Gjest Anonymous Skrevet 21. november 2002 #1 Del Skrevet 21. november 2002 Jeg ser at mange har bilder og figurer på profilen sin. Hvor får dere disse bildene fra? finner dere bare et fint bilde på nettet og bruker det? Er det noen som har bilde av seg selv her?? Kan se slik ut. Jeg har også lyst å finne meg ett men vet ikke hva. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 21. november 2002 #2 Del Skrevet 21. november 2002 Mange har funnet bildene på nettet og tilpaset disse til lovlig "avatar" størrelse her inne. Andre har bilde av seg selv..... men mange har da valgt å manipulere med det i en eller annen form. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 21. november 2002 #3 Del Skrevet 21. november 2002 Kristian - du har vel bilde av deg selv???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 23. november 2002 #4 Del Skrevet 23. november 2002 Mitt bilde er ikke av meg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 23. november 2002 #5 Del Skrevet 23. november 2002 Jeg tok bilde av meg selv, som jeg knota veeeeeldig lenge for å få under 6 kb og mindre enn 80x80 piksler...men det var helt til jeg fikk installert et skikkelig fotoediteringsprogram på maskina! En kan vel i prinsippet ta hvilket som helst bilde bare en får det lite nok! Lykke til :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 23. november 2002 #6 Del Skrevet 23. november 2002 Man kan bruke de bilder man vil, forutsatt at det ikke er kopirett på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 24. november 2002 #7 Del Skrevet 24. november 2002 Mitt bilde er av meg selv - dog noget manipulert. Må innrømme at jeg har forlenget krøllene litt... :oops: Hvis noen lurer på gulfargen, så er den faktisk naturlig. Den kommer av all pærebrusdrikkingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 24. november 2002 #8 Del Skrevet 24. november 2002 Jeg har også satt inn en avatar av meg selv. Den grå fargen, kommer av alderen... Man eldes raskt ved så mye trim... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 24. november 2002 #9 Del Skrevet 24. november 2002 Du er da bare et barn, @lfa. Litt vel tidlig å få grå hå... ehm... ull. Snill som et lam, er du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 24. november 2002 #10 Del Skrevet 24. november 2002 Betyr det da at jeg må kutte drastisk ned på pærebrusen, for å unngå samme gulfargen som deg? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 24. november 2002 #11 Del Skrevet 24. november 2002 Jammen.... atte.... er ikke den gulfargen fin, da? :o Tenk bare hvor fint det hadde vært med grå-gyllen ull. Synes ABSOLUTT ikke du skal kutte ned på pærebrusdrikkingen. Det kan jo dessuten føre til diggestive besværligheter - og langt kjedeligere fester ved bassengkanten for oss andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 24. november 2002 #12 Del Skrevet 24. november 2002 Valgte ikke et bilde av meg selv, manipulert eller ei jeg, men ett av utsikta fra stua vår, der vi bodde før, som sambo tok. Valgte dette fordi det i utgangspunktet også skal fungere som "logo" på hjemmesiden jeg en eller annen gang i fremtiden skal klare å lage. (jeg kan å lage, har gjort det før, men gidder ikke akkurat nå, eller, har ikke tid) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisle Skrevet 25. november 2002 #13 Del Skrevet 25. november 2002 jeg har bilde av meg selv, klippet ut mesteparten av trynet mitt resized det til 79 pixels. veldig lite igrunn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 25. november 2002 #14 Del Skrevet 25. november 2002 Gulfargen din er nydelig... :blunke: Vet bare ikke om den er helt meg? Men hvis du kan garantere at jeg ikke forandrer utseende ved fortsatt inntak av pærebrus, så.... *puster lettet ut* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2002 #15 Del Skrevet 25. november 2002 Jeg er nå Snill-engel og da måtte jeg jo ha et bilde av meg selv. Mangler bare glorien nå ja..... "Sim sala bim" He he forandrer meg over natt jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 25. november 2002 #16 Del Skrevet 25. november 2002 Liker å sammenligne meg med Tingeling jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 28. november 2002 #17 Del Skrevet 28. november 2002 Mitt bilde er ikke av meg selv... Tror nok de fleste skjønte det, altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne Mona Skrevet 28. november 2002 #18 Del Skrevet 28. november 2002 Som flere her vil jeg heller forbindes med egenskaper og personlighetstrekk framfor et ansikt. Ansikter er så rett-fram, så konkret, mens 'Tingeling' og 'Sau [eller det et lam, tro?] over gjerdet' (for å ta et par tilfeldig valgte eksempler) leker med oss. Vi som ser innleggene deres kan spinne videre på dem. I motsetning til et ansikt som vi - jeg! - nesten med en gang feller en dom over. Bildet mitt kombinerer to viktige interesser for meg, hobby og planter (det er et hekla teppe basert på blomsten solhatt). Da får jeg sagt noe om hvem jeg er i stedet for hva jeg er Up, det glemte jeg ... jeg har jo også valgt brukernavn av samme grunn. Bare dem som har samme interesse som meg gjennomskuer og forhåpentligvis setter pris på (den interne) spøken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 28. november 2002 #19 Del Skrevet 28. november 2002 Tror nok de fleste skjønte det, altså Nei, folk er vel ikke så treig i oppfattelsen... Jeg kjedet meg sånn at jeg bare svarte på innlegget. Det hadde ikke skadet å ha sett ut som Avril Lavige.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå