-Pusheen- Skrevet 4. august 2025 #41 Skrevet 4. august 2025 Nadine skrev (17 timer siden): Skikkelig forfriskende med vanlige folk! Jeg hadde nesten et sånt ‘vent litt… hvor er Victor Sotberg?!’-øyeblikk. Han pleier jo å materialisere seg i alt som kan kalles reality Enig!
Titori Skrevet 25. juli #42 Skrevet 25. juli Late to the party, men nå har jeg sett sesong 2 av UK. Gikk rett på ses 2, for hadde hørt den var bra. Og wow! Ble ikke skuffa. God cast, veldig god sesong. Og hatten av for vinneren!! Fantastisk spilt. Håper det kommer med vanlige folk i Norge også! 1
Oxana Skrevet fredag kl. 11:04 #43 Skrevet fredag kl. 11:04 Titori skrev (På 26.7.2026 den 0.26): Late to the party, men nå har jeg sett sesong 2 av UK. Gikk rett på ses 2, for hadde hørt den var bra. Og wow! Ble ikke skuffa. God cast, veldig god sesong. Og hatten av for vinneren!! Fantastisk spilt. Håper det kommer med vanlige folk i Norge også! Har pløyd gjennom tre sesonger av UK pluss kjendisvarianten😅 Sesong 2 var best. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå