Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:troest:

Det var dette med den skrike og rope-terapien igjen, men det har du jo forkasta før ;)

Gleder meg til dans i kveld jeg, selv om det ikke er afrikansk!

Endret av Litjmæ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det finner jeg jo da ut med ørepropper....

putter jeg i de, og hører FREMDELES afrikanske trommer fra to etg ned... da er det meg det er noe galt med.  :sjenert:

Vet ikke riktig om dette blir trøst eller nedtur, men som erfaren øreproppbruker (i jobbsammenheng) så må jeg få nevne at det er ikke alle lyder proppene demper like godt. Vet ikke helt hvordan det er med afrikanske trommer (vi har så få av dem på jobben ;) ), men andre lyder stenges ute i forskjellig grad. Så selv om du plugger i propp og likevel hører lyden, så kan det faktisk være at du har en afrikansk trommeslagernabo ett eller annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: joa cata, men tro meg, jeg kommer til å bli rimelig gal dersom jeg i natt putter i ørepropper og fremdeles hører trommer....

for det er ikke høyt jeg hørte det de andre nettene skjønner du.

så lenge jeg gjorde noe, bare det å gå rundt eller skrive på pc er nok lyd til at jeg ikke hører trommene.

det er liksom bare når man ligger helt stille, med hode på puta spesiellt... (lydførende seng?) DA høres det da.

ikke høyt, ikke høyt i det hele tatt, men det ER der. nok til at jeg overhode ikke har sjans til å klare å sovne.

men, nå er propper innkjøpt, så i natt blir det prøveprosjekt ørepropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter i spenning på om trommeren er utenfor eller sitter på innsiden og prøver å komme ut ;)

Endret av LilleBille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du kjøpte "riktige" ørepropper. De skal være orange og nesten av skumgummi. Sånne voksgreier er bare ekkelt.... Og så skal de MYE lenger inn enn TrondViggo sier (ikke lenger inn i øret enn du får albuen :ler: ).

~Erfaren øreproppbruker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjarmor: god morgen. :sjarmor:

jeg sovnet som en stein ihvertfall!!

det VAR så stille og deilig!

men jeg har vært våken en eller annen gang i løpet av natten og tatt dem ut, ikke at jeg engang husker det. kan errindre at jeg var våken en gang og konstaterte at "gud jeg er så våken"...... også husker jeg ikke mer.

men det var en god innsovning, og på tross av en våkenstund, så var det helt uten angst og panikk ihvertfall. og ny innsovning gikk uten at jeg kan huske det igjen, og det vil si det gikk bra.

jeg trodde ett lite øyeblikk i starten at jeg på tross av øreproppene hørte trommene, men sa strengt til meg selv at DET er bare inne i hodet ditt vennen!

så var jeg vekk. :ler:

Sissan: ja, jeg leita etter de. har brukt dem en gang før, og da brukte jeg de orange, myke, litt sånn runde i formen.

men de hadde dem ikke.

men jeg fant noen som var nesten like, bare fra en annen leverandør, så de kom i sjokkrosa, neon-orange og neon-grønn.... :overrasket:

men pytt, de skal bare inn i øra.

om jeg fikk dem langt nok inn i forhold til hva de skal, vet jeg ikke.... følte vel de kanskje skulle lenger inn.. :sjenert:

men jeg er også oppvokst med trond viggo, så jeg trykket dem ikke enda lenger inn.

og det funket jo.

og se, jeg er våken allerede fra klokka åtte, med vilje altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra .. flott at det virket ... :tommel:

Men jeg er litt spent på om du valgte sjokkrosa, orange eller grønn da .. og hva som avgjorde valget :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: endte opp med grønne.

det var ett vanskelig valg, for det var så grufullt sterke og fæle farger at det var en kamp å finne hvem jeg ville ha i først...

men endte vel på grønne fordi de tross alt var værst, og greit å bli kvitt dem liksom. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, alle i samme pakke!

tre par, ett sjokkrosa, ett par neon-orange og ett par neon-grønn!

fargerikt kan man ihvertfall si.... :ler:

og joa litjmæ, flirer litt av meg selv når jeg får sånne reaksjoner. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei, nå må jeg skru av her...

ellers får jeg ikke gjort noe, og jeg har masse å gjøre!

skal dusje, koke ris, prøve å lage litt juleting og sånt, så må jeg gå til byen for akupunkturbehandling, gå tilbake, lage mer juleting, rydde litt, gå å se om jeg tør gå inn på åpent hus på angstringen....

eller feige ut å ihvertfall ha gått enda en tur...

(går og går, og trener og trener. har gått ned en kg, men føler meg fremdeles bare tjukk og fæl....) :sjenert: (pokkers psyke)

ha en fin dag jenter. :klem:

Endret av aline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel fler som bør gjøre noe ... :sjenert: ... men jeg har stått på så fælt i det siste - så piffen har gått litt ut .. - men litt må jeg vel gjøre i dag også.. om ånden kommer .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest GreenSky

For tre - fire år siden var det en fyr som satt bak barnehagen i parken på St.Hanshaugen og spilte afrikanske trommer hver natt i over et halvt år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For tre - fire år siden var det en fyr som satt bak barnehagen i parken på St.Hanshaugen og spilte afrikanske trommer hver natt i over et halvt år.

:overrasket: kanskje han har flytta seg opp hit en plass.... :sur:

men pytt, nå har jeg lekre ørepropper! så det skal vel gå. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god morgen. :)

vel, valgte å prøve meg uten i natt, og det gikk helt fint.

ingen spilte på afrikanske trommer så jeg hørte det, og jeg sov igjennom hele natten uten en eneste våkning.

deilig, og var supertrøtt klokka halv ni...

men vet du, det er vanskelig å puste altså!! :overrasket:

skal puste sånn og sånn på kvelden og morgenen, meditering, og det er skikkelig vanskelig!

jeg har ikke nok utpust jeg. :sur:

puster roooolig inn, helt ned i magen, holder pusten litt, puster rooooolig ut.... også stopper det... jeg har liksom ikke like mye pust å puste ut igjen som jeg allerede har pustet inn... :sjenert:

jeg må ha fryktelig mye pust ett eller annet sted.... gjemt bort liksom.

men, øving gjør mester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...