Linazer Skrevet 13. juli #21 Skrevet 13. juli Pjukset skrev (16 timer siden): Nettopp ferdig med sesong 2. Fantastisk, så mye bedre enn norsk utgave. Helt vanvittig spennende siste episode!!!! 3
Pjukset Skrevet 13. juli #22 Skrevet 13. juli Linazer skrev (28 minutter siden): Helt vanvittig spennende siste episode!!!! Ja fyttigrisen!
Perine Skrevet 13. juli #23 Skrevet 13. juli J Linazer skrev (2 timer siden): Helt vanvittig spennende siste episode!!!! Sterke saker!
Breeze Skrevet 16. juli #24 Skrevet 16. juli God programleder også, mye bedre enn US. Gled dere til sesong 3 UK 2
Peggy-Lovise Skrevet 17. juli #25 Skrevet 17. juli Breeze skrev (21 timer siden): God programleder også, mye bedre enn US. Gled dere til sesong 3 UK Når kommer den?
yamask Skrevet 17. juli #27 Skrevet 17. juli PusheenPusheen skrev (6 minutter siden): Har kun sett sesong 1, er sesong 2 verdt det? Ja. Nettopp sett ferdig finalen nå. Disse folka tar spillet til et nytt nivå.
PusheenPusheen Skrevet 17. juli #28 Skrevet 17. juli yamask skrev (2 minutter siden): Ja. Nettopp sett ferdig finalen nå. Disse folka tar spillet til et nytt nivå. Tøft, da skal jeg ta med tiden til å se!
Breeze Skrevet 19. juli #30 Skrevet 19. juli Peggy-Lovise skrev (På 17.7.2025 den 19.59): Når kommer den? Jeg så den pirat dessverre, så vet ikke når sesong 3 kommer på TV2 Play. Canada versjonen er også bra 1 1
Ardwinna Skrevet 20. juli #32 Skrevet 20. juli Har pløyd meg gjennom begge sesongene på TV2 Play og har storkost meg! Det er forfriskende å se vanlige mennesker kjempe hardt og virkelig spille spillet! Kan man se Canada-versjonen eller andre land uten piratløsninger? 3
Cookie123 Skrevet 22. juli #33 Skrevet 22. juli Har sett begge sesongene nå, og det er SÅ mye bedre når det betyr så mye for deltagerne å vinne pengene! Veldig bra!!! 1
Daryl Dixon Skrevet 22. juli #34 Skrevet 22. juli Har kost meg veldig med disse to sesongene i sommer, kjempe gøy. Håper det kommer sesonger med vanlige folk i Norge og. 2
Linazer Skrevet 22. juli #35 Skrevet 22. juli Vinneren i sesong 2 spilte helt fantastisk. Skulle gjerne sett sesong 3 et sted. 4
Cookie123 Skrevet 22. juli #36 Skrevet 22. juli Linazer skrev (8 timer siden): Vinneren i sesong 2 spilte helt fantastisk. Skulle gjerne sett sesong 3 et sted. Har de spilt inn en sesong 3?
Cookie123 Skrevet 22. juli #37 Skrevet 22. juli Cookie123 skrev (Akkurat nå): Har de spilt inn en sesong 3? Var ikke verre enn å google. 😉 Ser den har blitt sendt i UK. Da får vi håpe at Tv2 sender den snart!!! 2
enkefru Skrevet 23. juli #38 Skrevet 23. juli Ferdig med sesong 2 nå. Veldig bra! 👏 Gøy når folk har skikkelig motivasjon for å vinne, blir ikke helt det samme med kjendiser synes jeg… håper tv2 legger ut sesong 3 snart og! 2
PusheenPusheen Skrevet 1. august #39 Skrevet 1. august Nå har jeg sett sesong 2. For et fenomenalt spill! 5
Nadine Skrevet 3. august #40 Skrevet 3. august Skikkelig forfriskende med vanlige folk! Jeg hadde nesten et sånt ‘vent litt… hvor er Victor Sotberg?!’-øyeblikk. Han pleier jo å materialisere seg i alt som kan kalles reality 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå