Gjest gjesta Skrevet 20. mars 2006 #1 Skrevet 20. mars 2006 Hvorfor er menn så dårlige i senga? De tror at dersom de slikker litt, og så puler masse så er det heaven for kvinner flest. Den dårlige sexen skylder de på kona som ikke gir nok. Som ikke ser ut som Pamela, som ikke er heit som Tanya. Ikke vil hun suge og hun ligger bare der. Men hvorfor gi noe til noen som ikke kan gi tilbake? Burde sex vært et eget undervisningsfag i skolen? Hvordan ha bra sex. Mulig det hadde reddet flere ekteskap.
Gjest Bellatrix Skrevet 20. mars 2006 #2 Skrevet 20. mars 2006 Hvis han ikke gjør det bra nok, så får vel dama si i fra om hvordan det skal gjøres.
Winnie the Pooh Skrevet 20. mars 2006 #3 Skrevet 20. mars 2006 Hadde menn skjønt at forspill er mer enn å dra av seg underbuksa, kan det hende sexen hadde blitt heitere. De fleste kvinner trenger litt tid på å varmes opp for å ha god sex og være med på leken. Menn trenger ofte bare tenke på ordet sex for å være klar. Vet jeg var veldig generaliserende nå...
Gjest 2324 Skrevet 20. mars 2006 #4 Skrevet 20. mars 2006 Hvis han ikke gjør det bra nok, så får vel dama si i fra om hvordan det skal gjøres. ← Absolutt. alle er forskjellige og folk tenner og liker forskjellige ting, derfor er kommunikasjon helt nødvenidig for å ha et godt sexliv.
Freyja Skrevet 20. mars 2006 #5 Skrevet 20. mars 2006 Ingen som vet hva den andre parten vil før h*n sier det. Men når man blir bedre kjent med hverandre, kan man lese mye av kroppsspråket til den andre! Og sånn vite hva og hvordan. Man trenger tid til å bli kjent med hverandre, men da må begge parter både gi og ta - og si ifra. Det er ikke alltid like lett å snakke om sex, men det går an å si noe sånt som at "kan du gjøre sånn som jeg gjorde med deg?" eller "kan du slikke meg på halsen?" under akten også. Trenger ikke nødvendigvis innkalle til møte rundt kjøkkenbordet og diskutere stillinger og teknikker... Det jeg mener, er; snakk med hverandre, bli kjent med hverandre og la hverandre fomle litt - det går seg til og blir bra. Og hvis din kjære ikke vil, og bare tenker på sin egen nytelse, så fortjener h*n deg vel ikke? Ikke alle er like ille!!
Nabodama Skrevet 20. mars 2006 #6 Skrevet 20. mars 2006 Fordi de får høre av damer hvor gode de er i senga, uansett hvor dårlige de er. Hadde de fått ærlige tilbakemeldinger på innsatsen, hadde de jo kunne gjort litt endringer
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2006 #8 Skrevet 20. mars 2006 Hvis han ikke gjør det bra nok, så får vel dama si i fra om hvordan det skal gjøres. ← Ikke alltid det hjelper dessverre. Men det er jo et bra sted å begynne med å løse problemet på.
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2006 #9 Skrevet 20. mars 2006 Hvorfor er menn så dårlige i senga? De tror at dersom de slikker litt, og så puler masse så er det heaven for kvinner flest. Den dårlige sexen skylder de på kona som ikke gir nok. Som ikke ser ut som Pamela, som ikke er heit som Tanya. Ikke vil hun suge og hun ligger bare der. Men hvorfor gi noe til noen som ikke kan gi tilbake? Burde sex vært et eget undervisningsfag i skolen? Hvordan ha bra sex. Mulig det hadde reddet flere ekteskap. ← Synes veldig synd på deg som sitter med så dårlig ærfaring når det gjelder menn og sex. Du har nok vært uheldig da å ikke truffet på en av de mange som vi andre fornøyde kvinner har kapret
Floja Felíz Skrevet 20. mars 2006 #10 Skrevet 20. mars 2006 Hvis han ikke gjør det bra nok, så får vel dama si i fra om hvordan det skal gjøres. ← Helt enig! Menn er ikke tankelesere, og det er ikke alle jenter som er like flinke til å si hva de tenner på og hvordan de vil ha det. Hvis vi blir flinkere så blir nok de det også. Si til ham hva som er riktig i stedet for å være misfornøyd med det som er feil uten at han vet det. hehe...dårlig med deg om dagen? ←
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2006 #11 Skrevet 20. mars 2006 Burde sex vært et eget undervisningsfag i skolen? Hvordan ha bra sex. Mulig det hadde reddet flere ekteskap. ← Nei jeg tror ikke det er behov for det. Jeg tror det er behov for opplæring i kommunikasjon! Hadde menn skjønt at forspill er mer enn å dra av seg underbuksa, kan det hende sexen hadde blitt heitere. De fleste kvinner trenger litt tid på å varmes opp for å ha god sex og være med på leken. Menn trenger ofte bare tenke på ordet sex for å være klar. Vet jeg var veldig generaliserende nå... ← Trenger ikke nødvendigvis innkalle til møte rundt kjøkkenbordet og diskutere stillinger og teknikker... ← Morsom tråd. Selv forlanger jeg. Men var da også bortskjemt med å ha en svært hengiven og utholdende elsker. Det var faktisk mer problematisk å få ham til å snakke om hva han ønsket. Så det ble å prøve seg frem etter alle kunstens regler. Det ble i allefall variert om ikke annet. Vekslende hell m.a.o.
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2006 #12 Skrevet 20. mars 2006 men når du har sagt fra veldig mange ganger at han går for fort frem ..det nytter ikke.kvinner mister etterhver lysten når de ser på at BARE menn får orgasme/tilfredstilt.
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2006 #14 Skrevet 20. mars 2006 Hvorfor er menn så dårlige i senga? De tror at dersom de slikker litt, og så puler masse så er det heaven for kvinner flest. Den dårlige sexen skylder de på kona som ikke gir nok. Som ikke ser ut som Pamela, som ikke er heit som Tanya. Ikke vil hun suge og hun ligger bare der. Men hvorfor gi noe til noen som ikke kan gi tilbake? Burde sex vært et eget undervisningsfag i skolen? Hvordan ha bra sex. Mulig det hadde reddet flere ekteskap. ← Vanskelig å komme med en forklaring..tror de er elendige forid de mangler selvinnsikt og mangler kunnskap om og kjennskap til kvinnen! I tillegg har vel mange av dem komplekser for små snopper.
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2006 #15 Skrevet 20. mars 2006 For noe teit å si. Jeg er dame og det er da mitt eget ansvar for at jeg skal ha et godt sex liv. ikke mannen min vel Er jeg god i senga er han god i senga! Så dere som klager over at mannen er dårlig i senga ta en titt på dere selv først.
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2006 #16 Skrevet 20. mars 2006 For noe teit å si. Jeg er dame og det er da mitt eget ansvar for at jeg skal ha et godt sex liv. ikke mannen min vel Er jeg god i senga er han god i senga! Så dere som klager over at mannen er dårlig i senga ta en titt på dere selv først. ← Beklager, men det stemmer ikke. Jeg har hatt mange partnere og fått utelukkende positive tilbakemld. Dette fordi jeg er veldig obs på partnerens nytelse. Jeg GIR, fordi jeg liker det og fordi jeg vil gi min partner nytelse. men det er søren ikke mange som har gitt tilbake i samme grad. Mange menn har ingen problemer med å ta imot, men å gi tilbake i form av langt forspill (i alle fall noen ganger), slikking (mer enn 5 minutter) eller ved å ha mine behov i fokus er det ikke ofte jeg har opplevd. Stort sett har det vært tut og kjør fra mannens side. Enkelte har skjønt det, men de er i mindretall. Er det virkelig nødvendig å fortelle en partner at "eh, gidder du å tenke litt på at det skal være givende for meg også??" Det finnes enormt mange som er egoister i sengen. Min egen mann f.eks. Selv om jeg har påpekt problemet igjen og igjen, han sier seg enig og forteller at han VET han er egoistisk men at NESTE gang så skal det bli bedre...... Med en partner som tenker som meg, at sex er SAMSPILL hvor GJENSIDIG nytelse er viktig så er sex supert. Men jeg har møtt få av de som har den tankegangen.
Gjest gjesta Skrevet 20. mars 2006 #17 Skrevet 20. mars 2006 hehe...dårlig med deg om dagen? ← Nei, jeg får det jeg trenger
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2006 #18 Skrevet 20. mars 2006 Kan hende menn er slik fordi de tror de er guuds gave til kvinnene og at de overvurderer egne prestasjoner - fordi de mangler evne til selvkritisk tenkning og mulighet for forbedring. Kanskje noen av dem har kroppslige komplekser også, stor ølvom eller liten penis, det er ikke godt å si.
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2006 #19 Skrevet 20. mars 2006 Er ikke Skauta her? Hadde vært artig å høre hva han har å si til saken?
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2006 #20 Skrevet 20. mars 2006 Gidder ikke ta meg nær av påstanden en gang! Sambisen og tiligere kjerester har vær fornøyd,det holder for meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå