Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

:ler: jeg måtte begynne på nytt, vil ikke la maskinen stå på, vifta bråker litt... :sjenert:

så jeg er kommet til brett 13 ved siden av skal vi danse.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har ikke verken sett filmen eller lest boka før jeg, men den er foreløpig ganske søt da.

søt på en litt tragisk måte. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: gæærn du.

jeg har ikke bord og slikt så jeg klarer å sitte så lenge med det, ryggen liker ikke det.

såh, nå skal jeg legge meg.

natta.

og billa, takk for støtten idag. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:  :hoppe: jeg har vært på kino!!  :ler:

og det gikk bra!

men på tross av at det var helt uplanlagt mye mennesker, så gikk det altså fint.

vi hadde liksom satset på trefilmen på gimle, på en film som allerede har gått en stund. tenkte vel at det da ikke kunne komme veldig mange folk, ol og i det hele tatt...

der tok vi feil gitt, det var ikke mange ledige plasser i salen.

jeg var ganske nær panisk FØR vi gikk inn, det ble litt folksomt for meg.

men, nå må jeg se litt dansing.  :)

Så bra!! :klappe: Der ser du! Har du nå lært å ikke bekymre deg unødig i forveien?! Selv om noe har vært sånn er slik før, behøver det ikke være det samme nå. "Himmelsk likegyldighet på jordisk plan" ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!!  :klappe: Der ser du!  Har du nå lært å ikke bekymre deg unødig i forveien?!  Selv om noe har vært sånn er slik før, behøver det ikke være det samme nå.  "Himmelsk likegyldighet på jordisk plan"  ;)

:klem:

:ler: tja.. skal vel ikke late som om jeg nå ikke kommer til å engste meg unødig i forveien mer.... er treg å snu vettu, tar endel gjentagelser for å lære meg noe. :ler:

men ja, jeg er på vei til å lære meg det, jeg kjente på det før jeg dro, og jeg var mye roligere en jeg vanligvis er når jeg skal noe som jeg tidligere har blitt dårlig av.

hadde en helt fin og rolig mage feks, og DET er viktig det.

men ja, jeg har ei som løper rundt og behandler meg som en nålepute, og hun har stukket litt riktig plasser og dyttet litt i riktige retninger, og det er faktisk veldig med på å få meg til å tørre å prøve ting. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ny morgen, nye muligheter. :)

føler at jeg har kommet meg bra opp igjen etter forrige ukes nedtur, men har beholdt en ro likevel. før forrige nedtur var jeg litt sånn "åh, nå har jeg vært bra så lenge at nå er jeg straks frisk og kan fungere normalt igjen og begynne å jobbe og gjøre alt"

det er så typisk meg, en positiv følelse, og jeg er i skyene.

en negativ følelse og jeg går rett ned.

nå har jeg det bra, men har klart i minne at jeg ikke er ferdig enda.

mitt store mål nå er å klare å kutte ut å bry meg om mennesker og ting som ikke gir meg noe. holde godt på de som er gode å være sammen med og ting som gjør at jeg føler meg vel, og kutte de og det som skaper en negativ følelse, de trenger jeg ikke.

også skal jeg klippe meg idag, det blir deilig. kanskje farge litt ettervekst, men hovedsakelig klippe litt bak. få litt frisyre igjen, nå er det for langt.

også har jeg brukt rosemasken ett par ganger, og vitalmasken såvidt.. den rosemasken lukter så deilig synes jeg. den lukter honning. og jeg får på nytt en sånn liten wow-følelse over huden min. :ler:

men, jeg må sy skopose (har løpt rundt med dansesko og stålbørsten i en plastpose nå i lange tider, en skopose bør jeg da klare å sy meg, når jeg klarer å sy bukser og topper i forskjellige varianter) og sy ferdig topp som skal prøves på dansinga idag.

også skal jeg sjekke om de har fått inn spesialbestilt glidelås idag, nå må den da komme snart.

jeg har fått en liten smådjevel baki skulderbladet også jeg.... :forvirret:

i går var han fæl, satt å kløyp konstant, måtte ta smertestillende til slutt :overrasket:

og det er fader meg ikke ofte jeg tar altså.

han er roligere idag, så håper den er på vei bort.

pleier å få en sånn klyp en gang i året jeg, men stort sett sittern en stund, så jeg håper jeg er heldig å bli kvittn fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg vil også ha WOW følelse :ler:

- men spøk til side .. jeg er faktisk veldig fornøyd med dagkremen - og så liker jeg pumpeflasken - og konsistensen. Den holder bra - og jeg selv om jeg fortsatt ikke er helt fortrolig med lukten ... er den også blitt grei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har aldri prøvd dagkremen jeg da, så den kjenner jeg ikke lukten til.

men rosekremen lukter svakt rose og er helt ok, og kvedekremen lukter litt rart, men det forsvinner så fort.

rosemasken er vel den som holder lukten lengst av de tingene jeg har prøvd hittil, men den lukter honning, og honning lukter godt synes jeg, så det er helt greit.

men jeg bruker hele serien jeg da, rensemelken, facetonic, masker, dagkremer av forskjellige slag. har aldri vært så snill med huden min før jeg, kanskje derfor jeg blir litt wow også.

huden min har aldri fått annet en en billig dagkrem fra dagligvaren, kanskje en nattkrem sånn en gang i blandt. sminkefjerner har jeg som regel brukt litt sånn det jeg har for hånden... :sjenert:

så huden min får nå god behandling den aldri før har opplevd. :ler:

ække rart den morer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

onsdag, lillelørdag, snart helg... :ler:

nyfarget og nyklippet føler jeg meg ganske fresh til tross for morratryne og sovesveis, skal hoppe på steppen og trene litt snart nå...

ja, også har jeg klart TO dager uten godteri!!!! :klappe:

spiste ikke en eneste sjokolade verken mandag eller tirsdag! :overrasket:

dritfornøyd, har store planer om å se om jeg ikke klarer å la være i dag også, så kan jeg heller kose meg til helga.

da kanskje jeg går ned de resterende kg også, for trene gjør jeg uansett, jeg spiser ofte og lite, drikker bare vann og te, og tar ikke i junkfood...

JEG VIL NED, ihvertfall litt og ihvertfall før siste helga i april, for det ser ut til at jeg skal til nederland og konkurrere da... :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...