Gå til innhold

Kvinner endrer menn til de mister interessen selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er noe interessant jeg har oppdaget:

Naturen har designet kvinner til å konstant teste menn. Formålet med testene er at menn ikke skal bestå testene slik at kvinnen kan, etter å ha født barn, snu sin seksuelle oppmerksomhet mot andre menn for å øke den genetiske variasjonen.

Dette er den kvinnelige løsningen på noe menn kan gjøre på mye kortere tid når de knuller rundt med forskjellige kvinner.

Kvinner finner en alpha-hann og får barn med denne. Når barna er gamle nok til å ikke være avhengig av foreldrene er naturens mål at mannen skal være så underkuet av kvinnens tester at kvinnen retter sin seksuelle oppmerksomhet mot andre menn.

En mann som er suksessfull med kvinner vet hvordan han skal kjempe mot naturen slik at kvinnen hele tiden retter sin oppmerksomhet mot han. Det kan han kun gjøre ved å være i rollen som en alpha-hann og ikke bli berørt av kvinnens tester.

Videoannonse
Annonse
Gjest Jalileh
Skrevet (endret)

Vurdert å bli samlivsterapeut? :)

Endret av Jalileh
Gjest gjest1
Skrevet
Vurdert å bli samlivsterapeut?  :)

:ler:

Til Valentino: til å være så fascinert av evolusjonsteorier, så er det merkelig at du forkaster alle teorier som evolusjonsteoretikere har kommer med når det gjelder tiltrekning og reproduksjon... Men antar du bare tuller

Skrevet
Til Valentino: til å være så fascinert av evolusjonsteorier, så er det merkelig at du forkaster alle teorier som evolusjonsteoretikere har kommer med når det gjelder tiltrekning og reproduksjon... Men antar du bare tuller

Hvilke teorier er det du mener jeg forkaster?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har et problem for samlivsterapeuten.

Dersom jeg ønsker variasjon og ikke bare trygghet og stabilitet som jeg i min enorme naivitet har trodd at jeg har ønsket.

Hva er da årsaken til at jeg bare faller for menn som har vært gift i 10-20 år og derved bevist at de har evnen til å forplikte seg og være trofaste?

Er jeg en av naturens misfostre?

Skrevet
Jeg har et problem for samlivsterapeuten.

Dersom jeg ønsker variasjon og ikke bare trygghet og stabilitet som jeg i min enorme naivitet har trodd at jeg har ønsket.

Hva er da årsaken til at jeg bare faller for menn som har vært gift i 10-20 år og derved bevist at de har evnen til å forplikte seg og være trofaste?

Er jeg en av naturens misfostre?

Du blir ikke kåt av en manns fortellinger om at han tidligere forpliktet seg til en kvinne! Det er masse andre ting ved disse mennene du sikkert tenner på.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Vurdert å bli samlivsterapeut?  :)

Skremmende tanke.

Skrevet
Skremmende tanke.

Se dere rundt på alle ekteparene. Stor sett har kvinnen det meste å si i forholdet. Sexen avtar fordi kvinnen kniper. Vel, mannen har blitt en hund.

Gjest Bellatrix
Skrevet

For det første så er det ikke alltid det er kvinnes feil at de har lite sex, og for det andre så handler innleggene dine om langt mer enn bare sex.

Gjest GreenSky
Skrevet

Du har skrevet så mye rundt dette nå at jeg begynner å bli lei.

Skrevet
For det første så er det ikke alltid det er kvinnes feil at de har lite sex, og for det andre så handler innleggene dine om langt mer enn bare sex.

De handler om alt som har å gjøre med at kvinnen føler seg seksuellt tiltrukket av mannen og ikke går til andre menn for å fylle opp musa si. Til syvende og sist handler det selvfølgelig om sex.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Du har skrevet så mye rundt dette nå at jeg begynner å bli lei.

Du er neppe den første.

Gjest Gjest
Skrevet
Se dere rundt på alle ekteparene. Stor sett har kvinnen det meste å si i forholdet. Sexen avtar fordi kvinnen kniper. Vel, mannen har blitt en hund.

Jeg vet det ikke nytter å slå deg i hodet med ALLE eksemplene på at det motsatte er tilfelle! Men må få lov til å si at jeg aldri har truffet et menneske som er så til de grader blokkert når det gjelder å ta inn signaler fra andre.

Jeg har venninner som syter over mangel på sex i forholdet, men ikke en av dem har vurdert utroskap på fleip engang.

Kvinner holder ut langt lenger i et forhold uten sex enn menn tror nå jeg. Fordi vi ikke gir opp så lett. Vi håper i det lengste at han bare går gjennom en periode. Og at det ikke er oss det er noe galt med.

Jeg tror nå fortsatt at menn gifter seg for å slippe å bli plaget med sex jeg da. :ler:

Gjest regin
Skrevet

Nå har jeg funnet ut noe om menn:(og dette er helt sant og gjelder absolutt alle i hele verden :ironi: )

På dette forumet - altså KVINNEforum - finnes det iallfall 2 mannspersoner som alltid snakker om en ting, uansett hva tråden handlet om i utgangspunktet. De starter også egne tråder med sitt ene tema. Ingen av dem kan diskutere/føre en dialog, uansett hvilke argumenter de møtes med så kommer de med det samme oppgulpet omatt og omatt igjen. De klipper og limer sitater etc. helt etter eget forgodtbefinnende for å "bevise" at det de selv sier er riktig.

Dette må da bety at

1) det går ikke an å diskutere med menn,

2) menn evner ikke å se at en sak har flere sider

3) menn insisterer på at de har rett, uansett

Eller kanskje dette bare er forumtroll - som det egentlig hadde vært greit å ignorere?

Gjest Bellatrix
Skrevet
Nå har jeg funnet ut noe om menn:(og dette er helt sant og gjelder absolutt alle i hele verden :ironi: )

På dette forumet - altså KVINNEforum - finnes det iallfall 2 mannspersoner som alltid snakker om en ting, uansett hva tråden handlet om i utgangspunktet. De starter også egne tråder med sitt ene tema. Ingen av dem kan diskutere/føre en dialog, uansett hvilke argumenter de møtes med så kommer de med det samme oppgulpet omatt og omatt igjen. De klipper og limer sitater etc. helt etter eget forgodtbefinnende for å "bevise" at det de selv sier er riktig.

Dette må da bety at

1) det går ikke an å diskutere med menn,

2) menn evner ikke å se at en sak har flere sider

3) menn insisterer på at de har rett, uansett

Eller kanskje dette bare er forumtroll - som det egentlig hadde vært greit å ignorere?

:klappe:

Gjest Gjesta
Skrevet

Kvinner finner en alpha-hann og får barn med denne. Når barna er gamle nok til å ikke være avhengig av foreldrene er naturens mål at mannen skal være så underkuet av kvinnens tester at kvinnen retter sin seksuelle oppmerksomhet mot andre menn.

Hvordan forklarer du da at flest mannfolk er utro?? Ja,jeg vet mange kvinner er det også, men faktumet er at gutta fremdeles topper statistikken.

Skrevet
Hvordan forklarer du da at flest mannfolk er utro?? Ja,jeg vet mange kvinner er det også, men faktumet er at gutta fremdeles topper statistikken.

Det er ikke bevist at menn er mer utro enn kvinner. Faktisk vokser 20-25% av alle barn opp med feil far fordi moren var utro og ble gravid med en elsker.

Gjest Gjest
Skrevet
Det er ikke bevist at menn er mer utro enn kvinner. Faktisk vokser 20-25% av alle barn opp med feil far fordi moren var utro og ble gravid med en elsker.

Det tallet der er hentet ut av løse luften. Det er jo det glade vanvidd.

Gjest Gjesta
Skrevet

Alle statistikker jeg har lest, i aviser, samlivsspalter og sexårdgivningsbøker, sier at menn er mer utro enn kvinner. Men de tar sikkert feil, alle sammen!

Nettopp :Nikke:

Det er da ingen hemmelighet at dere gutta topper den statistikken, og det vil jo si det samme som at teorien din faller for sin egen urimelighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...