Gå til innhold

Alle piggene ute...

Gjest Gjest_heidi_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_heidi_*

Var på byen forrige helg, der kom jeg i kontakt med en kjempehyggelig mann som jeg snakket veldig mye med.. Tidlig opp neste dag osv...osv.. så måtte jeg gå hjem tidlig...så vekslet vi mobilnummer og ble enige om å ha kontakt igjen..

Fikk mange sms med tullemeldinger og hvor koselig det var å treffe meg

Så ringer han når han er ute å trimmer.. og forteller at han er samboer og har en liten baby på 6 mnd.. Han er 40 år og første gangs pappa

jeg ble helt paff og tenkte på den stakkars moren til babyen og hans oppførsel.. ga han en lekse uten like og kuttet telefonsamtalen..

Hva faen er det som går av folk om dagen???

hvordan hadde du reagert?

han sender masse meldinger og prøver å få kontakt men jeg nekter å ha kontakt med han og svarer ikke på sms..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Jeg hadde reagert og gjort det samme som deg. Kuttet kontakt.

Søppel vil man ikke ha! :riste:

:Nikke:

Når man ser hvor mange som legger ut profiler og annonser og rett og slett søker etter en på si, da må man vel nesten gå ut i fra at de ser det som så normalt at de ikke skjønner hvorfor vi reagerer. De har ikke en gang vett på å skamme seg. :ler: Verden er så forskrudd blitt at det er kanskje på tide å bytte fil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dunny

Min eks var utro når jeg var 5 mnd. gravid og samme uken som jeg solgte min leilighet for å flytte inn til han. Han var den som presset på at jeg skulle flytte inn. Snakk om drittsekk! På familievernkontoret sa de at flest utroskap skjer når dama er gravid og inntil barnet er 2 år. Mange trivelige karer vi har rundt oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jalileh
Min eks var utro når jeg var 5 mnd. gravid og samme uken som jeg solgte min leilighet for å flytte inn til han. Han var den som presset på at jeg skulle flytte inn. Snakk om drittsekk! På familievernkontoret sa de at flest utroskap skjer når dama er gravid og inntil barnet er 2 år. Mange trivelige karer vi har rundt oss!

Sånt er trist og ikke minst skremmende å høre. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hadde de enda hatt guts nok til å spille med åpne kort. Men neida, de må spille spillet. Nedlegge flest mulig damer. Sex er ikke et krydder i tilværelsen, det er meningen med livet.

Det er rett og slett et stygt pek fra naturens side å plassere to så ulike skapninger på samme planet. Pingviner og ender sies å være trofaste hele livet. Men menneskehannen er altså ikke i stand til dette kunststykket? :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Hadde de enda hatt guts nok til å spille med åpne kort. Men neida, de må spille spillet. Nedlegge flest mulig damer. Sex er ikke et krydder i tilværelsen, det er meningen med livet.

Det er rett og slett et stygt pek fra naturens side å plassere to så ulike skapninger på samme planet. Pingviner og ender sies å være trofaste hele livet. Men menneskehannen er altså ikke i stand til dette kunststykket?  :riste:

Det finnes faktisk en del kvinner som også gjør sånt som dette...

De er sammen med noen, men i samtidig knytter de kontakter med gutter som de holder på en armlengdes avstand "til det blir slutt".

Det er like ille spør du meg, selv om det ikke rettferdiggjør oppførselen til personer som ham som originalinnlegget handler om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_heidi_*

vel jeg har ikke bruk for en mannsperson med slik idiotisk oppførsel da velger jeg heller en idiot som har andre skavanker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det finnes faktisk en del kvinner som også gjør sånt som dette...

De er sammen med noen, men i samtidig knytter de kontakter med gutter som de holder på en armlengdes avstand "til det blir slutt".

Det er like ille spør du meg, selv om det ikke rettferdiggjør oppførselen til personer som ham som originalinnlegget handler om.

Det er akkurat like ille begge veier. Men kvinner får ikke anledning til å såre like fundamentalt som en mann gjør når han svikter på denne måten når et menneske er på sitt aller mest sårbare. Dette er ikke den første historiern jeg hører av dette slaget. Har et par til på lager der gutta har kommet på fødeavdelingen for å slå opp og den nybakte moren har gått i sjokk. Hva slags mennesker gjør noe sånt? Hvordan er man koblet sammen for å få til å gjøre noe sånt? Jeg fatter det ikke. :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobilian

Det er rett og slett et stygt pek fra naturens side å plassere to så ulike skapninger på samme planet. Pingviner og ender sies å være trofaste hele livet. Men menneskehannen er altså ikke i stand til dette kunststykket?  :riste:

Unnskyld meg, men det du skriver her er tøv. Vrøvl fra ende til annen.

Menneskehunnen er ikke mer i stand til å vær trofast livet ut enn hva hannen er (ikke kom med statistikk).

Du er vanvittig god til å skjære alle over èn kam, virker det som.

Ble direkte fornærma av innspillet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Unnskyld meg, men det du skriver her er tøv. Vrøvl fra ende til annen.

Menneskehunnen er ikke mer i stand til å vær trofast livet ut enn hva hannen er (ikke kom med statistikk).

Du er vanvittig god til å skjære alle over èn kam, virker det som.

Ble direkte fornærma av innspillet ditt.

Jeg ber om unnskyldning. Det å sette ting på spissen er ikke så karakteristisk for meg. Men kom akkurat fra en annen tråd. Og etter å ha vært gjennom et visst antall tråder fra en viss provokatør på forumet har jeg litt lett for å ta av. Jeg vet av erfaring at det er vanskelig, men får gi deg samme råd som jeg gir meg selv flere ganger (når jeg leser V's tråder). Ikke ta det personlig.

(Når det gjelder meg selv pleier jeg å legge til: hold kjeft. Men jeg er elendig på å følge mine egne råd.) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Siden han fortsetter å sende sms ville jeg sendt svar og bedt ham holde seg til h.... unna. Si i fra i klartekst at du finner oppførselen hans ufordraglig og at du ikke liker ham i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er alle kvinnfolk så innbilske at de tror at det eneste menn vil ha når de treffer noen på byn er sex, sex og atter sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hvorfor er alle kvinnfolk så innbilske at de tror at det eneste menn vil ha når de treffer noen på byn er sex, sex og atter sex?

:hoho: Kanskje fordi det er en del som er frastøtende nok til å si det rett ut? :overrasket: I mine øynde er det nærmest ensbetydende med å kalle meg en h...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest

Sjekk på gule sider. Der finner du navnet og adressa hans. Deretter søker du på etternavnet (hvis han er gift), og da har du tlf.nummeret til hans kone. Du kan også søke på adressen, og slik skaffe deg navnet på hans samboer.

Neste gang du får sms, så svar at om han ikke lar deg være i fred, så kan du tenke deg å ta kontakt med hans barns mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_heidi_*

ja den siste var faktisk en god ide..

han har gitt seg nå, etter utallige meldinger som jeg ikke besvarte og tlf oppringinger som forble ubesvart. .... men likevel nå 1 uke etter at det ble stille så føler jeg meg ikke sikker på at det ikke kommer en sms eller noe, sliter litt med å få roen og ikke redd for å ikke bli fri for maset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja den siste var faktisk en god ide..

han har gitt seg nå, etter utallige meldinger som jeg ikke besvarte og tlf oppringinger som forble ubesvart. .... men likevel nå 1 uke etter at det ble stille så føler jeg meg ikke sikker på at det ikke kommer en sms eller noe, sliter litt med å få roen og ikke redd for å ikke bli fri for maset.

Innbilsk ja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...