LilleBille Skrevet 26. november 2006 #3161 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Endret 26. november 2006 av LilleBille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 26. november 2006 Forfatter #3162 Del Skrevet 26. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 28. november 2006 Forfatter #3163 Del Skrevet 28. november 2006 ajajaj... for en trøtt og grinete dag... og ikke vet jeg hvorfor, kan jeg være pms tro? hmm.. må sjekke senere, det hadde vært en grei grunn, er jo ikke kult å være grinete uten grunn kan skjønne. æ blæ.. siste tannlegetime idag også.. festlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 28. november 2006 #3164 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg har også hatt tannlegetime i dag. Til glede for meg (tok fri de siste timene av arbeidsdagen og fikk handlet 3. siste julegave) og sorg for tannlegen (null hull). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 2. desember 2006 #3165 Del Skrevet 2. desember 2006 Innom med ønsker om god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 2. desember 2006 #3166 Del Skrevet 2. desember 2006 ønsker god helg jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #3167 Del Skrevet 2. desember 2006 tusen takk jenter, har vært så hektisk her nå at jeg har knapt nok fått vært her selv jeg.. håper det blir litt mer ro i uka som kommer, får se. nå har jeg vært på julebord i går med full rulle til to på natta, masse dansing og styr, var supersliten idag, også var det rett på dansinga og danset fra ett til halv åtte, stort sett i ett.. phju.. nå blir sofaen nydelig resten av kvelden, skal sitte heeeelt stille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 5. desember 2006 #3168 Del Skrevet 5. desember 2006 Hallo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #3169 Del Skrevet 5. desember 2006 hallo. er litt busy om dagen kan du si, på jobb er det sjelden tid til å skrive og ihvertfall lite denne uka, og fritiden er jo jaggu ikke særlig bedre. gleder meg til to helger på rad med søster, snuppis og flere da, får finne mer ut når jeg kan komme, kommer litt an på plass og sånt hos deg og. hørt mer fra pappa? om overnatting og sånt? og svigers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 5. desember 2006 #3170 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) .. borte hele helgen eller? Endret 5. desember 2006 av LilleBille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #3171 Del Skrevet 5. desember 2006 litt, MÅ få kjøpt noe til julegaver etc på fredag, har avslutning på dansestedet sånn festmessig på lørdags kveld, søndag er fri foreløpig. vi snakket noe om noe julestæsj med jentene også, gjorde vii kke? fredag kveld kanskje? må vel bli ferdig med noe innkjøp på fredag etter jobb ihvertfall, men trenger ikke bruke hele kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 5. desember 2006 #3172 Del Skrevet 5. desember 2006 Harke hørt fra pappa på lenge. Men svigers kommer ikke, så plass nok til alle er det. Siste jeg hørte var at de hadde en plass de kunne sove i byen. Kommer uansett ikke før lørdag. Mamma kommer fredag, gjør du og? Hvordan juleferie har du forresten? Kommer du fredagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #3173 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Harke hørt fra pappa på lenge. Men svigers kommer ikke, så plass nok til alle er det. Siste jeg hørte var at de hadde en plass de kunne sove i byen. Kommer uansett ikke før lørdag. Mamma kommer fredag, gjør du og? Hvordan juleferie har du forresten? Kommer du fredagen? ← ja, de snakka noe om at de kunne bruke leiligheten de hadde tidligere, så da ligger jeg gjerne over jeg. jeg ser litt an om jeg får til å komme fredag, kommer litt an på om jeg har fått alt ferdig eller ikke, har ikke BYNT med verken julegaver eller bursdagsgaver, men håper å få det ferdig så jeg kan komme ihvertfall formiddag på lørdag senest (fredag om jeg har alt i orden). jobber i jula, så får se litt hvor stressa og sliten jeg er på fredag også, er jeg helt kjørt, så er det mulig jeg tar fredagen hjemme og kommer tidlig lørdag, men må nesten se litt an, noen dager er helt utrolig slitsomme og andre er helt greie, i går kuttet jeg møter og alt for jeg måtte bare sove, sov i tre timer etter jobb... ikke vanskelig jobb, men når jeg ikke har hjelp og sitter alene, blir det rimelig slitsomt til tider. men jeg prøver å komme så fort som mulig, så jeg holder deg oppdatert etterhvert. må jobbe i romjula, skal dere til svigers i romjul? mamma nevnte noe om at dere kanskje skulle det. Endret 5. desember 2006 av aline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #3174 Del Skrevet 11. desember 2006 ja, får vel nesten skrive litt her igjen. blir lenge mellom hver gang nå, arbeidskvinne igjen, så da blir det litt lesing men mindre skriving. har altfor masse å gjøre om dagen, skulle gjerne ha hatt litt lenger tid før jul, er jo ikke i nærheten av ferdig engang, til min store frustrasjon, siden mye må være klart til helga allerede for overlevering. men men, det går seg nok til tenker jeg, jula kommer når den kommer uansett den, så får jeg bare få til det jeg får til. vel, det var noen ord ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #3175 Del Skrevet 13. desember 2006 forbanna skitdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 13. desember 2006 #3176 Del Skrevet 13. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #3177 Del Skrevet 13. desember 2006 tusen takk, klemmer tilbake jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 14. desember 2006 #3178 Del Skrevet 14. desember 2006 Bare innom og :klem: litt jeg. Hektiske .. og ikke alt for festlige dager skjønner jeg. Tror jeg begynner å få hodet over vannet .. (kan jo hvertfall håpe ) - uansett i morgen skal jeg ha fri - og begynne å tenke jul. I helgen er det full fart med kjøring osv. + litt sosialt (og når det egentlig bare er hyggelige ting som skjer - så er det greit at det er hektisk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #3179 Del Skrevet 14. desember 2006 Idag er mye bedre, begynte dagen med å fortelle meg selv hvor knallbra dagen kom til å bli, hvor super jeg er og at alt kom til å bli helt ok idag, og det har jeg tvunget igjennom de få gangene det har sett litt slitsomt ut inni hodet her, så idag har jeg det faktisk rett så fint. Jeg vil gjerne få ferdig julegreier idag jeg da, det hadde vært deilig, så har jeg i morgen til å pakke og fikse klær og sånt, men får se hva jeg får til. vil ha med dans idag også, ikke fått tid til noe annen trening denna uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 14. desember 2006 #3180 Del Skrevet 14. desember 2006 forbanna skitdag!! ← Hva skjer'a? Jobb eller? Trives du? Med jobben og med å jobbe, mener jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå