aline Skrevet 12. september 2005 Forfatter #261 Del Skrevet 12. september 2005 staaaakar billa!! neida, det kommer nok noen nedoverbakker før neste år også, men har nok litt igjen før jeg er på go-sia... sånn all over. også bryr jeg meg om så mange småproblemer.... blir ikke bare litt oppgitt over meg selv heller altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 12. september 2005 #262 Del Skrevet 12. september 2005 *sender litt sol til billa* Hopping på mandag. Ikke verst selv for meg å være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 12. september 2005 Forfatter #263 Del Skrevet 12. september 2005 jeg hater tannleger, og tenner, og fyllinger og flere tannleger.... hadde litt problemer der jeg lå, så begynte hun å lure på om jeg hadde emaljeproblemer fra jeg var liten, jeg vet vel ikke, ingen har sagt noe om det før ihvertfall! og ikke bare det, jeg har ett hull også, så jeg må inn å bore om fjorten dager.... og jeg hater han tannlegen.... (har bare vært hos tannteknikeren i dag)... hater ham. og ikke bare det, hadde det vært ett av de to starten på hull som jeg har hatt i to år uten at de har utviklet seg til hull, så hadde det jo nesten (bare nesten) vært en ting.... men neida, det er blitt hull UNDER en gammel fylling!!! spurte da om det skulle kunne gå å få hull under en fylling, og joda, den har ikke vært tett, så da har det kommet bakterier under og skapt hull.... så da må jeg inn å bore... hater å bore, må ta sprøyter, hater å ta sprøyter. er skikkelig irritabel etter at jeg var der.... banner for ingenting, dritsint for bagateller... har vondt i fingeren, der jeg stakk baksiden av nålen langt inn i fingeren i går. og vondt i tunga, der jeg beit meg til blods i går.... igrunnen ganske sur og grinete..... blærk! nemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 12. september 2005 #264 Del Skrevet 12. september 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rhoswen Skrevet 12. september 2005 #265 Del Skrevet 12. september 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 12. september 2005 #266 Del Skrevet 12. september 2005 - bare sånn for å klage litt mer - for nå er jeg blitt enda sykere .. har ligget på sofaen i omtrent 6 timer ... og fryser og svetter om hverandre og har vondt alle steder. Trodde ikke det var influensasesong ennå jeg men ... Men nå måtte jeg bare røre litt på meg ... Det eneste positive er at gutta mine steller godt med meg - yngstemann stekte baguetter - og kom med to varme - med oppskåret ost og paprika - og brus til meg (enda de skulle til far sin og spise) - de er ikke vant til at mor legger seg ned - for gjør jeg det ER jeg syk - så da blir de nesten litt forstyrret - og virrer rundt og pusler og steller .. de er da søte også (har nemlig verdens skjønneste "unger" jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 12. september 2005 #267 Del Skrevet 12. september 2005 Det ligger melding til deg på Personlige meldinger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 12. september 2005 Forfatter #268 Del Skrevet 12. september 2005 takk for hintet om tråden, er sjelden der inne å sjekker. tror det er helt tiden for forkjølelse nå billers, det er mange som har det sånn nå. kjærsten ligger idag, var hjemme fra jobb og har sovet i hele dag. håper du blir fort frisk da, siden du har gode hjelpere rundt deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. september 2005 Forfatter #269 Del Skrevet 13. september 2005 tirsdag, jobbdag. satt og ble mer og mer stresset i går, har så mye jeg skulle ha gjort... idag skulle jeg jobbe, så skulle jeg stresse hjem, på med treningstøy og pakke med overnattingsting til kvelden, stresse til byen, busse til trening, trene til halv ti, dra til kjærsten etterpå og sove der, opp på morgenen onsdag, hjem for å skifte til nye klær og ta med hele danseantrekket, dra til legen klokka ett, dra til dansestedet til fem pga frisørtime og styling klokka fem før generalprøve klokka syv.. hjem, opp på torsdag og på jobb, til akupunktur etterpå, så til kjærsten og være der til fredag, tidlig opp stresse hjem for å pakke klart til å ta bussen til helgens konkurranse klokka ett.... og innimellom alt dette skulle jeg gjerne rekke å sy ferdig skjørt, sy på trykknapper på alle skjørtene + body, kjøpe to strømpebukser og gjerne puste litt.... phju... fant ut at jeg nok dropper idag jeg.. blir bare sying og kjærsten idag, har ikke energi eller penger til mer. hei og hå, noen som har noen ekstra dager å låne bort til denne uken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 13. september 2005 #270 Del Skrevet 13. september 2005 Du kan få en torsdag av meg, da har jeg bare møter allikevel, så jeg trenger den ikke Husk å puste da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. september 2005 Forfatter #271 Del Skrevet 13. september 2005 tusen takk! noen uker er helt utrolig hektiske, og det værste er jo at jeg i stor grad bare kan takke meg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rhoswen Skrevet 13. september 2005 #272 Del Skrevet 13. september 2005 Hehe, ja, du kan uten problemer får søndagen og mandagen min, altså. Men det høres ut som om du fungerer fint da - alt er på god gli og bra med kjæresten og alt mulig. Det er kjempebra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. september 2005 Forfatter #273 Del Skrevet 13. september 2005 tusen takk! joa, god gli her, men liker litt mindre hektisk. gjerne hektisk tidmessig, men ikke hektisk både tid, penger og alt samtidig. da blir jeg litt lettere stresset og stresset er ikke bra for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 13. september 2005 #274 Del Skrevet 13. september 2005 - er hjemme i dag jeg - syk osv... skal ikke klage så mye som i går - men er ikke det minste bedre enn i går - tvert i mot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. september 2005 Forfatter #275 Del Skrevet 13. september 2005 kanskje i morgen da? friskere altså. det går over vettu, bare være flink til å ligge stille, sove mye, slappe skikkelig av og ta vare på deg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 13. september 2005 #276 Del Skrevet 13. september 2005 Jeg er ca like stressa som deg, hvis vi legger sammen og deler, tror du det blir bedre da? *håper* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. september 2005 Forfatter #277 Del Skrevet 13. september 2005 vi prøver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 13. september 2005 #278 Del Skrevet 13. september 2005 Jeg tar tannlegen da, så tar du gardinene mine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. september 2005 Forfatter #279 Del Skrevet 13. september 2005 DET er en helt ok byttehandel for min del!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 13. september 2005 #280 Del Skrevet 13. september 2005 Hvem vil ha basillene mine?? Kan godt ta litt stress i bytte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå