Gjest Litjmæ Skrevet 26. september 2005 #341 Del Skrevet 26. september 2005 Godt å være ferdig med tannlegen, det er ikke noe trivelig på noen måter og absolutt ikke for lommeboka. Men det må jo til noen ganger dessverre. Men hvis du jobber full dag i dag, så har du helt fri i morra da? Det blir jo deilig da i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 26. september 2005 Forfatter #342 Del Skrevet 26. september 2005 Men hvis du jobber full dag i dag, så har du helt fri i morra da? Det blir jo deilig da i alle fall ← nei, pleier å jobbe halvt i dag og helt i morgen, så siden jeg jobber helt i dag jobber jeg halvt i morgen. men det er greit. da jobber jeg helt idag, halvt i morgen, ikke i det hele tatt på onsdag, helt på torsdag og helt fri på fredag. så etter i dag er det faktisk bare en og en halv dag igjen av denne uka, jobbuka altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 26. september 2005 #343 Del Skrevet 26. september 2005 Det er jo veldig bra da, få unna det verste først! Jeg mener, mandager er jo sjelden noe gøy uansett, så hvorfor ikke jobbe litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 26. september 2005 #344 Del Skrevet 26. september 2005 Spist noen gode kokosboller i helga da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 26. september 2005 Forfatter #345 Del Skrevet 26. september 2005 nope, ingen kokosboller i helga. har vært hjemme hos mamma og mannen (siden jeg ikke får dratt til afrika, så får jeg besøke afrika når det er her) men stefaren min har sukkersyke, så vi spiste kun frukt og nøtter i helga, noe jeg også har veldig godt av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 26. september 2005 #346 Del Skrevet 26. september 2005 Sånt er veldig godt for samvittigheten Og så blir det liksom mer greit neste gang man får lyst på noe godt også, siden man var så flink sist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 26. september 2005 #347 Del Skrevet 26. september 2005 .. morgen.. - eller heter det formiddag :klø: - og dette med å hjelpe hverandre - det er vel kanskje noe av det samme som at "alt ditt er mitt - men det som er mitt kan du bare prøve deg å prøve å få noe av" Her er det masse mas - og sammenfatninge etter helgen .. men fom i morgen .. trur eg ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 26. september 2005 Forfatter #348 Del Skrevet 26. september 2005 - og dette med å hjelpe hverandre - det er vel kanskje noe av det samme som at "alt ditt er mitt - men det som er mitt kan du bare prøve deg å prøve å få noe av" ← det var sånn det var ja, jeg bommet litt der jeg. regner med du er tilbake for fullt i morgen da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 27. september 2005 Forfatter #349 Del Skrevet 27. september 2005 nok en jobbmorgen... trøtt, sov dårlig i natt. sov hos kjærsten, men han har bare halvannenseng og det blir i trangeste laget for meg når jeg er slik jeg er nå. får litt panikk av at uansett hvor jeg snur og vender meg, så faller jeg nesten ut av senga eller må ligge oppå el under ham. gleder meg til klokka tolv, da bærer det rett hjem. også skal jeg ut å danse idag, det har blitt litt tid siden sist pga forkjølelsen, så jeg gleder meg til å få beveget meg igjen. tror bare jeg fikk danset en dag forrige uke... også skal jeg ikke på jobb i morgen, det blir såååå deilig! bare slappe av. (skal søke jobber, trene etc, men det ER avslapping for min del.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 27. september 2005 #350 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg vil også ha fri i morgen .. - men nå blir det hvertfall til at det blir en veldig kort dag fredag da - så da så ... Halvannen seng - er alt for lite ... forstår ikke folk som klarer seg med "liten" seng - jeg har alltid måttet ha "luft" rundt meg når jeg sover - og får panikk om jeg skal måtte dele en "smal" seng med noen. Sove vil jeg gjøre alene - uten å være nær noen - sånn har jeg alltid vært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 27. september 2005 Forfatter #351 Del Skrevet 27. september 2005 jeg er og litt sånn, kan godt ha ham der, og være nær ham, men vil helst ha tomleplass for meg selv, luft rundt meg. blir litt panisk av å ha en halveis oppå meg når jeg skal sove, selv om det jo er koselig å ha ham nær. hjemme hos meg kan jeg bare dytte ham litt unna underveis, hjemme hos ham kan jeg ikke det, for det er det ikke plass til . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 27. september 2005 #352 Del Skrevet 27. september 2005 Heisann, Aline! Bare sauen som fant på å lure seg innom en liten tur! Vi er akkurat like, du! Jeg klarer heller ikke å ha noen tett innpå meg når jeg sover! Hannsauen og jeg har 180 seng og den er ikke en cm for bred! Vi liker begge litt "space" rundt oss om natten, så vi ligger på hver vår side! Ut og danse høres kjekt ut! Kos deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 27. september 2005 Forfatter #353 Del Skrevet 27. september 2005 heia sauen, koselig at du stakk innom. "problemet" mitt er vel at jeg trenger rom rundt meg mens kjærsten helst vil ligge oppå hele natten igjennom. (og siden jeg tålte det bedre forrige gang, så synes han det er en selvfølge at det skal være helt ok nå også.) skjønner at han tenker slik, men sånn er det da altså ikke. man kan gjøre mye som nyforelsket som ikke er helt likedan når man ikke svermer som en fjortiss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 27. september 2005 #354 Del Skrevet 27. september 2005 Gurimalla hvor treg jeg er a........... nå så jeg atte du hadde dagbok da Skal oppdatere meg en annen dag - nå hører jeg nemlig atte senga roper fortvilet etter meg - og det betyr Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 28. september 2005 #355 Del Skrevet 28. september 2005 God morgen,,, - er trett i dag - og ikke jobblysten .. men har et par ting jeg bare må .. for at jeg skal kunne spise kokosboller fredag .. og det vil jeg - så da er det vel bare å gå på med krum hals... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 28. september 2005 #356 Del Skrevet 28. september 2005 Flere som ikke er i toppform ser jeg ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 28. september 2005 #357 Del Skrevet 28. september 2005 Jeg vil ha ferie jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 28. september 2005 #358 Del Skrevet 28. september 2005 Ja takk Har akkurat søkt og fått innvilget () juleferie jeg nå da, men det er jo litt lenge til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 28. september 2005 Forfatter #359 Del Skrevet 28. september 2005 hallo usikker. ja, jeg fant plutselig frem min gamle dagbok som jeg ikke har skrevet i på tre år. Er i litt samme situasjon, driver med behandling og trenger et sted hvor jeg kan bare flashe ut all både dritt og kos, uten å være redd jeg skremmer vekk andre. og god morgen snupper. selv med kun 50% jobb vil jeg si meg helt enig jeg vil og ha ferie. jeg har to uker igjen da.... skulle egentlig spare dem til neste år, men siden jeg slutter og ikke skal til afrika, så kommer jeg nok til å bruke dem opp. Men det kan hende jeg sparer dem til desember, slik at jeg ikke trenger å jobbe ut hele desember. eller om jeg finner på noe annet. jeg har også endel jeg bare må få gjort, så at jeg er hjemme i dag og på fredag er helt supert..... ellers hadde det blitt fryktelig stress... med jobbsøking og alt annet som må bli gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 29. september 2005 #360 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Morgen - og du var havnet på side to gitt Endret 29. september 2005 av LilleBille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå