Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2006 #41 Skrevet 28. mars 2006 for meg er det like på trynet. Hva mener du -ønsket-? hvordan vet du det? sa de voksne i barnehagen til deg at vi ringer deg fordi sønnen din heller ville vi skulle ringe deg enn mor? Eller tar du tre fireåringers ord for god fisk? ← Når jeg har ringt til foreldre har det hendt at de har spurt om jeg har snakket med den andre forelderen. Da sier jeg jo sannheten, om det er barnet som ønsket at jeg ringte den ene eller hva det er. Jeg synes det er blitt rene heksejakten etter å finne feil i innleggene til visse brukere.
Far til 2 Skrevet 28. mars 2006 #42 Skrevet 28. mars 2006 for meg er det like på trynet. Hva mener du -ønsket-? hvordan vet du det? sa de voksne i barnehagen til deg at vi ringer deg fordi sønnen din heller ville vi skulle ringe deg enn mor? Eller tar du tre fireåringers ord for god fisk? ← Ja barnehagepersonalet har sagt det. Har de ikke lov til å si noe sånnt ??? Under møte med PP-tjenesten fikk jeg beskjed, mens ex'en var tilstede, at jeg måtte fortsette oppfølgingen slik jeg hadde gjort hele tiden. Kansje PP_tjenesten ikke hadde lov å si dette til meg heller ? Hvis disse institusjonene ikke har lov å si slike ting. Hvordan skal da vi som foreldre vite om vi gjør ting riktig eller galt ? En subjektiv vurdering fra foreldrene, enten det er mor eller far, er ikke altid riktig. Da er det fint å få inn "andre øyne som ser". Men igjen. Denne tråden har tatt helt av iforhold til det trådstarter spurte om. Jeg mener fortsat at far bør stille på foreldresamtale sammen med barnet og mor. På den måten er de sikret minst mulig misforståelser.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå