Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

:klem:

magen har da vært fin i helga, men ble litt masete igjen i gårkveld... :forvirret:

men, det får bare gå over, for idag er en ny dag, jeg skal trene, sy, danse og drive på. og magen bør pent bare finne seg i det idag.

også bør jeg egentlig rydde litt, eller, rydde i kleshaugen med klær jeg ikke lenger bruker og som jeg enten skal sy om, kaste eller gå tur med til jeg finner en kontainer.

vi får vel se. ... :ler:

Endret av aline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser den fine signaturen; "ett er nødvendig, å ta bolig i seg selv". Veldig sant.

Takk. Er fra diktet med samme navn:

"Ett er nødvendig, å ta bolig i seg selv.

Gå inn i mørket å puss sotet av lampen,

slik at mennesker på veiene kan skimte lyset i dine bebodde øyne."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klær jeg ikke lenger bruker og som jeg enten skal sy om, kaste eller gå tur med til jeg finner en kontainer.

*Bilder i hodet* av aline på tur :ler:

.. og det var et nydelig dikt Ling ... absolutt et ord å ta med på veien.

Synes det er kaldt i dag :tristbla: .. og så er jeg lei av at folk ikke klarer å overholde tildsfrister og sånn - så det blir masse merarbeid for meg :frustrert: - tror kanskje jeg kommer til å bli ilter utover dagen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Bilder i hodet* av aline på tur  :ler: 

.. og det var et nydelig dikt Ling ... absolutt et ord å ta med på veien.

Synes det er kaldt i dag  :tristbla:  .. og så er jeg lei av at folk ikke klarer å overholde tildsfrister og sånn - så det blir masse merarbeid for meg  :frustrert: - tror kanskje jeg kommer til å bli ilter utover dagen  :sjenert:

Og DER ramla det ned i hodet mitt hvem som har skrevet det også: Hans Børli. ;)

Ja, det treffer de fleste av oss! Noe enhver burde ta innover seg...

God dag, jenter!

:yinyang:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: ja, helt normalt at man må gå tur med klærne sine da! :ler:

og ja, det er litt kaldt ute ja, ikke at jeg har vært ute idag..... men jeg har balkongdøra åpen og har gradestokk da. :sjenert:

må ut litt etterpå, bare for å få vært ute litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men vanligvis har man dem jo på da :ler: -- ikke tar dem med på tur.

Har ikke noen balkongdør åpen - men "friskluftsanlegget" blåser på liten storm - og det er ikke akkurat varmluft som kommer ut .. har prøvd å stille blåsten opp mot taket .. men hjelper det ... :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi..

jeg må jo pent gå tur med dem om jeg skal få putta dem i en fretex dings, ikke har jeg bil og ikke har jeg noen kontainer i nærheten... så da blir det en liten spasertur med klærne. :ler:

og sånne friskluftsanlegg er ekle, det er ikke mer en 3 minus ute hos meg, men skulle jeg fått luften blåst inn på meg hele dagen i innemiljø, hadde det virket mye værre en det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare innom med en :klem: . Selv om det ikke er noen god trøst, så er du ikke alene. Kanskje vi kan finne opp et lykke-pulver? ;)

Måtte le av klærne dine, lurer på om jeg også skal ta en tur med de klærne jeg har i en pose (som skal til Fretex en vakker dag), så få de iallefall litt luft! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

jeg vet jeg ikke er alene om det, selv om det om det føles veldig slik. støtte er alltid godt. ;)

uansett hvor teit man vet reaksjoner og problemer er, så er de der.

det er ikkenoe logisk over denne "lidelsen", og det er fryktelig frustrerende.

jeg skjønner at jeg ikke er alene, likevel føles det sånn.

jeg skjønner at mange av tankene mine er feil, likevel føles de veldig som fakta.

jeg skjønner at de situasjonene jeg blir værst av ikke er farlige og at det jeg er redd skal skje verken kommer til å skje eller at det hadde vært noe stort problem dersom det hadde skjedd, likevel føles det som verdens undergang.

og det finnes overhode ikke logisk, heller ikke å forklare. det er det som gjør det vanskelig å forstå for mange tror jeg. og vanskelig å forklare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skjønner at mange av tankene mine er feil, likevel føles de veldig som fakta.

:Nikke: :Nikke: :Nikke:

Jeg kan si til meg selv at jeg VET at det der er en tulletanke som ikke er riktig, men likevel så føles det så reelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp: jeg og.

og jeg sover til halv ni... :sjenert:

likevel litt trøtt i trynet, litt trang i nesa og øya og litt øm i armer og bein....

litt av det kommer liktignok av trening, altså armer og bein.

men nesa mi er stort sett alltid konstant trang og sår om vintern, sånn har det vel alltid vært.

men i fjor og i år har jeg begynt å bli sår også, så stakkar nesa mi har det ikke like bra den heller. :troest:

men ja, halveis til helg.

på tide med kokosboller snart billa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Nikke: absolutt .. tenkte på det i dag selv også faktisk. (Blir jo ikke fristet av kokosbollefabrikktråden :ler:)

Denne helgen kanskje .. - kan jo avtale litt på pm.

Tror du kommer til å kjenne meg igjen - selv om jeg har begynt med ny hudkrem :erter: .. - for foreløpig blir jeg ikke ekstatisk over hvor deilig hud jeg har :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: absolutt .. tenkte på det i dag selv også faktisk.  (Blir jo ikke fristet av kokosbollefabrikktråden :ler:)

Denne helgen kanskje .. - kan jo avtale litt på pm.

Tror du kommer til å kjenne meg igjen - selv om jeg har begynt med ny hudkrem :erter: .. - for foreløpig blir jeg ikke ekstatisk over hvor deilig hud jeg har :ler:

:ler: jeg tror kanskje man legger mest merke til det selv.

jeg har ikke fått en eneste kommentar selv etter at jeg begynte å bruke den.

og jeg titta litt ekstra på mamma i helga, og selv om jeg ser hun har fått mye bedre hud, så ser jeg også at det nok ikke er veldig lett å legge merke til om man ikke vet det og ser etter.

men det er klart, den følelsen hun hadde/har, om at "åhh.. huden min gløder jo" og da får ett sånt fint smil av det, så hjelper det også på da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:overrasket: vi får ta feiringa litt i etterkant.

for jeg når vel kanskje ti innlegg før i morgen...

men vi kan feire i morgen, så om jeg klarer å bare skrive fem innlegg idag og fem i morgen så går det bra... :ler:

men pytt, kan feire i morgen uansett jeg. :sjarmor:

morgen forresten.

sovet urolig i natt, og litt bråkete ute.

noen som banket høyt på en rute i sekstiden, husker ikke hva jeg våknet av i firetiden, men noe var det.

og en gang til, men husker ikke klokka.

og jeg blir så trøtt av sånt, jeg er vant til at jeg sover godt igjennom hele natten jeg.

men pytt, skal pugge og trene litt dans hjemme idag.

trene litt step, og skal ta akupunktur og ut å danse mer etterpå. så det blir bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...