Gå til innhold

Hva er store pupper?

Fremhevede innlegg

Gjest Jalileh
Skrevet

Hva er egentlig en stor pupp da? :klø:

Må det være en C-cup? Eller kan en B-cup også være stor?

Jeg har en B,C-cup (kommer an på bh'en), og mener selv at jeg har store pupper.

Heldigvis har jeg ikke begynt å få ryggplager av dem, men det var en periode hvor jeg la på meg og hvor puppene vokste. Da var det nok ikke langt unna før ryggplagene kunne komme...

Er dette store pupper?

Eller er disse store?

Hva mener dere? Hva er en stor pupp?

Må de se

sånn ut for at de kan kunne bli kalt store? For hvis det er, da har jeg ikke store pupper allikevel. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg syns det øverste bildet kvalifiserer til store, mens linken under er medium.

I mitt hode er en B ingen stor pupp, men en stor C på grensa til D er det.

Jeg ser det vel slik:

A= små

B= medium

C= medium ++

D= stor

Endret av Abr@xas
Gjest Jalileh
Skrevet (endret)

Aha...så da har jeg medium i dine øyne, men ikke i mine egne. :ler:

Enig med deg i bilde-alternativene.

Endret av Jalileh
Skrevet

det første og det siste bilder er lik store bryster.

man kan fint ha store bryster hvis man har en c eller en b cup også. kommer mye ann på hvordan brystformen er.

Gjest gjesta
Skrevet

Synes ikke B og C-cup er store pupper. B er i mine øyne ganske så små. Men D-cup og oppover begynner å hjelpe på.

Gjest Gjest
Skrevet

Store pupper? Da tenker jeg på bildene av de damene som ser ut som de har fått operert inn bowlingkuler str.XL. Har ikke så veldig nyansert syn på det med puppestørrelse. Kanskje fordi jeg er kvinne selv? Vet ikke. Aldri tenkt over.

Gjest Binna
Skrevet

Det kommer jo an på hvor bred/ smal man er over ribbena i tillegg til cup str. En 85B er mye større enn 70B for å si det sånn.

Og det kommer også an på hvordan de passer til resten av kroppen. Er man veldig slank ser 80B mye større ut, enn hvis man er kraftig og har 80B.

For meg er store pupper kanskje Dcup og større, men det har sammenheng med min egen BH str (70FF).

Skrevet

Er vanskelig å sette en BH-størrelse som standar på om pupper er store eller ikke. Jeg har en B-cup, og har langt i fra store pupper, mens min venninnes pupper, grenser mot store selv om hun "bare" bruker C-cup, noe som i utgangspunktet ikke skal være så mye større.

Gjest Jalileh
Skrevet
Er vanskelig å sette en BH-størrelse som standar på om pupper er store eller ikke. Jeg har en B-cup, og har langt i fra store pupper, mens min venninnes pupper, grenser mot store selv om hun "bare" bruker C-cup, noe som i utgangspunktet ikke skal være så mye større.

Ja...merkelig det der.

Har en venninne som har "små" pupper, og hun og jeg bruker det samme i cup-størrelse, men mine er mye større å se på faktisk.

Skrevet

Hehe, smak og behag...?

Det jeg lurer på er hvorfor det visstnok skal være så bra å ha store pupper? Har selv 70F er 18 år og har noen dager litt problemer med ryggen. Skulle egentlig gjerne tatt en reduksjon, men da blir vel ikke kjæresten så happy.. . Hehe!!

Neida, jeg synes alt kommer an på størrelsen. Min drømmestørrelse tror jeg er en liten c... Så lenge formen er fin, så er det vel egentlig hipp som happ.. Fornøyd med mine egne men kunne sluppet å hatt så tunge.. Lite stas å ha hengepupper som 18, men man må pent nøye seg med det man har sier nå jeg!

Store vil jeg si er fra D

Gjest Sille
Skrevet
Jeg syns det øverste bildet kvalifiserer til store, mens linken under er medium.

I mitt hode er en B ingen stor pupp, men en stor C på grensa til D er det.

Jeg ser det vel slik:

A= små

B= medium

C= medium ++

D= stor

Jeg synes dette var en bra definisjon, det er sånn jeg også tenker.

Gjest Varg-Menja
Skrevet (endret)

Dette har jeg også lurt litt på, siden jeg føler at mine egne pupper hverken klassifserer som små eller store. (C-cup, tror jeg.) Men det har ofte med formen på puppene og gjør, og hvordan de står til resten av kroppen, mine pupper er som sagt midt på treet, men ei venninne jeg hadde brukte samme bh-størrelse, var akkurat like høy som meg, og veide ca like mye, likevel var hennes pupper kjempesvære i forhold til mine.

Endret av Varg-Menja
Skrevet
Synes ikke B og C-cup er store pupper. B er i mine øyne ganske så små. Men D-cup og oppover begynner å hjelpe på.

Enig med deg, men som Milah synes jeg også at det er avhengig av resten. En C-cup kan se svært forskjellig ut fra person til person.

Skrevet
Det kommer jo an på hvor bred/ smal man er over ribbena i tillegg til cup str. En 85B er mye større enn 70B for å si det sånn.

Enig i dette - selv har jeg 70D og synes ikke jeg kvalifiserer til store pupper. 85B er jo faktisk større enn 70D...

Skrevet
Enig i dette - selv har jeg 70D og synes ikke jeg kvalifiserer til store pupper. 85B er jo faktisk større enn 70D...

Hvordan kan du si det ?

De er større rundt ryggen ja, men ikke i cup.

Gjest Binna
Skrevet
Hvordan kan du si det ?

De er større rundt ryggen ja, men ikke i cup.

Fordi cupen på BHen bli større sammen med omkretsen.

Disse tisvarer da hverandre i cup: 70D/ 75C/ 80B osv.

Skrevet
Fordi cupen på BHen bli større sammen med omkretsen.

Disse tisvarer da hverandre i cup: 70D/ 75C/ 80B  osv.

:Nikke: Nettopp!

Gjest Gjest
Skrevet

I trådene som er utgangspunktet for definisjonsspørsmålet er det vel kanskje litt sånn at de som har "for" store eller "for" små sett fra det som er ...middels?, er de som svarer. Selv har jeg en liten b, og synes helt klart jeg har SMÅ pupper når jeg sammenlikner meg med "de fleste andre", og jeg svarte i små pupper-tråden. Jeg synes ikke en stor b eller liten c er lite, men jeg vet jo ikke hva bæreren av disse puppene synes:-)

Så det er vanskelig å avgjøre, men det har kanskje ikke så mye å si. Synes uansett det er litt synd at det i begge trådene har blitt slik at non føler seg støtt over at "noe er bedre enn noe annet". For meg som har levd med mindre pupper enn gjennomsnittet har jeg alltid oppfattet det som et nokså viktig feminint trekk og ideal å ha nokså store pupper. Jeg har trodd at jeg ikke var attraktiv, og det finnes sikkert gutter som ikke har vært interessert pga puppene (uten at det er noe tap). Derfor synes jeg det er positivt at jeg NÅ kan se at det er mange fordeler ved å ha små pupper også, og at jeg faktisk kler de jeg har. Synd om andre tar dette ille opp, men jeg synes man bør kunne unne andre å være fornøyd med kroppen sin...

Skrevet (endret)
:Nikke: Nettopp!

Javel, men en D bør jo (i mitt hode) uansett være større enn en B... En 80D vil jo være større enn en 80B, så da sliter jeg litt med hvordan en 85B kan være større enn en 70D, for det er jo en viss forskjell på B og D vanligvis.

Jeg skjønner jo at omkretsen på 85B er større enn 70D, men det at cup'en på B'en er større enn D'en.....høres så bakvendt ut.

:klø: :klø: Litt på gyngende grunn her kanskje, men B kommer før D i alfabetet, og burde være minst :ler:

Endret av Abr@xas

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...