Gå til innhold

Hva er store pupper?

Fremhevede innlegg

Gjest Stell@
Skrevet
Hvordan kan du si det ?

De er større rundt ryggen ja, men ikke i cup.

cupen blir større med omkretsen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Litt av poenget er jo hvor mye større puppen dine er i forhold til omkretsen din under puppene. Har du en veldig smal omkrets, så trenger du ikke så store pupper før du får en D. Jeg er 66 cm omkrets under puppene og 85 rundt puppene, da får jeg en 65 E...

Skrevet

jeg syns selv at puppene mine er små/medium, men satt sammen med noen kompiser da han ene plutselig utbryter; du har store pupper! og dette begynte de da og diskutere og alle var enige i at puppene mine var store, bortsett fra meg...

jeg er 19 år, bruker 70B, er en stor B, men en liten C.

(utrolig plagsomt når puppene tyter over i en B, men henger og dingler i en C... :sur: )

puppene mine er en god håndfull, og flere gutter jeg har diskutert pupper med, mener at det er best med en god håndfull, men da kommer det vell an på hendene også...

beklager at dette ble mye rot...

• 6 måneder senere...
Skrevet

DET KOMMER ANN PÅ HVOR TYNN MAN ER,VEIER DU 45KG OG HAR 75C VIL DE SE MYE STØRRE UT EN OM DU HADDE VEID MER...osv....

Skrevet

Detter er selvsagt individuelt. Jeg synes alle disse var store, sammenliknet med mine, men bare det første og tredje VAR vel store. De siste var skikkelige hengepupper da og ikke noe mål å få. Noen tror visst at jo større jo bedre, men det er jo feil. Store pupper er som oftest veldig slappe, hengende og veldig stygge om de ikke har silikon inni for å holde seg oppe da.

Så det som er puppe idealet er vel mer FINE pupper, og da må de jo gjerne ha en viss størrelse da for å få en fin form. Men det vil si B og ikke F.. det må jo bli helt grusomt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...