Gå til innhold

bailine

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

hei,

jeg har et stor behov for oppstramming, ikke nødvendigvis så mye å gå ned i vekt. Men har masse hud til overs... Er blaut og ikke fast i det hele tatt.

er det noen som har prøvd Bailine... er det noe effekt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg har prøvd det for noen år siden, men syntes at kostnadene med dette var langt større enn resultatet jeg oppnådde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver nå!! Hadde behov for litt ekstra oppstramming etter at jeg slanket meg noen kilo i fjor. Regner med jeg blir målt og veid i neste uke, så da skal jeg komme tilbake med resultatet. (Nei, dere får ikke de strategiske mål, men jeg skal si fra om jeg har krympet litt her og der ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trådstarter_*
Prøver nå!! Hadde behov for litt ekstra oppstramming etter at jeg slanket meg noen kilo i fjor. Regner med jeg blir målt og veid i neste uke, så da skal jeg komme tilbake med resultatet. (Nei, dere får ikke de strategiske mål, men jeg skal si fra om jeg har krympet litt her og der ;) )

Så spennende! gleder meg til å høre resultatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvde det i fjor høst. I løpet av 11 beh. gikk jeg ned 12 kilo og 41 cm....

Hjelpe seg :overrasket: . Skal være sjeleglad om jeg klarer halvparten. Foreløpig ser det heller dårlig ut både på vekta og i speilet, men det blir jo spennende når jeg skal måles etter halvgått løp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthepia

Jeg går på Bailine. Akkurat nå går jeg 2 dager i uka. Har igjen 4 timer, men tenkte jeg skulle bestille mer. Det er VELDIG dyrt! Vet ikke om det er verdt det ennå jeg..Får se når jeg er ferdig med de 4 resterende timene. Til nå har jeg ikke gått sammen mye i cm. På det meste 3 cm over samla lår og stuss. Ellers 1 cm her og der. Men det er lite...merker ingen forskjell jeg.

Gleder meg til å se når jeg skal måles igjen.

Det er ikke vondt! Da jeg var på prøvetime synes jeg det var litt ubehagelig, men du kan styre det selv, så ingen problem! :)

Nå synes jeg ikke det er ubehagelig i hele tatt. Kan sovne...

Til meg koster det:

Første 10 timene- 3000kr.

neste 10 timer- 1900kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hva er Bailine? Har selv masse overflødig hud etter barnefødsler og jo-jo slanking + 6 kg flesk igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Til informasjon:

Bailine har liten eller ingen effekt om man ikke legger om kostholdet/slanker seg ved siden av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til informasjon:

Bailine har liten eller ingen effekt om man ikke legger om kostholdet/slanker seg ved siden av.

Er ikke det litt avhengig av hva man ønsker å oppnå? Som ren slanking så regner jeg med du har rett, men hvis man har slanket seg tidligere uten å ha fulgt godt nok opp med trim, eller bare ønsker å bli litt fastere i fisken her og der, så bør det da gjøre nytten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, her kommer det - rapport etter 6 ganger:

Vekt: -0,2 kg

Fett%: -1,3%

Rygg: -1 cm

Midje: -1 cm

Hofter: -3 cm (Tenkte jeg det ikke! Det er midjen jeg helst vil krympe....)

Rumpe: -1 cm

Ingen mirakler, men det er da i det minste forandringer rette veien. Har spist som normalt - litt snop i helgene, ellers vanlig mat (ikke sprekkmett ;) ). Ingen ekstra trim bortsett fra et par økter med gymball.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Kjøp deg heller en muskelstimulator selv. Jeg har en som heter Elstram, har gått inn en str på 4 uker. er kjempefornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker kjempebra. Jeg er ihvertfall veldig fornøyd.

Kjøpte min her www.elstram.no

Jeg betalte hele beløpet når jeg hentet den på posten, men jeg tror man kan få dem på 0,- kontant nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har prøvd Bailine for noen år siden. Tok 20 behandlinger, kostet meg en formue og hadde absolutt ingen effekt. MEN jeg la ikke om kostholdet stort og trente ikke mye ved siden av slik som de anbefaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BagLady

I siste nummer av I Form har de testet metoder for å få flatere mage, mindre bilringer og strammere magehud, og bailine var en av metodene de hadde prøvd,

Sammenlignet med andre metoder (apparat i treningsstudio, vanlige situps, pilates) kom bailine sånn ca midt på treet, og treningseksperten sa at man ikke kunne forvente veldig stor forandring hvis man ikke samtidig la om kostholdet ganske mye. Men jeg har ikke prøvd det selv altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...