aline Skrevet 11. juli 2003 Forfatter #81 Del Skrevet 11. juli 2003 mmm... i går, god mat, jordbær, sjokolade og jenteprat på festningen i sola... I dag skal jeg treffe daten min igjen!! mmm.. gleder meg til det da! tror det blir en deilig helg jeg, selv om jeg håper på at været kanskje blir litt bedre... eller ikke? god grunn for å være inne bare daten og meg dersom det er skitvær ute.... tadam-tadei-tudelildum-sajeg!! God helg meg selv og evt lesere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 14. juli 2003 Forfatter #82 Del Skrevet 14. juli 2003 mmm... har hatt en alldeles deilig helg!! Og nå skal jeg kjempestraks ut i solen å finne meg en park jeg kan slå meg ned i å spise jordbær og nyte sommer været som endelig har kommet!! :D mmmm.... føler meg så tilfreds og nyforelsket om dagen at det hadde vært deilig selv om det regnet!! Og tenk da hvordan det er når det er SLIKT vær!! I LIKE!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 16. juli 2003 Forfatter #83 Del Skrevet 16. juli 2003 God morgen enda en deiiilig dag!! I går fikk jeg badet, to ganger til og med, og kooooost meg i solen, med deilig selskap!! Grillet og koste oss etterpå, og han kan å diske opp god mat mannen!! mmm.. idag får jeg ikke se ham da... men skal se om jeg kan plage ham med masse sms i løpet av dagen!! også skal jeg finne meg en park jeg kan slange meg i etter jobb, jobbe med den lekre brunfargen jeg forsøker å opparbeide!! Så skal jeg prate med mamman min i kveld håper jeg, er lenge siden nå da! også kanskje starte med å finne frem litt pappesker og kanskje begynne å pakke litt? det hadde ihvertfall vært lurt, kanskje ta en pitteliten treningsøkt også.. mmmmmmm... dagene er deilige når BÅDE solen skinner OG man har en deilig følelse i kroppen hele dagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 16. juli 2003 Forfatter #84 Del Skrevet 16. juli 2003 Åh.. herrejemini... nå er det FOR hett for meg altså!! Airconditionen har ingen effekt lenger og luften står stille.... :-? Får nesten ikke puste jeg når det blir så varmt... vel, to og en halv time, så kan jeg dra fra jobb. Det er jo faktisk nesten litt overskyet, så jeg tror jeg drar hjem til den kjølige kjellerleiligheten min og begynner å pakke til flytting om en mnd!!! (Det mest positive med den leiligheten jeg har nå, er jo at kjellere holder seg relativt kjølige selv i slik en varme!! Men jeg kan kjøpe meg vifte til den nye leiligheten, så blir nok det også bra tenker jeg!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candyfloss Skrevet 16. juli 2003 #85 Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg vet, det har vært sinnsykt varmt i dag. Ikke sånn behagelig varmt, men slik at klærne klistrer seg til kroppen (selv om jeg går med kjole). Ha en fin dag og drikk nok... (jeg maser alltid på folk når det gjelder vanndrikkinga ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 18. juli 2003 Forfatter #86 Del Skrevet 18. juli 2003 Tumdidum...Idag er det Fredag, i går var det ett halvt ÅR siden jeg sluttet å røyke!! Så idag skal jeg ut å shoppe belønning til meg selv, klær/sko el. alt etter hva jeg finner og har lyst på!! Også skal jeg ut å danse i kveld! og skal bli med hjem til daten i helgen... gleeeeeder meg til en deilig helg sammen med ham!! så idag er en god dag til, og ikke fullt så varmt heller! og Candyfloss, jeg drikker helt klart nok vann i denne varmen, suger til meg allt jeg kommer i nærheten av jeg!! mmm... varmer så godt i brystet om dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 22. juli 2003 Forfatter #87 Del Skrevet 22. juli 2003 fikk akkurat en snarvisitt på jobben av daten min jeg... med kyss og røde roser og kort!! jeg blir nesten på gråten jeg!! får jo ikke gjort noe fornuftig på jobb i det hele tatt, sitter bare å kikker på buketten min og holder tårene tilbake her... Deilige-deilige-deilige mannen, og han er bare min!! og det føles baaare godt! Så til og med med tette bihuler og lysskyhet og vondt her og der, så er det bare en deilig dag!! Og den ble ikke akkurat værre nå da!! Tumdidum-dadei-da meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 22. juli 2003 Forfatter #88 Del Skrevet 22. juli 2003 :D :D :D :D :D :D Klarer ikke helt slutte å smile jeg nå..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 22. juli 2003 #89 Del Skrevet 22. juli 2003 Klarer ikke helt å la være og smile med deg.. Ha en fin dag, Aline! Klem, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 22. juli 2003 Forfatter #90 Del Skrevet 22. juli 2003 Fin dag til deg og Lisa-Beth. :D :D :D :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Exodus Skrevet 25. juli 2003 #91 Del Skrevet 25. juli 2003 Blir så glad av og lese dagboken din du klager over varmen: tror ikke du hadde brydd deg om det hadde vært øs-pøsende regn jeg.. hehe :D Godt og høre du koser dg og har det bra. Unner deg alt godt, verden skulle hatt flere som deg! :D Live LARGE have FUN :D Ex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 25. juli 2003 Forfatter #92 Del Skrevet 25. juli 2003 Heia Exodus. Har du hatt det fint på feri? Jeg skal ha meg to ukers ferie nå jeg, og har selvsagt klart å blitt syk da... men jeg har jo funnet en som kan pleie meg litt, så da skal jeg vel komme over dette også!! Klager over ekstrem varme jeg ja, og synes det faktisk er helt greit med litt regn, da får jeg også en god grunn til å være inne å pakke til flyttinga mi, noe det har blitt lite av i sommerværet! Får prøve å ta oss en kafetur når feri og flytting er over, og jeg ikke er fullt opptatt av dating hver dag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Exodus Skrevet 26. juli 2003 #93 Del Skrevet 26. juli 2003 Det hørtest koslig ut. Vi får pratest nærmere om det. STORKOSER meg med ferie, slo av mob`en 2 ferie dag: for da hadde jeg allerede fått 10 tlf`er fra jobben. Har man ferie, da har man ferie!. Bare synd at tida går så altfor fort...... Ex.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. juli 2003 #94 Del Skrevet 30. juli 2003 Flink til å skrive dagbok er du. Nå har jeg lest og lest i din idag. Blir ganske godt kjent med personer når man leser dagbøker synes jeg. Koselig at du har havørner og alt mulig flagreliv i maven om dagen - det er jo en kjempeherlig følelse, ikke sant? Ha det supert videre, og kos deg med ferien din også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 11. august 2003 Forfatter #95 Del Skrevet 11. august 2003 Juhuuu.... Nå har jeg hatt to ukers ferie med pakking (til flytting) og soling og bading på stranda, og bryllup til min mor (ble da altså IKKE mulatt!!! :evil: selv om jeg hadde gledet meg veldig til det!!! :cry: ) Er tilbake i jobb igjen idag, men har så mye å sjekke på mailen, her inne og fikse til å få leiligheten min litt tidligere at om jeg får gjort noe ordentlig jobbing i dag så blir jeg ganske forundret over meg selv!!! Har fremdeles masse havørner og masse andre rare flagreliv i magen(mysan: :blunke: ) og koooser meg med daten min, som jeg har fått vært masse sammen med i ferien!! og det er bare så deilig at alt er fint om dagen!! Har pratet med banken idag, og depositumet er på plass! Pratet med eiendomsselskapet nå nettopp og jeg kan hente nøklene etter jobb idag!! Så idag skal jeg opp å bare kikke litt mer på min nye leilighet! Også tar jeg første lasset i morgen, og resten på onsdag!! :D Så har jeg både torsdag og fredag til å vaske ut av gammelleiligheten, og det er deilig. Slipper å stresse. Så nå er livet bare solskinn og jeg nyyyyter tilværelsen for fulle mugger!! Om litt kan jeg ta med Exodius på kafe og skravle, og det kan jo bli rett så hyggelig det også!! :blunke: Ha en super dag du også mysan, og exodius og andre som evt detter innom her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 14. august 2003 Forfatter #96 Del Skrevet 14. august 2003 Tumdidum-tadeidadum! Jeppjeppjepp... da er det snart helg for min del da...! Har flyttedag i morgen, men siden vi allerede har flyttet alt, og søppel skal kastes og gammelleilighet vaskes ut i dag (håper jeg å få til hele...) så blir morgendagen en deilig dag hvor jeg bare kan pusle rundt å pakke opp litt og litt, ta en tur til byen å se om jeg får kjøpt nytt dusjforheng og litt smått til nye leiligheten... slappe av i solen, som er blitt spådd å komme tilbake fra i morgen av... på min nye balkong... med blomsterduft på flaske, servert av naboen som tydeligvis er fanatisk ikkerøyker.... Ikke det at jeg røyker selv lenger, for det gjør jeg faktisk ikke (røykfri på 7. mnd jeg nemlig! ), men daten har røyka der ute, og daten + en flyttehjelper røyka der i går... det tar ca tre sekunder så kommer det en eller flere dusjer blomsterduft på spray osened ut igjennom balkongdøra hennes gitt... Og det er ikke akkurat sånn at de blåste røyken i den retningen, men du kan tro de fikk lyst til akkurat det når ho starta! Står heldigvis ingen steder at det ikke er lov å røyke ute på balkongene!! Det skal bli skrekkelig deilig å få kjørt vekk søppel, daten skal ta spindelvev og edderkopper i trappeoppgangen min, resten er bare å vaske og pusse på pusse på, så er jeg ferdig. Få skrevet under godkjenning for depositum og sendt det, så er jeg finito med gammelleiligheten!! :D Full fokus på ny leilighet og daten og starte dansinga igjen! Livet er deilig dere!! Tidumdidei-tarum!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 15. august 2003 #97 Del Skrevet 15. august 2003 Hei Aline, og god helg :D Anna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 18. august 2003 Forfatter #98 Del Skrevet 18. august 2003 hepp!! Takker for hyggelig hilsen fra Anna Lovinda, håper du hadde en fin helg også, det hadde jeg. Ble selvsagt akutt syk i magen, midt i shoppingrunden i byen... blir da alltid syk når jeg har fri, så det er bare å regne med!! :-? Men ellers har det vært en deilig helg i ny leilighet, med bare daten og meg og utpakking og planlegging av hvor og hva... Har funnet ut at jeg har en glimrende plassering av leilighet!! har en liten hyggelig delikatesseforretning like i nærheten, kiosk også og en utenlandsk grønnsakshandler rett nedi gata som har utrolig masse deilig frukt og grønt og masse andre deilige matvarer inne!! (alt fra tørket frukt, oppvaskmiddel til honning direkte fra kuben! du ser enda det kantete mønsteret etter selve "platen"!!) Helt nydelig!! Jeg storkoser meg fremdeles jeg, idag skal jeg rundt på litt B-varehandler/brukthandler og evt på elkjøp for å finne meg kjøleskap/kombiskap, så skal vi på Ikea en tur å kjøpe gardinstenger og gardiner etc. Så er det hjem å montere og fikse enda mer hjemmetrivelig i min deilige lille leilighet med balkong og ettermiddagssol/kveldssol!!! :D Ha en deilig dag alle som leser!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 21. august 2003 Forfatter #99 Del Skrevet 21. august 2003 Ah... nok en deilig dag i alines nye og forbedrede liv!! I går fikk jeg snekret om dobbeltsenga mi fra vanlig seng til himmelsengtype med gardiner som skjermer for hele senga om ønsket, men som henger pent til siden om dagen. (må bare kjøpe enda ett sett gardiner, da de bare var 110 i bredde.... ble akkurat litt for kort.) fikk hengt opp litt bilder og vegglamper, ryddet vekk og kastet litt tomme pappesker, gått over gulvet og ryddet. Så nå begynner ihvertfall stua å se ut som jeg faktsik bor der også, ikke bare flytter. Mangler å legge opp gardinene i vinduet, de er 3 m lange og det er "litt" langt for meg, men i går var det snekredag, ikke sydag! Så jeg får se hva jeg får gjort i helga. Må sy gardinene nederst også skal jeg sy putetrekk til noen digre puter jeg har som skal ligge i himmelseng-hjørnet mitt!! (har hengt opp bilde der inne og greier, så det blir skikkelig kosehjørne når jeg blir ferdig med det!!! :D ) badet er nesten ferdig, skulle hatt en strådhyll til under vasken, men det får komme senere. må finne oppbevaring for viktige papirer og slikt, men det er det som mangler i det store og hele. Mangler komfyr enda da (har bare en hybelkomfyr som står midlertidig på kjøkkenbenken og tar opp plass), så kjøkkenet blir liksom ikke helt ferdig før det er på plass også. Også har kjærsten fri på fredag, så da skal vi bare kose oss. Spise god mat, gå en tur på SExibition-03, slappe av og bare være oss to. Det blir deilig. skal på konsert på lørdag regner meg med. bare koser meg om dagen jeg!! Ha en deilig dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 21. august 2003 #100 Del Skrevet 21. august 2003 aaaaaahhhhh!!! Så deilig du har det Aline!... Kos deg virkelig, og ta vare på hver dag. Nyt! missunnelig jeg!... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå