Gjest Litjmæ Skrevet 20. oktober 2005 #541 Del Skrevet 20. oktober 2005 Jeg synes det er ganske tøft av deg å klare akkupunktur i det hele tatt jeg da, uansett hva slags nåler det er! Så ikke gi deg selv for mye juling for at det ikke gikk som du hadde tenkt deg i dag. Kokosboller er godt og du har vel fredag i dag og så da er det jo definitvt lov Misunner deg jeg da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter #542 Del Skrevet 20. oktober 2005 *tørker litt tårer og kaster seg over neste kokosbolle* joa, det bare tok litt kaka idag at jeg ikke engang klarte det. føler meg liksom teit nok siden jeg kvier meg for intervjuet i morgen tilfelle jeg FÅR jobben..... om jeg får jobben burde jeg være superhappy! også gruer jeg meg bare, fordi jeg ikke får puste om jeg ikke kommer meg opp etter der jeg er. også er jeg livredd for å gjøre feil. også ble det at jeg ikke taklet nålene idag, bare enda ett bevis på min ufattelig patetiske udugelighet. vet det er forbigående følelse, men den er sår når den er der. bortsett fra intervjuet i morgen, så blir det en bra dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 20. oktober 2005 #543 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Hm. Det beste jeg kan si tror jeg, er at jeg tror du må bare fokusere på øyeblikket og drite litt i hva som har skjedd og hva som eventuelt kan komme til å skje. Fokuser på hvor gode kokosboller du spiser nå f.eks Noe av det verste vi jenter driver med (jeg har en oppfattning om at det er mye mer jenter enn gutter, rett meg hvis jeg tar feil anybody!) er å sitte og grue oss til ting. Jeg er fæl på det selv også. Ikke bare grue meg, men analysere alle mulige og ikke-mulige scenarioer. Gruble. Jeg har en avtale med meg selv om at jeg skal bli flinkere til å konsentrere meg om nået og bare nyte det som er her og nå. Vet ikke om det hjelper noe da, men... Jeg skal hvertfall ut og hente meg et deilig glass med iste nå Endret 20. oktober 2005 av Litjmæ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter #544 Del Skrevet 20. oktober 2005 ekspert på å ta alle sorger på forskudd. gjør det ikke like mye til vanlig, men så fort ting blir litt utenfor det forutsigbare som jeg vet hvordan jeg takler, så blir det full panikk. men jeg spiser snart den siste kokosbolla tror jeg, og koooser meg med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 20. oktober 2005 #545 Del Skrevet 20. oktober 2005 - du fikser masse du - og du er ikke udugelig!!! - men noen dager går ting ikke helt vår vei. Kos deg med kokosbollen (selv om jeg er litt misunnelig ) Det er alltid litt skummelt med intervjuer - men om du ikke får den - så får du flere muligheter senere - og får du den - så har du et valg - du kommer helt sikkert til å kjenne litt hvordan stemningen er når du er der - og får du jobben - og det kjennes bra ut - takker du ja - hvis ikke er det takk men nei takk - enkelt og greit. Er sikker på at ting faller på plass mer når du har vært der. Men det er jo så typisk det å male fanden på veggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 20. oktober 2005 #546 Del Skrevet 20. oktober 2005 Det blir så bra så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter #547 Del Skrevet 20. oktober 2005 teit nok er jeg mest engstelig for å få den, OG å like den.... for da må jeg orke selv om jeg egentlig ikke orker. er bittelitt kvalm nå da... etter å ha kastet innpå tre kokosstenger på rappen.... sove litt tror jeg.... høres ut som en smart ide. takk for oppmuntring begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 20. oktober 2005 #548 Del Skrevet 20. oktober 2005 Kokosboller er godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 20. oktober 2005 #549 Del Skrevet 20. oktober 2005 er bittelitt kvalm nå da... etter å ha kastet innpå tre kokosstenger på rappen.... ← Du kan bare ha det så godt - når du ikke delte med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter #550 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Du kan bare ha det så godt - når du ikke delte med meg ← phu, du kan bare ha det så godt, som ikke kom og spiste og trøstet meg! natta Endret 20. oktober 2005 av aline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 21. oktober 2005 #551 Del Skrevet 21. oktober 2005 Fredag! *krysser fingrer og tær for bra dag og bra intervju!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 21. oktober 2005 #552 Del Skrevet 21. oktober 2005 Henger meg på Litjmæ .. både med ønske om et bra intervju og fredagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 21. oktober 2005 #553 Del Skrevet 21. oktober 2005 phu, du kan bare ha det så godt, som ikke kom og spiste og trøstet meg! natta ← Ble jeg invitert hæ HÆ???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter #554 Del Skrevet 21. oktober 2005 phu, jeg inviterer ikke folk når jeg trenger trøst da! blir sånn "*hulk-hulk* kan du komme å trøste meg? du får en kokosbolle assa!*hulk-hulk*" nope, når jeg sitter her å griner, og jeg skriver at jeg har kjøpt kokosboller som trøst, så sier det seg selv at du bør komme! ikke bare for å trøste, men for å hjelpe til med kokosbollespising! de stenger ikke før sju vettu.... du skulle komme til meg halv sju idag? var det ikke så? uansett;: god morgen. jeg tar intervjuet litt som det kommer. går det bra, så er det bra. går det ikke bra, så går det ikke bra. er jobben interessant og jeg får ett positivt inntrykk av firmaet, så kan jeg håpe på at jeg får tilbud om jobben. er jobben uinteressant og jeg ikke får ett positivt inntrykk av firmaet, så sier jeg nei om jeg får tilbud. er jobben interessant og jeg får et positivt inntrykk av firmaet men ikke får tilbud om jobben, så kommer det andre jobber. og jeg prøver å ikke tenke for mye på det nå uansett, for jeg får ikke noe tilbud idag uansett, og jeg må ikke bestemme meg idag uansett heller. så jeg satser bare på å dra dit, gi det det jeg har, også får jeg heller føle litt etterpå. gleder meg igrunnen til klokka fire jeg, da er jeg sikkert ferdig og hjemme igjen. blir koselig å treffes igjen billers, gleder meg til i kveld. trenger litt sånt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 21. oktober 2005 #555 Del Skrevet 21. oktober 2005 Bare pass deg - ellers så står jeg på døren en dag vet'u .. - så spørs det om du slipper meg inn... Gleder meg også til i kveld - det blir kos... - og det at de ikke stenger før kl. 1900 - kan komme godt med i andre sammen henger .. kjører av og til barn til trening i området ... og da er det ikke tvil om hvor jeg må innom Høres ut som om du har fått et mer avslappet forhold i til intervjuet - og det blir jo som det blir... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 21. oktober 2005 #556 Del Skrevet 21. oktober 2005 *misunnelig på kokosbollekveld* Får handle gottis til sambo og meg i kveld jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sky Diva Skrevet 21. oktober 2005 #557 Del Skrevet 21. oktober 2005 OJ, her skjer det jo spennende ting! Håper det går bra med deg på intervjuet ditt i dag da! Skal krysse fingrene jeg for at du får en fin intervju opplevelse! Jeg tenkte litt som deg at "jeg må nesten bare være meg selv så enten liker de meg og jeg liker dem eller ikke". Du kan egentlig ikke gjøre så mye mer enn det! Håper i alle fall det går bra! Tvi tvi... Og om du skulle like dem og finne jobben intressant og om de skulle ønske deg i stillingen, så håper jeg også at du får deg en liten pause mellom jobbene!!! Jeg tror helt definnitivt at du har behov for det! Og du fortjener det for å ha holdt ut så lenge som du har. Beundrer deg for din heroiske innsats og innstilling der du går inn for å lære opp hun som overtar så hun skal slippe å havne i samme slitsome posisjon som deg! Du er tøff og sterk! (Selv om du sikkert føler deg liten og udugelig iblandt, men det er nok fordi du stiller for høye krav til deg selv, for alt du forteller her tyder på at du er skikkelig flink og et dugande arbeidsjern!) Ønsker deg best of luck...! føler meg liksom teit nok siden jeg kvier meg for intervjuet i morgen tilfelle jeg FÅR jobben..... om jeg får jobben burde jeg være superhappy! også gruer jeg meg bare, fordi jeg ikke får puste om jeg ikke kommer meg opp etter der jeg er. også er jeg livredd for å gjøre feil. vet det er forbigående følelse, men den er sår når den er der. bortsett fra intervjuet i morgen, så blir det en bra dag. ← Forstår deg kjempegodt! Jeg hadde også mange sånne tanker før intervjuet mitt i forrige uke. Man tenker at det er urimelig og man bør ikke tenke sånn liksom, men så gjør man det likevel... Det ER skummelt å få en ny jobb når man er så utkjørt som du er av den du har nå! MEN, det er ikke dermed sagt at det ikke går bra! Vi (særlig jenter) er så flinke til å problematisere alle mulige situasjoner isteden for å drite i hva som er hypotetiske problemer og heller konsentrere oss om alle de positive sidene som en ny situasjon vil medføre! Vet det så godt, jeg er sånn selv. Men nå har jeg vært streng med meg selv og ikke latt meg selv få lov til sånt tøys. Jeg fikk faktisk jobben også, så intervju holdningen min virket. Og nå har jeg ikke lov å tenke NOEN problem-tanker men bare lov å glede meg. Ikke lov å konstruere en mulig fremtid oppi mitt eget hode. Hverken positiv eller negativ. Får bare lov å tenke at NÅ er alt bra. LITJMÆ sier det helt strålende her: Hm. Det beste jeg kan si tror jeg, er at jeg tror du må bare fokusere på øyeblikket og drite litt i hva som har skjedd og hva som eventuelt kan komme til å skje. Fokuser på hvor gode kokosboller du spiser nå f.eks Noe av det verste vi jenter driver med (jeg har en oppfattning om at det er mye mer jenter enn gutter, rett meg hvis jeg tar feil anybody!) er å sitte og grue oss til ting. Jeg er fæl på det selv også. Ikke bare grue meg, men analysere alle mulige og ikke-mulige scenarioer. Gruble. Jeg har en avtale med meg selv om at jeg skal bli flinkere til å konsentrere meg om nået og bare nyte det som er her og nå. Vet ikke om det hjelper noe da, men... Jeg skal hvertfall ut og hente meg et deilig glass med iste nå ← Etter intervjuet, da de ringte for å tilby meg jobben fortalte jeg også helt ærlig om min nåværende situasjon, og de ble ikke skremt av det Veldig bra, nå vet de det, og de har sagt at jeg skal ikke presse meg for hardt i begynnelsen, men legge opp løpet mitt selv og si fra hvis jeg har en tung dag eller er sliten... Det finnes mange mennesker med masse empati og godt holdninger der ute, og ærlighet varer lengst... Håper du også opplever å treffe forståelsesfulle mennesker som møter dine ønsker og behov. Det er veldig deilig når man gjør det! Enda en gang: Ha en riktig god dag og kveld, og ikke minst helg! Masse lykke til med intervjuet!! Ønsker deg alt det beste enten det blir denne jobben eller en annen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sky Diva Skrevet 21. oktober 2005 #558 Del Skrevet 21. oktober 2005 Pst.. Og jeg følger spent med på fortsettelsen... kommer å titter innom iblandt for å se hvordan det går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter #559 Del Skrevet 21. oktober 2005 såh, da var jeg tilbake fra intervju. sleit litt under selve intervjuet, kjente jeg var på nippet til å enten spy eller grine hvert øyeblikk. men det gikk bra likevel, jeg vet at de ikke la merke til det. veldig bra inntrykk egentlig, fra min side ihvertfall. det er ett godt og stabilt firma, voksende og med mye penger. De er stort sett voksne mennesker som opptrer seriøst og skikkelig, behandler folk seriøst og skikkelig, men ikke noe sånn stramt med dress og slips-tvang. (når jeg tenker meg om tror jeg faktisk begge møtte i olabukser til intervjuet, selv om de var veldig presentable likevel) de var veldig positiv til søknaden og cven min, fortalte åpent at de hadde blitt veldig fasinert, og jeg er den første de ønsket inn på intervju, selv om de skal ha inn en 3-4 til. De skrøyt også av oppsettet mitt og kommunikasjonsevnene mine både skriftlig (på søknad) og intervju. vi skravlet i en time, det var igrunnen vedlig hyggelig, selv om jeg satt litt å jobbet for å puste og ikke riste synlig. vi kom også inn på der jeg er nå, hvorfor jeg slutter, forhold til sjef etc. og jeg fortalte igrunnen, kort og enkelt, hvorfor jeg velger å slutte. med omlegginger, endringer som har gjort at min angst (som jeg kort forklarte at jeg hadde og at var ett problem der jeg er nå, selv om det aldri før har gått utover jobb) har slått ut slik at jeg er sykemeldt 50% nå, og at dette egentlig er 50% mindre en jeg burde i situasjonen. De tok den helt greit gitt. som de poengterte så var ikke dette noe jeg "måtte" fortelle om, men de syntes det var positivt at jeg faktisk nevnte det. de har bra lønninger, og bra miljø. så alt i alt veldig positivt. får ikke vite noe mer før om ca en uke, de skal bruke uka som kommer til å ha inn resten på intervju + at de jo må snakke og tenke litt. men etter en uke kom jeg til å høre fra dem. så får vi bare se. får jeg den, tar jeg den nok, 98% sikkert. det er ett firma og ett opplegg som er veldig bra. får jeg den ikke, så kan det jo hende jeg får sjansen senere, de ansetter nye folk i år, og trenger flere på flere områder. så det er uansett en finger innenfor. nå skal jeg puste litt før jeg begynner å stæsje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sky Diva Skrevet 21. oktober 2005 #560 Del Skrevet 21. oktober 2005 Å, det der hørtes jo veldig positivt ut i første omgang! PUH! Nå kan jeg puste ut på dine vegne, men skal krysse fingrene for deg til du får vite om du får den eller ikke LYKKE TIL og god helg! (Du har fortjent en skikkelig god helg etter det der!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå