Gå til innhold

Hvorfor er kvinner så dårlige.

Fremhevede innlegg

Gjest Johan
Skrevet

Hvorfor er kvinner så dårlige i senga? De tror at dersom slukker lyset, og så puler litt en gang i mnd så holder det for mannfolk flest.

De skylder på allt mulig for ikke å ha sex. Hodepine, er trøtt,blablabla. Ikke vil de prate om hvordan de vil ha det. De faker orgasme hele tiden. Sexy u tøy er iiiiik.

Men hvorfor gi noe til noen som ikke kan gi tilbake? Burde sex vært et eget undervisningsfag i skolen? Hvordan ha bra sex. Mulig det hadde reddet flere ekteskap om man ville ha sex.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor har du lyst på kvinner hvis alle er så elendige?

Kanskje du egentlig ikke har så lyst på kvinner?

Vurdert å bytte fil?

Evt. lære deg noen triks som gjør at din sengepartner har lyst å yte noe tilbake?

Lykke til :)

Skrevet

Kvinner er dårlige i senga av flere grunner.

Hvis de f.eks har en mann som oppfører seg som et barn, dvs aldri hjelper til, alltid sitter foran dataen, ute og fester rett som det er og bruker dagen etter til å ligge i senga. Da skjønner jeg godt at kvinner ikke gidder.

Da hadde jeg faktisk ikke engang giddet å ha mannen i det hele tatt.

Eller de kan være uerfarne, og ikke få tid og ro nok i sexen til å kunne lære seg å nyte.

osv osv

Skrevet

Det kan jo være en grunn til at hun ikke gidder å ha sex med deg, kanskje du burde gå inn i deg selv?

Gjest Gjest
Skrevet
Hvorfor er kvinner så dårlige i senga? De tror at dersom slukker lyset, og så puler litt en gang i mnd så holder det for mannfolk flest.

De skylder på allt mulig for ikke å ha sex. Hodepine, er trøtt,blablabla. Ikke vil de prate om hvordan de vil ha det. De faker orgasme hele tiden. Sexy u tøy er iiiiik.

Men hvorfor gi noe til noen som ikke kan gi tilbake? Burde sex vært et eget undervisningsfag i skolen? Hvordan ha bra sex. Mulig det hadde reddet flere ekteskap om man ville ha sex.

:klappe::ler: Ja skulle bare mangle. Vi trengte en tråd til over temaet. :ler:

Likestilling. :)

Sannheten er at de fleste kvinner er fantastiske i sengen! :ironi:

Men at vi har oftere hodepine enn gutta det tror jeg ikke på. Det finnes gutter som insisterer på å elske med lyset av også. Det finnes gutter som blir forlegen av sexy undertøy. Det finnes gutter som later til å se på sex som et pliktløp.

En eller annen gang i fremtiden så velger jeg å tro at vi kommer så langt at det bare er snakk om forskjellige individer og ikke kvinners og menns svakheter på forskjellige områder. Som grupper. For menns seksuelle drifter er sterkt oppskrytt i følge mine erfaringer. :) Men det er i orden vi elsker dere likevel. :ler:

Gjest Husfruen
Skrevet

Artigå se hvor forskjellig dere svarer. Dette er bare en kopi av et annet innlegg, bare kjønn byttet om: link

Etter en kort gjennomgang av begge trådene er konklusjonen:

Menn dårlige i senga: mannens feil

Kvinner dårlige i senga: mannens feil

Sier litt om hvor trangsynte enkelte her inne er.

Gjest gjest1
Skrevet
Sexy u tøy er iiiiik.

Utøy er da ikke sexy? :ler:

For øvrig har du ett og annet poeng. Kommunikasjon er nøkkelen. Han må få vite hva hun vil ha. Hun må få vite hva han vil ha. Er de kompatible er det greit. Er de det ikke har de et problem.

-Men utøy bør helst ikke blandes i sexen...

Gjest Gjest
Skrevet
Utøy er da ikke sexy?  :ler:

For øvrig har du ett og annet poeng. Kommunikasjon er nøkkelen. Han må få vite hva hun vil ha. Hun må få vite hva han vil ha. Er de kompatible er det greit. Er de det ikke har de et problem.

-Men utøy bør helst ikke blandes i sexen...

:grine2: :grine2: :grine2:

Kan ikke protestere på det.

• 4 uker senere...
Skrevet

det er ikke vi kvinner som er dårlige, det er sånne som du som gjør at vi ikke vil.

meg å kjæresten har sex2 til 6 ganger per dag. det har vi hatt i nesten 4 mnd. sex er en fantastisk ting, og hvem vil ikke ha det. har du noen gang tenkt på at det er deg som er problemet?? det er jo en grunn til at de ikke vil ha sex med deg, at det er du som er dårlig, eller en dritt !

Skrevet

du sier det ikke holder for mannfolk flest.

vi duger faktisk til mer en å gjøre mannfolk glade, det er faktisk noe som heter LIKESTILLING!

Skrevet

Hvis du ligger og krever at dama skal varte opp og være fantastisk i senga, så tar det drepen på ethvert sexliv. Slutt og krev, oppfør deg som en mann, vær oppmerksom og romantisk og ta din del av de huslige pliktene, og du skal se at det går bedre.

Dersom det ikke går bedre, bytt fil ;)

Skrevet
Artigå  se hvor forskjellig dere svarer. Dette er bare en kopi av et annet innlegg, bare kjønn byttet om: link

Menn dårlige i senga:  mannens feil

:ler: HAHA! Fy faen så bra!

Skrevet
:ler: HAHA! Fy faen så bra!

:ler:

Konklusjonen er tilpasset forumet ... ;)

Gjest GreenSky
Skrevet (endret)

Etter hva du beskriver her: Spørsmålet er ikke hvorfor hun er dårlig. Spørsmålet er hvorfor du er dårlig. :erter:

Endret av GreenSky
Skrevet

Har du hatt så mange kvinner at du kan komme med statistiske belegg for dette? Ja, mange kvinner er dårlige i senga, og er litt sjenerte og redde for å gjøre ting som er ekkelt. Halvparten liker ikke analsex engang, men når de først har sin kjedelige sex, så er det bra, kjedelig sex.

Jeg brukte å tro at jeg var god i senga til jeg begynte å benytte meg av kvinner som virkelig kunne gamet sitt. Da var det slutt på å drite ut jenter fordi de ikke var gode nok i senga. Nå er sikkert ikke alle jenter like gode som alle proffe jeg har blakka meg for i helgene, men det går ikke an å si generelt at kvinner er dårlige.

Skrevet
Hvorfor er kvinner så dårlige i senga?

Fordi vi er snille vel... :sjarmor:

Vi ønsker ikke å gi mannen prestasjonsangst og mindreverdighetskomplekser, noe de garantert vil få om Kvinnen viser sitt fulle talent og potensiale.. ;)

Gjest Gjest_mari_*
Skrevet

1 gang i måneden?! Stakkar, typen min får når som helst omtrent, ikke under mensen da, men iallefall 5 ganger i uken.

Jeg vil jo også da, hehe

Gjest lurven
Skrevet
Artigå  se hvor forskjellig dere svarer. Dette er bare en kopi av et annet innlegg, bare kjønn byttet om: link

Menn dårlige i senga:  mannens feil

:klappe:

det er jo typisk.

det er alltid mannens feil hvis sexen er dårlig. :ironi:

samarbeid og kommunikasjon fra BEGGE parter er det som må til for å få et bra sexliv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...