Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

Hva skjer'a?

Jobb eller? Trives du? Med jobben og med å jobbe, mener jeg?

:ler: var bare en sånn dag, alt gikk bare i tull, jobb var mer mas en vanlig, jeg hadde kortere lunte, vaskemaskin som er en måned gammel streika selvsagt akkurat når JEG skulle vaske, så alt ble vått og fullt av såpe før maskina bare slokna helt... så fikk jeg til slutt vaska alt i den andre maskinen,men hadde da ikke tiere nok til å tromle, så måtte henge opp alt inne, noe osm gjorde at ingen av hverdagsklærne mine var tørre idag, så jeg måtte løpe rundt i masse annet.. :ler:

hangla litt i starten av uka, små forkjøla og litt uggen i magen og vondt i hodet og sånt, fikk ikke trent noe, har stressa fælt med shopping av juleting og bare vært generellt stressa.. også kommer noen sånn dager da, og de er bare dumme.

men var veldig fokusert på bedre dag idag, og det lyktes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jepp, prøvde meg idag og, men uten allergipiller og med øya trange som fy, så gikk det bittelitt dårlig fra starten.

men, blei huka inn av kollega og fikk skyss og dobbel dose allergitabletter, så nå er alt på oppadgående.

få unna siste julegaveinnkjøp etter jobb idag, fikse ferdig alt av pakker, så er jeg klar for kjempekos helg.

gleder meg til å se dere og, masse. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må nesten hale og dra litt i boka di, nå. Det er jo flere dager siden du var her....

(Egentlig et godt tegn at man har annet å foreta seg i jula, da. :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia cata.

ja, har igrunnen hatt mye annet å gjøre, spise, spise og atter spise... :ler:

og lekt masse med herlig snupp og pratet med resten av familien.

kost meg masse.

veldig rolig dag på jobb idag, og nå er det snart helg og nyttår, det blir bra.

og ser frem til det nye året og har store planer om å gjøre det til ett begivenhetsrikt år på det personlige plan. :ler:

håper du har hatt en fin julefeiring også, og andre lesere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia, heia.... skulle ilt til med support i et par tråder her den siste tiden, -hadde det ikke vært for at du sier det jeg tenker bedre enn jeg sier det selv. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: kanskje like greit at du ikke gjorde det, jeg er visst både frekk, spydig, sarkastisk og guffen tror jeg.. noe jeg ser som litt småfestlig igrunn, men storeslem her klarer seg alltids vettu. *fniser* (og i min egen dagbok GIDDER jeg ikke forklare hvorfor jeg bruker de forskjellige smilyene)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: både frekk og sarkastisk og ekkel er du!! :ler:

og hva mener du med den latteren der? tror du at det gjør ting noe mindre krasst liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og hva mener du med den latteren der? tror du at det gjør ting noe mindre krasst liksom?

Jaaaaaa, såklart.

*hvorsørenerfnisemileyennårmantrengerden*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaaa, såklart.

*hvorsørenerfnisemileyennårmantrengerden*

har du ikke vært lenge nok på kg til å skjønne bedre elleh..?

(og ja, savner en skikkelig god fnise-smily)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi, fnisesmily savner jeg og. Tar meg i å ville skrive :hihi: som på msn (uten : da) men da skjer det jo ikkeno'.

Har forøvrig også lest den nevnte tråden og er ganske enig med du. Veksler mellom :hoho:, :murvegg: og :roll:

Ellers ser det ut til at det rusler og går greit hos aline for tida, det er bra det. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, den msn-hihi'en er perfekt, bruker den masse. :hihi:

godt det er noen som er enige med meg da, jeg begynte nesten å tro jeg ER store-styggeslem som er helt urimelig og ekkel, og oppfattet liksom ikke meg selv som det.

ikke at det egentlig er så viktig at noen synes jeg er det, det er nesten litt over på festlig synes jeg da, at det går an å oppfatte ting SÅ forskjellig som vi tydeligvis gjorde i den delen som ble slettet. og jeg tenker da ikke på kaninens oppfatning, men alle de andre som iler til så fort man ikke bare er søt og snill og grei mot visse. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...