Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tumdidum-didumdidumdidummmm-tidamtidumtidei-tamtarum-tirumtidum-tidumtideeei....a!!

:D :sjarmor: :D :sjarmor: :D :ler:

Jeg har blitt smittet med fjortis-virus jeg!!! :ler:

Kribler i magen og er helt teit, fjern og detter stadig ut av denne verden og inn i en deilig, rosa drømmeverden...... :D

Har det så godt at magen min prøver å dempe ned godfølelsen med å slå seg vrang, men for en gangs skyld så skal jeg klare å innse at det faktisk er LOV å ha det deilig uten at noe ødelegger!

mmmmm.... mannen kan å kysse!! :hjerter:

Har ikke blitt kysset slik på veldig veldig lenge!! mmmm...

tidumtidum-dadumdidei-didumtadam-tadeidudi... *fåret, drømmende smil*

:ler::ler:

livet er herlig innimellom, også på skikkelige grå mandager!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes bare så utrolig deilig ut.......ssuuuuukkkkkk!!!!...det er himmelsk å bli kysset skikkelig. Da er det ikke kriblerier i magen, det er havørner derinne....

Kom til å tenke på Annie Lennox som synger "and I feel.....wonderful..."

Deilig...

Kos deg Aline...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, havørner når han kysser, kriblinger nå når jeg sitter på jobb og minnes.... :D mmm....

Det ER en deilig følelse!!

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.....

:ler:

deilig JAAA!!! :D

kos deg du også Sofia. :wink: :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thi-hi... jeg blir hentet på jobb i morgen jeg, skal stoppe å kjøpe med pizza fra pizzabussen på grønland tenker jeg, også se på Simpsons... :sjarmor::ler:

tidumdadei-dadei.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er jeg kvalm sier du?? :sjarmor:

jeg er ganske fornøyd om dagen ihvertfall!! :D

det er lenge siden jeg følte meg sånn, så jeg bare nyyyter det jeg!! :ler:

;) mangler du drømmemann Sofia?

Må begynne å date da!! :enig:

han dukker nok opp!! :D

Nå skal jeg hjem å ha storrengjøring før morgendagens besøk!! :sjarmor::ler:

tadum!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Det er en sånn kjekk følelse, dette med sommerfugler og havørner i magen. Etter to år sammen kan min asmboer fortsatt få det til å krible sånn i magen min at jeg kanpt kan ligge stille, for det kiler, fra innsida!

Gratulerer med en sånn opplevelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mangler du drømmemann Sofia?  

orker ikke svare...æsj....drømmemann....yek!... :ler:

Neida...jeg mangler ikke, men han bor 90 mil unna meg...og det er litt kjedelig...

Men vi skal på ferie sammen... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sprudler rundt med morratrynet og nynner: didum-didam-titeideidaaaa..*

:D God morgen!! :D

Fredagsbarnet, så heldig du er som fremdeles føler slik!! Det håper jeg jeg er så heldig å oppleve også, at det fremdeles kiler i magen pga kjæresten!! :D

Sofia: Åffer harrun så langt borte a?

Men dere skal jo ha ferie sammen da, og du HAR han jo ihvertfall!!! :blunke:

Når skal dere ha feri da Sofia?

Jeg gleder meg bare til arbeidsdagen er over jeg... blir hentet etter jobb i dag ja!! :sjarmor:

Gleeeeeeeeeder meg jeg!!! :ler:

De er så gode de kyssene, og han holder rundt meg hele tiden, sånn årntli godt rundt!! :D

mmmm... kjenner det blir en sånn goood varme i brystet bare på tanken jeg!! :ler:

Måtte arbeidsdagen løpe av gårde og bli ferdig fortere en svint!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen til deg. Jeg blir glad av å lese, Aline. Koselig.

Vi skal til Rhodos i slutten av juli. Skal møtes på Gardermoen dagen etter jeg kommer fra Robbie-konserten i Stockholm.

Det var jo ikke planlagt dah... å møte en som bor såpass langt borte, og ikke er det så lett å flytte heller når man har sine etablerte liv. Vi møtes en langhelg hver måned, bytter på å reise. Så det er da noe....Får se hvor vi ender tilslutt..

Det er ferskt enda. Møttes den første helgen i april..så vi koser oss masse når vi er ilag.

Etter noen år alene synes jeg det er greitt å ta det med ro nå i begynnelsen..

Telenor er sikkert glad for at vi ikke bor sammen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen til deg og Sofia.

:ler: Telenor ja, tror de er glade for at jeg har truffet en også... her går smsene nesten konstant!! :ler: SELV om vi ikke bor så langt fra hverandre.

Jeg er enig med deg i at ting gjerne kan ta litt tid, har vært endel tull for min del, og har vært igjennom terapi bl.a for å prøve å takle følelser, så det er deilig å møte en som er villig til å gi det tid, og ikke hopper inn i samboerskap og "jeg elsker deg" med det første!! :D (har hatt nok av dem jeg!!) :-?

Så deilig med Rhodos da!! skal dere være lenge?

Tenk så deilig intenst det blir da, når dere møtes på Gardermoen!!! :wink:

Vi har omgåttes i ca 1 1/2 år vi da... også er det først den siste tiden (noen mnd kanskje) som vi begge (uten at den andre helt har skjønt det/trodd på det) har vært interesserte, prøvd å lete etter interesse hos den andre... men vi er ikke så kjappe på det området, så det tok litt tid før vi begge turte å spør om å treffes, OG tro på at det faktisk ikke bare var på fleip... :oops: :ler:

Livet er rart, men akkurat nå er det sabla deilig!! :sjarmor: :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følelser...vanskelig. Jeg sliter med å klare å føle noe som helst, selv for en så flott type som jeg har møtt nå. Rimelig avstumpet, dessverre. Har hatt mange oppturer som har endt i tunge nedturer, og så slutter man bare å tro på at det skal være mulig. Blir iallefall forsiktig. Eller for å være ærlig, likegyldig. Forskrekkelig, ikke sant. Det som er problemet, er at oppturene er så himmelsk deilig, som en rus som man nesten blir avhengig av, og da klarer man å takle nedturene også. Blir en sterk følelse, å leve såpass intens, men utrolig slitsomt i lengden.

Blir helt satt ut av meg selv, dag ut og dag inn, tenkende, grublende... Hva skal jeg gjøre med meg selv, hva vil jeg? Hvordan ønsker jeg å være, hvordan skal jeg leve livet mitt? Tusen spørsmål, og bare meg selv til å svare...

Men nå har jeg tenkt (igjen), og skal prøve å bli mere positiv, ta imot det gode, så jeg går inn for å klare å ha det bra. Eller, det blir feil å si det, jeg har det jo bra. Men jeg er altfor flink til å ha det kjipt, det blir nesten en besettelse, det også. Å "dyrke" tungsindet.

Men du verden så glad jeg er når jeg er glad....

Wow :o .. som jeg skriver...

Ble helt med her jeg... :oops:

Lusker meg ut av Alines dagbok....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var også sånn, trodde ikke på det når jeg møtte noen, så jeg tok oppturen, men med en klype salt bakerst i hjernen og hjertet, også trakk jeg meg gjerne ut før jeg satt for dypt i det, slik at jeg ikke skulle bli såret... ble ganske kynisk, rett og slett fordi jeg ikke trodde på at godhet og kjærlighet var meg forunt.... hvorfor skulle det skje meg liksom? Det er ikke SÅ mange gode forhold jeg ser rundt meg, som funker og som jeg kunne tenkt meg å vært i!!

Det har hjulpet mye med terapi!!

Nå, med han jeg har truffet nå, prøver jeg bare å ta det som det kommer, nyte det som skjer og bare føle, ikke tenke og gruble over hva, hvordan, hvorfor, hvor lurt etc etc.. har latt fornuften bare vandre sin egen vei, så løper jeg selv rundt og føler det jeg føler, uten å la meg skremme alt for mye av at det faktisk er godt!!

Det er skummelt med følelser, og jeg tør ikke engang tenke særlig fremover! Tør ikke tenke tanken på hvordan ting blir dersom det blir "oss"... om jeg takler å bli glad i en mann.. uten å ta halen mellom beina å løpe min vei, og være skyld i å ha såret enda ett menneske..

Det får komme som det kommer, jeg har fortalt ham bittelitt om at jeg har vært i terapi, og at jeg jobber med endel ting følelsesmessig, og eneste han har sagt enda er at han gjerne hjelper meg videre der jeg trenger hjelp... og at han ikke lar seg skremme av meg så lett..

he.he... nå fikk jeg melding igjen!! :sjarmor:

Må lese!!! :ler:

Ikke luske for langt bort da Sofia!! synes det var koselig med en prat jeg!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke luske for langt bort da Sofia!! synes det var koselig med en prat jeg!!  :wink:

Jaggu måtte jeg ikke jobbe!!....hørt slikt!... :ler:

Kommer sterkere tilbake imorgen, planlegger å ta med nøkkel til kontordøra slik at jeg kan låse den innenifra slik at jeg kan få fred... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte og jobbe.... :-? ... :ler:

Lukker kontordøra jeg da, og har lært folk at her banker man på før man kommer inn!!! OG venter på svar!! :sjarmor:

Men nå er det under en halvtime til jeg blir hentet... :hoppe: så nå får jeg ikke gjort en ting!!! :roll::ler:

men detta være ser ikke bra ut!!

Jeg kommer sterkere tilbake i morgen jeg også, nå er jeg mest urolig over at jeg må rekke alt før jeg blir hentet, også romler magen min som en besatt... av ren-skjær "opphisselse"... :ler: hm... spise kjeks hjelper kanskje... ?

spiser kjeks og gjør meg klar til å bli hentet... tidumdadei....

Ha en strålende kveld Sofia, det har jeg planer om ihvertfall!! :sjarmor::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:heiajente: god morgen!! :heiajente:

tidumdadei-dadeididaa-tididumdadeitatum-tralala...

ah.. en deilig morgen!! :D

etter en fortryllende ettermiddag og kveld i går!!

Jeg vet om en deilig mann og jeg!! :D en helt nydelig mann!! :enig:

he-he... og han dater jeg!! :sjarmor:

mmm... fjortissen aline er på jobb igjen, og stammer og roter... mangler bare at jeg begynner å gå på vegger og dører!! :ler:

eneste nå er at jeg ikke ser ham igjen før på FREDAG!!! :o :roll: Det er jo leeeeeenge til da!!! :lol: men siden det er meg som er opptatt i morgen, så kan jeg vel ikke klage heller..... :-? :ler:

Men jeg ser frem til helgen! veeeldig frem til helgen!!! Han skal riktignok jobbe, men gjett om jeg skal distrahere ham så godt jeg kan a?? :Nikke:

:ler:

mmm.. livet er herlig i dag og gitt!! :sjarmor::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:enig: Veeldig deilig følelse, og jeg nyter i fulle drag!! :D

Klarte ikke å være borte fra hverandre i går allikevel da.. :oops: :ler: så vi var ute å spiste litt og ruslet oss en tur, stakk innom Saras telt å drakk kakao og spiste eplekake.... :D

Også ble jeg selvsagt kjørt hjem da!!! :ler:

mmmmm... i tillegg er det pent vær!! Kan jeg ha det bedre?

Idag skal jeg på kafebesøk med ei venninde, men det blir bare deilig det også! holder været seg tror jeg jeg overtaler til at vi kjøper med oss noe og drar på Festningen og slapper av istedenfor, det er så deilig og fredelig der oppe, og masse plass og vakker utsikt.

Med jordbær og sjokolade til dessert så er jeg sikker på at det blir nok en suksess på Festningen for min del. Liker festningen jeg!! :ler:

Og i morgen skal jeg treffe daten igjen.... og ha overnattingsbesøk tror jeg... :oops: :sjarmor::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...