AnonymBruker Skrevet 25. juni #1 Skrevet 25. juni Hvorfor? Noen bare må ha det, særlig strømpebukser som dras opp til puppene, men også truser, shorts og bukser. Kan forstå det med gravide, men ellers? Anonymkode: 77b03...c1c 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni #2 Skrevet 25. juni Jeg liker best passformen på bukser der linningen går OVENFOR hoftekammene. Det gjør at det ikke klemmer ubehagelig med jeans på. Er vel kanskje dette som kalles high waist? Jeg kunne ikke tenke meg bukser med lavt liv. Husker med gru alle g-string trusene til alle damer som ble vist frem i det offentlige på begynnelsen av dette årtusenet... 😬 Anonymkode: 80844...203 9 6
AnonymBruker Skrevet 25. juni #3 Skrevet 25. juni Jeg har veldig timeglassfigur (104 cm rundt hofter, 70 rundt midjen), og nesten flat mage, men hvis jeg går i mid/low-waist bukser får jeg både lovehandles og valker på magen. High waist viser figuren min fra sin beste side. Mer komfortabelt er det også. Anonymkode: 5d5fb...50f 16 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni #4 Skrevet 25. juni Mer komfortabelt og mindre love handles her. Men har mye magefett. Anonymkode: b71cc...73d 4 1
17.11 Skrevet 25. juni #5 Skrevet 25. juni Jeg har lang overkropp, så proporsjonene mine blir mye bedre med high-waist. 6 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni #6 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg har veldig timeglassfigur (104 cm rundt hofter, 70 rundt midjen), og nesten flat mage, men hvis jeg går i mid/low-waist bukser får jeg både lovehandles og valker på magen. High waist viser figuren min fra sin beste side. Mer komfortabelt er det også. Anonymkode: 5d5fb...50f Ja men de fleste ser (dessverre) ikke ut som deg, resten av oss ser bare ut som vi har 30 cm overkropp i high waist 😅 Anonymkode: 5f0eb...248 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni #7 Skrevet 25. juni Mindre kaldt på sideflesket nå som det er så mye croppete topper! Anonymkode: db951...217 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni #9 Skrevet 25. juni Holder inn det som ellers hadde tyter over. Er normalvektig, men har slapp mage etter graviditeter. Og jeg har stor rumpe (timeglass) så må ha bukser som ikke viser rævsprekka. Anonymkode: f7ee7...c8e 6
AnonymBruker Skrevet 25. juni #10 Skrevet 25. juni Jeg har epleformet kropp, og selv om jeg er slank, så har jeg mage. Alle bukser og strømpebukser etc. siger/ruller ned hvis de er korte eller kun går til hoftekammen. Det er forferdelig å hele tiden gå å holde på klærne, og måtte ordne på strømpebukse som ruller og bukse som siger. Anonymkode: 6a18a...61b 7
AnonymBruker Skrevet 25. juni #11 Skrevet 25. juni xQueenKx skrev (1 minutt siden): Passer bedre til mammamagen🤭 Ja, for de som kun har mage når de er gravide ja.... Anonymkode: 6a18a...61b
AnonymBruker Skrevet 25. juni #12 Skrevet 25. juni Fordi jeg kler det bedre og er mye mer komfortabelt. Anonymkode: 8d963...2e9 1
xQueenKx Skrevet 25. juni #13 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, for de som kun har mage når de er gravide ja.... Anonymkode: 6a18a...61b Med mammamage (på meg selv hvert fall), mente jeg den løse huden etter graviditeten. Den funker ikke i low waist 😉 6 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni #14 Skrevet 25. juni Holder inn magen etter 2 graviditeter og for mange kilo ekstra 🥴 bruker jeg low waist henger alt utenfor å det er hvertfall IKKE noe pent! Anonymkode: 5bd65...c5a 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni #15 Skrevet 25. juni Kan ikke ha noe som klemmer over magen, derfor må ull strømpebuksene godt opp på ribbeina. Tynne strømpebukser er ubrukelige uansett størrelse. De klemmer for mye på tarmene. Alt annet går greit å bruke, bare steike er for trangt. Anonymkode: 0588b...f59 1 1
Roci Skrevet 25. juni #16 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg har veldig timeglassfigur (104 cm rundt hofter, 70 rundt midjen), og nesten flat mage, men hvis jeg går i mid/low-waist bukser får jeg både lovehandles og valker på magen. High waist viser figuren min fra sin beste side. Mer komfortabelt er det også. Anonymkode: 5d5fb...50f Dette
Uanonym bruker Skrevet 25. juni #17 Skrevet 25. juni Jeg vil si flere kler high waist enn low waist, i alle fall. For å være fin med bukser med lavt liv, bør man være temmelig stram rundt hoftene. De fleste får fettvalker som henger over bukselinningen med low waist, selv om de er slanke. 8 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni #18 Skrevet 25. juni Jeg har brede hofter og veldig tynn midje, så kler high waist ganske bra. Men nå er de superlave buksene fra ca 2000 tilbake, så hvis du foretrekker dem, er det bare å kjøpe. Anonymkode: a8d90...32a 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni #19 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg har veldig timeglassfigur (104 cm rundt hofter, 70 rundt midjen), og nesten flat mage, men hvis jeg går i mid/low-waist bukser får jeg både lovehandles og valker på magen. High waist viser figuren min fra sin beste side. Mer komfortabelt er det også. Anonymkode: 5d5fb...50f Samme her da jeg var normalvektig. Nå er jeg overvektig, men med high waist får jeg fremdeles fram at jeg har en midje. I tillegg har jeg «lang rumpe», vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men har alltid slitt med at rumpesprekken synes når jeg setter meg med low/mid waist Anonymkode: 7ea59...558 4
AnonymBruker Skrevet 25. juni #20 Skrevet 25. juni Kommer jo an på hvilken kroppsfasong man har. Jeg må alltid være nøye med å prøve bukser, high waist blir ofte aaltfor høyt til meg, da jeg har lange bein og kort overkropp. I tillegg er jeg slank, og de formene jeg har forsvinner helt i klær som er store, jeg ser ut som en kleshenger med en kaftan på dersom jeg ikke er nøye med snittet på klær. Så, prøver å finne mid waist, eller low waist på bukser. Har man derimot lang overkropp og korte bein, er jo high waist midt i blinken. Anonymkode: 7396e...016
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå