær" tenåring, som hun jo dog er (ref. tjent 20 mill på sangen sin i en alder av 18), så er hun kanskje vant med at hun takler forskjellige situasjoner, og mente at hun skulle komme seg godt igjennom Torsdagsklubben. Hun syntes vel kanskje også det var ganske kult, å være med på Torsdagsklubben, med Espen Eckbo som andre gjest.

Hvem av oss ville ikke syntes det når vi var 18??? Spes, dersom vi var "vant" med hverdagen innen showbiz!

At Torsdagsklubben derimot valgte en tenåring sittende mot Espen E., synes jeg er litt rart, nesten dårlig gjort! Det skal mye til for å komme til når du har OJ og Espen Eckbo i samme programmet, og en "festlig" Thomas Gjertsen, som fleiper med at du er nettopp tenåring under hele programmet. (noe man må regne med dersom man som tenåring blir med på Torsdagsklubben)

At OJ oppførte seg som han gjorde, synes jeg også viser at han ser an både situasjon og person når han er på TV (sikkert ellers og så altså!!)

Han var bemerkelsesverdig mild og backende ovenfor Marion, det la jeg også merke til.

At hans avslutningstaler nå går på grupper og ikke personer har vært helt siden "episoden". Og jeg må ærlig talt si at jeg likte avslutningene hans bedre før! Alle kan kødde med f.eks. julebordsfyll, bare OJ kan kødde med kjendisser som han gjorde før. Og ja, jeg synes han er flink til det! Jeg synes noe virker litt rart, når man har lov til å kødde med, eller sjikanere som enkelte ser på det som, med grupper i samfunnet (både svake grupper og sterkere grupper), men ikke med kjente fjes som selv stikker nesa si inn akkurat der det passer dem selv!!!

Nemlig!

(har alltid trodd OJ var minst like snill som resten av oss jeg, men med en glimrende måte å fremføre, samt være med på å skrive ironiske tekster!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble pinlig berørt på Marion Ravns vegne.... Hun visste jo ikke noe som helst! Ikke hvem Gry Janicke var, heller ikke Erik Bye. Virket helt dum på meg, og alt for høy på pæra.... yuk... Hun la en demper på hele Torsdagsklubben :-? Og ja jeg er enig i at Otto greide å "redde" henne i land et par ganger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var pinlig...

Hun havner rett i samme kategori med andre flåsete, pene sangerinner, som Sissel Kyrkjebø og Carola...

OJ har jeg stoooor sans for!!!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så ikke programmet, men hørte en del kommentarer på skolen dagen etter... Og de fleste var visst enige om at Marion hadde gitt et litt dårlig inntrykk av hvordan dagens 18-åringer er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 20 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...