Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

uka er vanskeligere for meg, både med behandling, tannlegetime og trening så er det liksom lite tid til og med når jeg flekser...

søndag kan hende, kommer litt an på hvor seint det blir, jeg drikker jo ikke, så sånn sett er jeg jo i form. Så søndag kan hende kan gå om jeg ikke er helt skutt etter en lang natt. (er jo ikke sikker på hvor lang natt det blir, men vet det er åpent til to-tre en gang, hvor lenge jeg blir kommer helt an på hvordan jeg kommer meg hjem etc.)

men vi fikser så godt vi kan, så ser vi når vi får til bare. :)

idag har jeg vært til min andre tannlegebehandling og det gikk like smertefritt som sist og myyyye mindre panikk, plutselig så skal vi se at jeg ikke har angst for tannleger lenger. :sjarmor:

men skal bli deilig å bli ferdig, har siste timen for i år på tirsdag, da er det ett år til jeg skal inn igjen ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det OK at jeg setter meg i en krok i boka di og furter litt ?

Årsaken til furtinga er denne helgas idiotiske gjester og tulleprofiler. Skjønner ikke at folk gidder jeg.... (Og vet du er av samme mening for jeg var inne og nikket anerkjennende til ett av dine innlegg :ler: .)

Var det bra fest på lørdag forresten? Jeg så du skulle ut på vift. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: sett deg i en krok her du, går helt fint det. :ler:

ja, jeg irriterer meg, ikke så mye over gjester, der har jeg større ignoreringsevne, men over tulleprofiler.

og spesiellt siden det er god sjans for at det er tidligere brukere som gjør det for å lage ett poeng av det ene eller det andre..

vet du, det blir så lavmål for meg at jeg skammer meg på deres vegne.

hvor kommer denne mentaliteten fra? at siden man ikke selv er fornøyd, så skal man ødelegge for alle andre også?

og kanskje de ikke ser at det ikke bare er moderatorene de ødelegger for, men i så tilfelle så er de jo rett og slett blinde (eller dumme, kan være en mulighet det og).

har sansen for tull, men det må være tull med stil og ikke bare svada, slikt møl finnes jo ikke interessant om man hadde kjedet seg i ett par måneder først engang.

bortsett fra det, joda, festen gikk bra. Jeg hadde det veldig bra, både med meg selv, med dansing og med det sosiale samvær.

hihi... også gikk vi fra pyntet årsfest til harry biker-party med live heavy metal... *fniser* det var jo en litt småfestlig opplevelse.. vi var bittelitt annerledes kledd en de andre som var der kan du si... :ler: fikk masse oppmerksomhet da, pratet såvidt med vokalisten i bandet som spilte, kjekk mann. :sjarmor:

var hjemme klokka fem, lenge siden sist det. :ler:

er sliten idag da, og har fått svi litt i forhold til magen... ikke at jeg drakk alkohol, men jeg tok meg en brus + at jeg spiste litt med fløtesaus, så litt uvel har jeg vært idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er sliten idag da, og har fått svi litt i forhold til magen... ikke at jeg drakk alkohol, men jeg tok meg en brus + at jeg spiste litt med fløtesaus, så litt uvel har jeg vært idag.

Fløtesaus + sen kveld.....-jeg mener, tidlig morgen, setter nok sine spor. Trenger ikke alkohol for å bli litt uggen. Jeg drikker lite, eller ikke i det hele tatt og pleier påstå at jeg har en "sympatidagenderpå". ;) Men flott å høre at det var en fin kveld. Tenker dere gled godt inn i biker-miljøet også, ja. :ler: Regner imidlertid med at bikerne tok det pent. De er gjerne gode på bunnen selv om kleskoden er litt......røff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: bikerne tok det veldig pent, og jeg ble tippet til å være 21 år av en og en annen spurte en kompis av meg (som er litt over førr...), om jeg var dattern hans... :legrine: han ble litt snurt, jeg flirte som rakkern.

og det var flere søte menn der som passet litt på, om ikke gutta som var med oss, viste spesielle hensyn til meg, så var det ett par som var borte og sa ifra hva de syntes om det.. *fniser*

og ja, de ser røffe og tøffe ut, har vanket mer i den typen miljø før og kjenner lusa på gangen, selv om jeg ikke ser slik ut lenger og mange nok ble overrasket over at jeg koste meg glugg ihjel der, men ja, de er snille og søte folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: - lenge siden jeg var innom her - det er hektisk for tiden.

Nå begynner jeg å se fargen på skrivebordet mitt - kan ikke huske sist gang jeg gjorde det (har nå omtrent 1/3 uten hauger med papirer på :hoppe: - men arkivhaugene ligger like godt i vinduskarmen)

Tror jeg skal adoptere "sympatidagenderpå" - for det er tydelig at alderen "tynger" litt mer etter en sen natt uansett alkoholinntak,

21 og datter :ler: det er jo hyggelig - hvertfall for deg - selv om det er greit å være blitt voksen også.

Så bra å høre at tannlegeskrekken begynner å slippe litt. Da havner du kanskje sammen med oss andre som synes tannleger er en uting - men det er noe man må - og så overlever man.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia. :)

Lenge siden ja, jeg rekker ikke være like mye innom selv heller jeg, så blir litt mer stille nå som jeg har begynt å jobbe også.

Så deilig å se litt skrivebord igjen da, sånt er alltid koselig, og sånne hauger i vinduskarmer, de overses med glans i hvert fall sånn innimellom. ;)

Tok litt tid å våkne igjen ja, været hjelper jo heller ikke synes jeg, men skal for så vidt ikke klage… det er deilig at det ikke er kaldt og snø da, synes ihvetfall jeg.

Tannlegeskrekken kan hende forsvinner ja, lommeboka blir nok den som har den store skrekken fremover, den tappes hardt stakkars.. men som du sier, uting og altfor dyrt men must.

Dette blir stykket opp og festlig, skriver to setninger, svarer telefon, skriver ett halvt ord, svarer telefon…. Hihi blir skikkelig sammenhengende og bra dette!

Nå er det snart lunsj også, så hei og hå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 og datter :ler: det er jo hyggelig - hvertfall for deg - selv om det er greit å være blitt voksen også.

Ja, heldige aline. Fordelene med å bli tatt for å være bare jentungen, samtidig som hun har vettet til en voksen ;) . *lett misunnelig - på begge deler*

Heia. :)

Så  deilig å se litt skrivebord igjen da, sånt er alltid koselig, og sånne hauger i vinduskarmer, de overses med glans i hvert fall sånn innimellom. ;)

:grine: Jeg vil også se skrivebord, -og da fortrinnsvis mitt eget. Men dit er det langt ned. Samtidig så må jo PC, n stå på noe så det må da være et bord under der? Ikke sant? :klø:

Fikk forresten koselig kort i går, med masse fine blomster. Gjett hvem jeg fikk det fra da?

;) Jepp, tannlegen. Det kan da ikke være et år siden sist allerede????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hihi.... er veldig fornøyd med å bli tatt for yngre og lækker, og samtidig være smart.

*gliser*

jeg ser masse kontorpult jeg, nesten hele faktisk.. selv om det ikke sier så mye egentlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heeyy.. fredag, og kanskje ut i kveld, og fått lønning og begynner å rette seg.

deilig om dagen, spennende helg..

deilig dag, men litt trøtt. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jupp, lønning er deilig, mye forsvinner ut på regninger, men litt blir det da igjen. :D

og idag skal jeg bare sløve, skulle egentlig ut, men fant ut at jeg trengte å være hjemme å slappe av...

har date både på lørdag og søndag, selvsagt med to forskjellige.. :sjenert::ler:

og holdt nesten på å få enda en på lørdag, men det skjedde heldigvis ikke... *fniser*

er veldig fleksibel altså, men ærlig talt, en date om dagen holder, skal jo liksom holde orden på detta her og. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...