aline Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #2221 Del Skrevet 22. mai 2006 wow jeg har dårlig kondis og manglende styrke i armene... har fått program idag, dag en skal jeg trene overkropp... og det var idag... jaggu, også må jeg da ned til tøffe-avdelingen der det er mannfolk med masse muskler.. og det hadde jo vært greit om det var jeg som ble sittende å se på dem.. her er det omvendt. og der ligger jeg og løfter benkløft (kan også leses som ben-kløft så jeg plutselig...) med en kg på hver side... :grine2: og jeg ER så svak i arma!! mannfolka ja... jeg aner ikke, han jeg var på date med sier jo at han vil møtes igjen, men jeg føler vel ikke den helt enorme interessen, så jeg ser det veldig an og legger lite fokus på det og mer fokus på meg selv. men det er det som mangler nå ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #2222 Del Skrevet 22. mai 2006 og bare for å ha sagt det: han er fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin han kompisen til ham jeg var p date med!! *banner iherdig* jeg er helt overbevist om at vi hadde matchet SÅÅÅ utrolig bra!! dumme dumme mannen som ikke skjønner det samme. når jeg føler det så sterkt, burde ikke han ha følt det bare bittelitt lissom? MANNFOLK!! *fniser litt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 22. mai 2006 #2223 Del Skrevet 22. mai 2006 Hormoner eller :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #2224 Del Skrevet 22. mai 2006 hormoner? gut feeling sier nå jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 22. mai 2006 #2225 Del Skrevet 22. mai 2006 Ja feelingen er en ting .. men utbruddet da Du får bare fortelle fyren hva han har å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #2226 Del Skrevet 22. mai 2006 joa, utbruddet ja.. åh... skulle ønske jeg hadde turt å fortelle ham hva han har å gjøre jeg.. men man må trå varsomt siden det er venner av fettern min da.. og siden jeg har vært på date med kompisen hans, selv om han virker mindre og mindre interessert igrunnen. noe jeg overlever, men som gjør at det er ENDA mer frustrerende at den andre ikke bare kunne VÆRT INTERESSERT!!! (hmmmm må være våren.. for jeg skal da ikke ha mensen på en liten stund enda..?) JEG VIL HA MANN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #2227 Del Skrevet 23. mai 2006 ble en litt mer nervøs morgen en jeg hadde trodd dette..... våknet og kjenner at jeg er godt støl i armer og bein (ikke at det har noe med at jeg ble nervøs men...) skrur på datan og ser jeg har fått mail, beskjed om at jeg har fått melding fra han kjekke som jeg masa sånn etter igår. han lurte på hvordan det hadde gått på daten... jeg mener, han hadde jo ikke TRENGT å ta kontakt med meg.. så jeg sa at jeg hadde hatt det koselig, men at jeg ikke visste helt hva daten tenker siden jeg har hørt lite fra ham etterpå. at han kanskje har hatt mye å gjøre, eller ikke er helt interessert, så jeg vet ikke hva han mener om det. også slang jeg da på at jeg igrunnen var blitt litt opphengt i ham (altså han kjekke som sendte mail og spurte), og at jeg ikke riktig visste hva jeg skulle gjøre med det..... så nå sitter jeg her med kribling i magen og lurer på hvordan i alle dager dette skal ende... daten er på nett, men sier ikke noe til meg. kjekkingen har ihvertfall tatt kontakt, men ikke ytret noe om hva han vil. de jobber sammen, men snakker tydeligvis lite om dette.. og jeg liker fremdeles dem begge. selv om største oppmerksomhet nok ligger hos ham jeg ikke har vært på date med, kanskje det er den der jakten? siden han er litt vanskeligere å få møtt, så er det kanskje det? njeeei... er ikke sikker. men hei for en trivelig og spenningsfyllt start på dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 23. mai 2006 #2228 Del Skrevet 23. mai 2006 Ja det må jeg si var en bra start Du får lære meg noen triks tror jeg, for jeg får ikke det her helt til. Enten treffer jeg bare døllinger eller så faller de fra etter kun kort tid. Jaja, hvem sa det skulle være enkelt. Ha en fin dag videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #2229 Del Skrevet 23. mai 2006 jeg er ikke akkurat eksperten her jeg heller altså anonyma, så jeg skal vente litt med å gi tips jeg, til jeg ser hvordan dette kaoset roter seg ut. men det er uansett spennende mens det står på da.... pleier ikke helt ha dreisen på det jeg heller, men her er det vel gjerne jeg som pleier å falle fra... så denne perioden takler jeg ihvertfall. om jeg takler å ikke stikke får jeg jo se om sjansen skulle by seg. foreløpig er daten pålogget, men har ikke sagt ett ord. mens kjekkingen som mailet, ikke har vært på enda ser det ut til. og klart, jeg kunne begynt praten med han jeg var på date med, men det prøvde jeg på søndag når han var på, og da var det lite tilbakemelding å få... og da blir jeg stille og lar det være opp til ham. han fremstiller seg selv som uredd og med super selvtillit og sikkerhet, så er han interessert så tør han. tumdidum... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #2230 Del Skrevet 23. mai 2006 ha en super dag du også anonyma. blir jeg o store mannemester, så kan vi jo ta en tur på kokosbollefabrikk og dele erfaringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 23. mai 2006 #2231 Del Skrevet 23. mai 2006 Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #2232 Del Skrevet 23. mai 2006 ja igrunnen.. men mannen kan jo snart logge på og lese og svare... (kan se om han har lest svaret eller ikke, og foreløpig har han ikke...) for jeg blir litt satt ut av sånt som dette jeg. sto opp og var såååå innstilt på at idag skulle jeg rydde og vaske gulv og skikkelig være husmor. det har blitt lagt litt på is kan du si, jeg har heklet og styra med ett skjerf da.. og er snart ferdig med det. tror jeg burde kjøpt mer heklegarn snart... selv om jeg har plenty annet å gjøre. det er ihvertfall noe jeg klarer å gjøre uten å stresse, klarer å koble ut litt når jeg driver på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #2233 Del Skrevet 23. mai 2006 kjekken er også interessert... men nå er jo problemet at jeg har vært på date med kompisen hans... og at det da kanskje er litt ufint om han møter meg også... gud som jeg roter meg inn i ting. men, det kan jo bli interessant å se hvordan det ender.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 23. mai 2006 #2234 Del Skrevet 23. mai 2006 At du har vært ute med kompisen en gang - og funnet ut at det ikke var noe .. burde ikke være noe hinder. En annen sak hadde det jo vært om dere hadde vært et par. .. men det blir jo absolutt interessant ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 24. mai 2006 Forfatter #2235 Del Skrevet 24. mai 2006 ja, men jeg og han jeg var på date med, har jo egentlig aldri sagt til hverandre om vi ønsker mer eller ikke.... lar kjekkasen føle litt på det jeg, siden det tross alt er han som skal jobbe med første daten. men det er litt artig altså, skravlet masse i går på msn, og er helt klart litt mer min type komunikasjonsmessig også. praten flyter lett, selv om jeg selvsagt skravler hakket mer og får inn tre innlegg før han får svart... og det har ikke med at han er treg å gjøre, men herregud om det tyter ut her til tider. men vi er ihvertfall skjønt enige om at vi bør møtes, så da er vi på lik linje der ihvertfall.. så er det bare å få det til uten å lage krøll på arbeidsplassen og i vennskapet hans. (nå følte jeg meg plutselig litt populær... ) og ikke bare det, men det å begynne å trene på treningsstudioet var visst det som skulle til, har rast ned enda en kg, og begynner å kjenne på buksene (til og med nye.. ) at her skjer ting. og jeg spiser som før, eneste forskjellen jeg har gjort er at jeg har droppet godt i uka + begynt å trene mer... fortsetter dette så havner jeg jo nede i 65 kg... det er jo mest skummelt... men jeg er STØØØØØØØL, det er nå dag to etter trening av overkropp, og den venstre armen SKRIIIIIKER i smerte.. faktisk så ille at jeg slet med å ligge riktig når jeg skulle legge meg og samme nr jeg våknet (grytidlig) i morres og skulle sove videre... fant ingen stilling som var god for armen gitt. vel, idag bærer det til trening igjen, men idag er det underkropp/bein som står for tur. der er jeg litt bedre forberedt tror jeg. (håper jeg ihvertfall) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 24. mai 2006 #2236 Del Skrevet 24. mai 2006 ja, men jeg og han jeg var på date med, har jo egentlig aldri sagt til hverandre om vi ønsker mer eller ikke.... lar kjekkasen føle litt på det jeg, siden det tross alt er han som skal jobbe med første daten. men det er litt artig altså, skravlet masse i går på msn, og er helt klart litt mer min type komunikasjonsmessig også. praten flyter lett, selv om jeg selvsagt skravler hakket mer og får inn tre innlegg før han får svart... og det har ikke med at han er treg å gjøre, men herregud om det tyter ut her til tider. men vi er ihvertfall skjønt enige om at vi bør møtes, så da er vi på lik linje der ihvertfall.. så er det bare å få det til uten å lage krøll på arbeidsplassen og i vennskapet hans. (nå følte jeg meg plutselig litt populær... ) Du er ikke ansvarlig for hans vennskap eller arbeidsmiljø...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 24. mai 2006 Forfatter #2237 Del Skrevet 24. mai 2006 Du er ikke ansvarlig for hans vennskap eller arbeidsmiljø...... ← vet. men har forståelse for at vi må finne en rett måte å gjøre det på, slik at han kan fortsette som før med kameraten sin. så om det er noe jeg kan gjøre for å fikse, så gjør jeg det. men ikke før kjekkas har funnet ut hva han føler kan gjøres og ikke. lar det være opp til ham altså, men vet nå ihvertfall at om det tar litt tid før vi faktisk får møttes, så er det litt derfor også. han sa klart at han var usikker på hvor unfair det var overfor kameraten, og siden de driver firma sammen må ting gå litt smooth. men vet, vet, jeg tar nå ansvar for alle da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 24. mai 2006 Forfatter #2238 Del Skrevet 24. mai 2006 mene... han er interessert.. :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 24. mai 2006 #2239 Del Skrevet 24. mai 2006 .. selv om det ikke er fredag - men nesten .. for dette høres da bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 24. mai 2006 Forfatter #2240 Del Skrevet 24. mai 2006 jepp, og nå har jeg pratet med date nummer en, og forklart litt for ham at jeg har bedt kjekkas på date... og det var helt greit for ham. han likte meg godt, men syntes jeg var litt høy for ham + at han har falt pladask for ei han møtte i helga. (noe jeg vel ante, men han ikke sa noe om før jeg spurte ham. ) så da skal han varsle om at regelen deres er opphevet for øyeblikket, så jeg kan prøve å få med kjekkas på date igjen. dette er spenning, magen min har gått bersjerk.... er så ille at jeg ikke orker trene idag engang, håper jeg kan trygle meg til litt magenåler, så tar jeg treninga i morgen istedenfror. idag er det jo strålende vær til å gå til og fra stikking også + at jeg skal danse i kveld, så det får gå. meneh.. MAGENÅLER... vil ha magenåler. det er sjelden jeg trygler etter ekstra nåler altså, men nå har jeg jo blitt bortskjemt med bra mage i en ganske lang stund nå. vil ha den tilbake til bra jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå