Gjest Duchess Skrevet 21. november 2002 #1 Del Skrevet 21. november 2002 Klarer du å skille de manipulerte bildene fra de ekte ? http://www.museumofhoaxes.com/tests/hoaxphototest.html Mitt resultat: You got eight out of ten correct. Close, but no cigar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 21. november 2002 #2 Del Skrevet 21. november 2002 You got five out of ten correct. Pretty good, but not good enough. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly Skrevet 21. november 2002 #3 Del Skrevet 21. november 2002 Jeg hadde 9 av 10, men det gikk skitt på "level 2" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jen Skrevet 21. november 2002 #4 Del Skrevet 21. november 2002 Nå ble jeg nesten litt kry. Klarte alle 10 på første og 8/10 på andre level. "Very good. You have earned the level of senior apprentice in the study of hoaxes." Men for å være helt ærlig var grunnen til at jeg tippet rett på mange at jeg har lest om noen av sakene i nyhetene, slik at jeg kjente igjen bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly Skrevet 21. november 2002 #5 Del Skrevet 21. november 2002 Jen dah!! Det er jo typisk oss jenter å røpe slikt da. Vi må lære av gutta og bare godta at vi faktisk ER god. Dvs, gutta tror det jo bare da men........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jen Skrevet 21. november 2002 #6 Del Skrevet 21. november 2002 OOOOOPS! Sorry! Men det viser da i det minste at jeg følger med på nyhetene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosepia Skrevet 21. november 2002 #7 Del Skrevet 21. november 2002 Hihi morsom side Meeeen, jeg er nok ikke akkurat flink 7 av 10 på den førsten, 6 av 10 på andre :/ -Kosepia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 21. november 2002 #8 Del Skrevet 21. november 2002 Excellent! All your answers were correct. på første You got five out of ten correct. på andre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. november 2002 #9 Del Skrevet 21. november 2002 You got seven out of ten correct. Good! But not good enough. Det var rått det bilde av han oppå WTC. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suzie Skrevet 21. november 2002 #10 Del Skrevet 21. november 2002 You got six out of ten correct. Better than average Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 21. november 2002 #11 Del Skrevet 21. november 2002 seks på første og fire på andre nivå :-? (trodde ikke Bin Ladens tilhengere hadde humor... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 21. november 2002 #12 Del Skrevet 21. november 2002 Fikk 4 på første nivå. Men så måtte jeg gjette på 4 bilder da...... fikk bare opp teksten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 21. november 2002 #13 Del Skrevet 21. november 2002 Fire av ti rett... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 21. november 2002 #14 Del Skrevet 21. november 2002 You got six out of ten correct. Better than average. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 22. november 2002 #15 Del Skrevet 22. november 2002 Level 1: You got nine out of ten correct. You are almost ready to advance to Level Two Level 2: You got seven out of ten correct. Good! You have reached the level of junior apprentice in the study of hoaxes. Ahhh, jeg er stolt av meg selv :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille-Meg84 Skrevet 23. november 2002 #16 Del Skrevet 23. november 2002 You got three out of ten correct. The hoaxes have you all confused. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 23. november 2002 #17 Del Skrevet 23. november 2002 Tjihi...fikk samme resultat som Jen...hadde sett mange av bildene fra før da men! synes jeg var flink allikavel!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 23. november 2002 #18 Del Skrevet 23. november 2002 Jeg fikk 9 av 10 rett og jeg vil si jeg dreit på draget :D Orket ikke å stresse mer med det. indianlady :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå