Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lawyam
Skrevet

I dag, kl 03:00 i natt, kommer den engelske versjonen av Forræder (traitor), på tv2 Play hvertfall. Spent på den og det at det ser ut som alle episoder skal legges ut med en gang ble jeg nesten mest glad for, 'de skulle ha gjort slikt til en vane, sa den utålmodige';)

Skrevet

Takk for tips! 😀

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har sett bare episode 1, men jeg likte det veldig godt - så kommer til å se resten i løpet av helga. Sesong 2 kommer ut på TV2 Play 11. Juli 😊

Endret av Etterforskeren
Skrevet

Gled dere! Har sett alle 3 sesongene 😁

• Liker 3
Skrevet

Håhåh! Nå vet jeg hva jeg skal se på mens vi venter på at baby skal melde sin ankomst 😁 takk for tips!

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

John fremstår skikkelig usympatisk. Liker forræderne, spesielt Wilf, selv om det ser ut til å rakne litt for ham nå. Morsomt å se Maddy være detektiv også, hun er søt 😄

• Liker 1
Skrevet

Begynt å se første episode, lover bra :)

Skrevet

Har sett en del episoder nå. Likte den godt. En god variasjon av mennesker. Og forskjellige konkurranser.

• Liker 1
Skrevet

Kulere versjon enn den norske!

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg oppdaget den nettopp. Så gøy!  Sjokkerte allerede i starten, så dette kan bli spennende.  Jeg kjedet meg litt da alle seriene jeg så på sluttet før sommeren.  Ser fortsatt på første episode.

• Liker 3
Skrevet

Gled dere!! The Traitors UK har noen gode sesonger! 

Det eneste som skuffet meg var at de hadde helt like konkurranser/utfordringer som US versjonen...

• Liker 1
Skrevet

Jeg likte den også, og måtte se alt på en gang.  Håper å få se flere sesonger.  

Hvor så du Traitors US, @anon01?

• Liker 1
Skrevet

Så utrolig forfriskende å ha normale folk og ikke «kjendiser»! Folk som ikke gjør det som en del av å bygge seg selv som kjendis/merkevare og som ikke trenger å begrense både oppførsel og meninger 😁 

Gøøøøøy! Det har det den norske mangler! Vi trenger virkelig flere serier i Norge uten kjendiser!

• Liker 5
Skrevet (endret)
Babyface skrev (På 24.6.2025 den 19.29):

Kulere versjon enn den norske!

Mye fordi det er vanlige folk og ikke kjendiser. Man ser jo at det faktisk betyr noe for de som er med. Her er det alvor. Slike konsepter passer ikke så godt med kjendiser.

Endret av Djækklåsst
  • Liker 7
Skrevet

så nettopp ferdig sesong 1 uk og han ene fyren der er jo psykopat som spiller et skuespill for kamera og resten av deltakerne.

good casting.

• Liker 1
Skrevet

Begynte å se i dag, oh my! Full fart med en gang jo 😂👏 Og FOR noen omgivelser! 🤩

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Perine skrev (På 28.6.2025 den 21.28):

Hvor så du Traitors US, @anon01?

Pirat måten, dessverre. 

Skrevet
anon01 skrev (Akkurat nå):

Pirat måten, dessverre. 

ok, derfor jeg ikke fant noe.  Skjønner :) Takk for svar.

Skrevet

Sesong 2 legges ut til natten :)

• Liker 1
Skrevet

Nettopp ferdig med sesong 2. Fantastisk, så mye bedre enn norsk utgave. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...