Gjest Ninakanin Skrevet 12. september 2005 #1 Del Skrevet 12. september 2005 Du. Hva er egentlig avataren din for noe? Altså, avatarer er jo et bilde, hehe, men: Hva er det bildet "forestiller"? Jeg ser jo sånn halvveis hva det ER, men jeg spør allikevel!! Nysgjerrig jeg, vet du. Og sånn ellers, når jeg allikevel har en tråd om bare deg her, hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 12. september 2005 #2 Del Skrevet 12. september 2005 Lurer ennå jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 12. september 2005 #3 Del Skrevet 12. september 2005 Dette har jeg også lurt på faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 12. september 2005 #4 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) hepp, nå er jeg her. det er bilde av meg i afrika, med rastafletter i ett rom med afrikanske bilder i bakgrunnen, ved siden av meg sitter en lite gutt som holder en afrikansk sak som de bruker som instrument, og en til ses i bildet. det var en liten intimkonsert for oss, med masse unger som kom å ville være med. veeeldig blury, men helt greit. bortsett fra det så har jeg det så der jeg. har sagt opp jobben min, blitt sammen med ekskjærsten min og koser meg med det, går til akupunkturbehandling for å bli kvitt angst og sånt og skal danse dansekonkurranse til helga! så jeg har det igrunnen bra. har vært hos tannlegen og fått beskjed om at jeg må inn igjen fordi jeg har hull under en gammel fylling... og er igrunnen litt grinete pga det... men pytt. du da? Endret 12. september 2005 av aline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 12. september 2005 #5 Del Skrevet 12. september 2005 vet du, da gjettet jeg HELT riktig på bildet!!! Yeey me kjipt med tannlege, misunner deg ikke. du burde gå til Sniglå, hun er så flink og snill at folk sovner i stolen hennes!!!! og jeg har det egentlig ganske greit faktisk. litt svingete, selvfølgelig, men stort sett fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 12. september 2005 #6 Del Skrevet 12. september 2005 da burde jeg bytte til Sniglå ja, for min er IKKE en man sovner i stolen hos.... får se hvordan han gjør det denne gangen, er jeg missfornøyd denne gangen så bytter jeg tannlege til neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 12. september 2005 #7 Del Skrevet 12. september 2005 Du er velkommen til meg Aline! Må bare bli ferdig med studiet først.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 12. september 2005 #8 Del Skrevet 12. september 2005 skal ikke se bort ifra at jeg kommer løpende! han BØR være snill neste gang jeg kommer til ham han tannlegen min. det var han som skapte min tannlegeskrekk, har ikke vært redd for tannlegen før jeg var hos ham som nesten tredve jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. september 2005 #9 Del Skrevet 12. september 2005 Det ser ut som ski på bildet ditt du sitter og smiler til, Aline, HVAA gjør ski i Afrika! :O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 12. september 2005 #10 Del Skrevet 12. september 2005 Det ser ut som ski på bildet ditt du sitter og smiler til, Aline, HVAA gjør ski i Afrika! :O ← De lager frustrasjooooooooooon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 13. september 2005 #11 Del Skrevet 13. september 2005 skal ikke se bort ifra at jeg kommer løpende! han BØR være snill neste gang jeg kommer til ham han tannlegen min. det var han som skapte min tannlegeskrekk, har ikke vært redd for tannlegen før jeg var hos ham som nesten tredve jeg... ← Seriøst Aline, hvis du ikke liker tannlegen din, så bytter du!! Folk bytter tannleger hele tiden Og hvis du vil ha en tannlege som ikke er så røff, så finner du en ung og forholdsvis nyutdanna en....Jeg mistenker nemlig at de bli mer hardhendt jo eldre de blir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. september 2005 #12 Del Skrevet 13. september 2005 Det ser ut som ski på bildet ditt du sitter og smiler til, Aline, HVAA gjør ski i Afrika! :O ← det er musikkinstrumenter towelie, musikk instrumenter!! men er enig i at det kan se ut som ski ja.... noe de antagelig ikke har sett engang i gambia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. september 2005 #13 Del Skrevet 13. september 2005 Seriøst Aline, hvis du ikke liker tannlegen din, så bytter du!! Folk bytter tannleger hele tiden Og hvis du vil ha en tannlege som ikke er så røff, så finner du en ung og forholdsvis nyutdanna en....Jeg mistenker nemlig at de bli mer hardhendt jo eldre de blir. ← vet, men så var jeg litt træg, så nå brukte jeg tannteknikeren hans, og hun koster jo endel hun og, så å skifte nå og måtte ta nye bilder og sjekk før jeg borer det hullet jeg nå vet jeg har, det har jeg rett og slett ikke råd til. og jeg tror deg så gjerne, jo mer nyutdanna de er, jo mer forsiktige tror jeg nok de er også. Er ikke det ganske naturlig? når man har gjort en ting år ut og år inn, så er man vel så vant til det at man bare gjør det.... mens en som ikke har holdt på like lenge fremdeles trår litt varsomt. han hadde en dårlig dag sist også vet jeg, var en time forsinket og var ikke inne før halv fem/fem.... ikke at det er noen unnskyldning, men en årsak til at han var en dritt kanskje? det finner jeg jo ut når jeg skal bore nå. og denne gangen SETTER han bedøvelse! om han vil eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 13. september 2005 #14 Del Skrevet 13. september 2005 Du trenger ikke ta nye bilder, du kan få med deg de som denne tannlegen allerede har tatt. Du har jo betalt for de, så de kan du ta med deg Men neste gang, så skifter du tannlege, okei!? *streng* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. september 2005 #15 Del Skrevet 13. september 2005 jepp, etter denne gangen skal jeg skifte tannlege, om han ikke viser seg å være human sånn plutselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå